Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

sämpy

Se on sitten parempi ettei ole pohjalevyssä ruosteita.. muuten moottori läks ja auto jäi.

ramman

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 kesäkuu, 2022, 07:40American V ja eurokoppa. 8)  :P  :driving:

[img[/img]http://
No, ei ihan tavallisin valinta.. :rotfl:

Samasta aiheesta vähän erillainen toteutus. 5.55 kohdassa kupla jos ei lähe oikeesta kohdasta video.


Caprice305

Lainaus käyttäjältä: ramman - 28 kesäkuu, 2022, 13:54Samasta aiheesta vähän erillainen toteutus. 5.55 kohdassa kupla jos ei lähe oikeesta kohdasta video.

olis kiva nähdä toi kupla suomen teillä


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 28 kesäkuu, 2022, 17:58https://www.nettiauto.com/oldsmobile/custom-cruiser/12965343

Syckenings  8)

Jos ei oo alkuperäiselläkään tekniikalla kiireisen miehen auto, ni tuolla varmaan vielä vähemmän.  ;D

Mä en kyllä näitä nisunasudiisseli-swappeja noihin leppäkylkiin (tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan) ymmärrä, mutta eipä mun kyllä tarttekaan.

Marklin

Kotimainen Kuplakyhäelmä:

 

 

 


Dohc

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 01 heinäkuu, 2022, 09:03Kotimainen Kuplakyhäelmä:

 

 

 


Onkos toi se Mossevillen pojan kupla? :)

Marklin


B-66




Tää on yhtaikaa vähän perverssi ja yksi mun unelma-autoista.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vixen_(RV)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: B-66 - 02 heinäkuu, 2022, 10:44


Tää on yhtaikaa vähän perverssi ja yksi mun unelma-autoista.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vixen_(RV)
Jotenkin tulee Chevyn/Ponun trans sportti tosta imuttimeen.. :o

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 heinäkuu, 2022, 11:25Jotenkin tulee Chevyn/Ponun trans sportti tosta imuttimeen.. :o

Korimalli: pitkä, korkea  ;D

Anza

Lainaus käyttäjältä: B-66 - 02 heinäkuu, 2022, 10:44






Vähän matalampi pitäis olla ja mattavihreä. Alien elokuvan ajoneuvo ois sellanen


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Anza - 04 heinäkuu, 2022, 13:13https://www.glenedenplant.com/terberg-pipe-carrier/240.html?fbclid=IwAR0-cDVtY2Su7uqrKB_1ewjQtap9jPBhaKbOGDQmRJ96Vs3oun6Hin_mqZc



Tässä mallissa ois 8 vetävää ja kääntyvää pyörää :iwantit:
Mutta mä oon kuskina tyyppi, joka hädin tuskin hallitsee ajoneuvoa, jossa on 2 vetävää ja 2 kääntyvää pyörää ja ne on eri pyörät.

Anza

Tää on jokin putkien kuljetin ja vie max 24m putkia. Kääntösäde on varmaan sellane  että pitää lentokentällä tai pellolla käydä kääntämässä. Ei onnistu käännös lähiössä :D