Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand


Anza



Tälläsen Meharin näin livenä kerran Ranskan matkalla. Ranskalaiset autot on perverssejä ja tällainen siellä kärkipäässä. Aika ajoin pulpahtaa mieleen vaikka yritän vaimentaa ajatukset

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Anza - 22 kesäkuu, 2022, 15:54

Tälläsen Meharin näin livenä kerran Ranskan matkalla. Ranskalaiset autot on perverssejä ja tällainen siellä kärkipäässä. Aika ajoin pulpahtaa mieleen vaikka yritän vaimentaa ajatukset

Tällainen löytyy kotokylältä.

Anza

Meharin kori on abs muovia. Ei pitäis olla ees ruosteongelmia. Sitä mietinkin et onnistuisko katsastella suomeen.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Anza - 22 kesäkuu, 2022, 19:47Sitä mietinkin et onnistuisko katsastella suomeen.
Mulla ei ole nyt käsillä Citröen Suomessa -kirjaa, mutta muistaakseni siinä oli selostettu kuinka yksi ainoa Mehari oli aikanaan tuotu uutena Suomeen. Taisi tulla jonkun elokuvafirman käyttöön. Oliko niin että jotakin kommervenkkejä oli ollut sen kilvittämisessä ja taisi olla niin että oli aikanaan muuttanut omistajansa kanssa ulkomaille. Tää nyt ihan ulkomuistista heitettynä, mutta siitä kirjasta varmaan lisätietoa löytyy mikäli kiinnostaa.

Mutta on mulla myös ohuenohut mielikuva että olisin kuullut ellen jopa nähnyt jälkituodun Meharin.

Anza

Say no more. Etten ala hävittää keskeneräisiä projekteja sitikan tähden

Anza


Marklin

Lainaus käyttäjältä: Anza - 23 kesäkuu, 2022, 09:05



Ehdit ensin.
 ;D
Just sama kuva tuli Facen puolella vastaan ja aattelin sillä tätä seurakuntaa ilahduttaa.
Saattaahan tuo votosoppi olla, mutta melkoisen häiriintynyt yksilö joka tapauksessa.

leivonharri

Ollut vissiin liikaa aerodynamiikkaa?

Gary Grand

American V ja eurokoppa. 8)  :P  :driving:





No, ei ihan tavallisin valinta.. :rotfl:

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 kesäkuu, 2022, 07:40American V ja eurokoppa. 8)  :P  :driving:





No, ei ihan tavallisin valinta.. :rotfl:

Muutama vuosi sitten suunnittelin vastaavaa risteytystä johonkin ke10 corollaan muttei edennyt ajatusta pidemmälle

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 28 kesäkuu, 2022, 07:43Muutama vuosi sitten suunnittelin vastaavaa risteytystä johonkin ke10 corollaan muttei edennyt ajatusta pidemmälle
Tohon emännän kuussataseen vois upottaa jonkun soppelin pärrän koneen.. ;D

sämpy

Joo, ehkä jotain luotettavampaa..

sämpy

Meneekö se mun sähkö-500 projekti mitenkään tähän vai enempi "noloa tunnustaa" -puolelle?

Joskus vuostuhannen alkupuolella mietin että teen siitä hybridin. Kun pääakseli tulee vaihteiston etupäähän asti, niin siihen ulostulo hihnapyörälle, oikosulkumoottori, taajuusmuuttaja ja lyijyakut.
 
No onneksi se ei edennyt ja systeemit on kehittyneet. Mutta mikään uusi idea sen sähköistäminen ei siis ole.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 kesäkuu, 2022, 07:57Tohon emännän kuussataseen vois upottaa jonkun soppelin pärrän koneen.. ;D
Hajabusa turbo vaikuttas olevan sopiva