Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 03 huhtikuu, 2022, 00:49joutais tonkin pelastamaan!, siis JONKUN!
HarriS vois. MatkailuToronado.

Gary Grand


Gary Grand


Pertti K


leivonharri

toivottavasti on tarpeeks aurinkorasvaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 huhtikuu, 2022, 14:09Viimeksimainittu(jen kohde) ensinmainitun ratin takana?
Ihan miten vaan.. :P
Esim.
"unelma, auto ja sairaat perversiot" :iwantit:

Toyopet



Gary Grand

Ois heti ekana semmonen Lada, että herätti omistamisen halua! :P
Samarakaan ei olis yhtään hullumpi ja Morris-Volga..

Mutta ne loput on aika paskaa.. Eihän ne eroa oikeestaan mitenkään liikenteessä näkyvistä kopperoista?!?

Esmi


Janne-Pekka


Gary Grand


Janne-Pekka


Marklin

Mitenkäs Loco aikoinaan sanoi; "Ilo ilman avoautoa on teeskentelyä".


Harri S

Tuossa muutaman kesän takaisia omia ajofiiliksiä samanlaisen Chapronin ratin takaa.