Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

sössö

paremmalla väellä tarkotetaan kellaria, kaikille on kyllä tullut tutuksi tuo SVX- malli.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 26 toukokuu, 2022, 19:29Veikkaan että syy svx:n tunnettuvuuteen olis lähinnä se, että oot yrittäny kaupitella omaasi jokaiselle vastaantulijalle.  ;D
Ei sentään ihan jokaiselle vastaantulijalle, perseaukiset saavat olla rauhassa..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 26 toukokuu, 2022, 19:34Ei sentään ihan jokaiselle vastaantulijalle, perseaukiset saavat olla rauhassa..
Täytynee jättää Jaronan jutut siis lukematta...

Gary Grand

Hivenen överi rengastus, mutta ihan kiva campperi muuten. :P

isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 27 toukokuu, 2022, 08:33Täytynee jättää Jaronan jutut siis lukematta...
Harristakin piti tulla luxus elämäntyylin malliesimerkki vaan tuli persaukinen Cadillacin myötä  ;D Mulla kävi sama kun ostin aikanaan Range roverin, iskariremontti olisi maksanut viis tonnia  >:D

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 27 toukokuu, 2022, 10:47Harristakin piti tulla luxus elämäntyylin malliesimerkki vaan tuli persaukinen Cadillacin myötä  ;D Mulla kävi sama kun ostin aikanaan Range roverin, iskariremontti olisi maksanut viis tonnia  >:D
Tällä kertaa rempat ovat olleet toistaiseksi maltillisen hintaisia.

Rahat menee puhtaasti polttoaineeseen eli nautintoon.

sössö

sitä enemmän mitä enemmän saa maksaa jakajalla? :D

Gary Grand

Gary Grand

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 kesäkuu, 2022, 12:21Ruma® Voja.. :panic:
Hyi hyi, nyt sanoit rumasti. Piti sanoa jotain nättiä/positiivista.

Marklin

Gary Grand

Pande

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 kesäkuu, 2022, 21:33Taas Kupla mun makuun. :P
Tässä valmistajan oma sovellus aiheesta maasto-Kupla vuodelta 1944.  :D  Kuvan otin vuonna 2016, olisi ollut myytävänä. Ovat nuokin kohtuullisen arvokkaita tänä päivänä.