Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

B-66




Tää on yhtaikaa vähän perverssi ja yksi mun unelma-autoista.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vixen_(RV)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: B-66 - 02 heinäkuu, 2022, 10:44


Tää on yhtaikaa vähän perverssi ja yksi mun unelma-autoista.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vixen_(RV)
Jotenkin tulee Chevyn/Ponun trans sportti tosta imuttimeen.. :o
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 heinäkuu, 2022, 11:25Jotenkin tulee Chevyn/Ponun trans sportti tosta imuttimeen.. :o

Korimalli: pitkä, korkea  ;D
Elämää laakereiden varassa

Anza

Lainaus käyttäjältä: B-66 - 02 heinäkuu, 2022, 10:44






Vähän matalampi pitäis olla ja mattavihreä. Alien elokuvan ajoneuvo ois sellanen


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Anza - 04 heinäkuu, 2022, 13:13https://www.glenedenplant.com/terberg-pipe-carrier/240.html?fbclid=IwAR0-cDVtY2Su7uqrKB_1ewjQtap9jPBhaKbOGDQmRJ96Vs3oun6Hin_mqZc



Tässä mallissa ois 8 vetävää ja kääntyvää pyörää :iwantit:
Mutta mä oon kuskina tyyppi, joka hädin tuskin hallitsee ajoneuvoa, jossa on 2 vetävää ja 2 kääntyvää pyörää ja ne on eri pyörät.
Vielä on eilinen jossain.

Anza

Tää on jokin putkien kuljetin ja vie max 24m putkia. Kääntösäde on varmaan sellane  että pitää lentokentällä tai pellolla käydä kääntämässä. Ei onnistu käännös lähiössä :D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 04 heinäkuu, 2022, 13:18Mutta mä oon kuskina tyyppi, joka hädin tuskin hallitsee ajoneuvoa, jossa on 2 vetävää ja 2 kääntyvää pyörää ja ne on eri pyörät.
Tuossahan ne ei olis eri.

Anza



Tässä olis vähemmän renkaita ja värikin kivan vihreä.

Osallistuin pari vuotta sit tapahtumaan kylällä missä haettiin ruminta peräkärryä ja pojat käynnisteli pitkiltä unilta samanlaista nelivetoista mersun kuorkkia. Tais se käyntiin lähteä. En jääny sen myöhempään, niin en tiiä kenen kärry oli rumin.

Jussi

En varmasti oo.

Anza



Parikymppisenä yks kaveri tarjos renua. Siitä oli takapyörä jotenki nitkahtanu. Tukivarsi ruostunu kait. Ois maksanu jotain satasia markoissa. Joskus harmitellu, etten ostanu. Mutta se ois kuitenki ollu joku kaamee työmaa mikä ois jääny kesken.

Anza

Aika tyylikäskin ranskalainen auto DS, oisko jotain sukua sitikalle. Muotoilullaan laite spekuloi miltä urheiluauto näyttää 2035. Vasen kuskin puoli on avonainen ja oikealla puolella matkustaa kaksi ihmistä kuvun alla ja auto voi ajaa täysin itsenäisesti. Matkustamon lattia on läpinäkyvä jotein istuimella tuntuu kuin leijailisi tienpäällä. Täysin sähköinen kulkupeli. Koominen laite. Voin hyvin kuvitella miten suunnittelutiimi on pursunnut ideoita ja kädet ovat viuhtoneen. Tyypillinen ranskis siis



http://www.businessinsider.com/take-a-look-at-ds-automobiles-asymmetric-concept-sports-car-ds-x-e-tense-paris-motor-show-2018-10


Pertti K

Eikös DS ole Sitikan premium-merkki? Kivan näköisiä ovat jotkut kyllä.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Anza - 09 heinäkuu, 2022, 22:46Parikymppisenä yks kaveri tarjos renua. Siitä oli takapyörä jotenki nitkahtanu. Tukivarsi ruostunu kait.
Mahtoiko tämä olla näille tyypillistä? Muistan jo ammoin kuulleeni vastaavasta tapauksesta.

Muutenhan jos tuollaisen haluaisi eikä olisi välttämätöntä tarvetta saada hyvin varhaista vuosimallia tai muuten juuri tiettyä mallia niin olisi varmaan viisasta etsiä mahdollisimman tuore ja vähän ajettu yksilö. Noitahan nimittäin valmistettiin niinkin pitkään kuin vuoteen 1994 saakka.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Anza

Aika hauska jos 90-luvulle asti valmistettu. Tosin jos ranskalaisia hakee jostain nettiautosta ja tekee rajauksen vanhemmat kuin 1990. Hakutulokset on kolme autoa. Kun taas jenkkejä ja muita, mersuja tms. voi olla kymmeniä tai satoja.

Voisko olla että ranskalaisia arvostetaan uutena ja vikaantuvat jo tuoreeltaan. Eli autoteollisuuden unelma. Myydä uusi sukupolvi tuotteita mahdollisimman pian, sekä paljon varaosia ja huoltoa siinä vähäisten käyttövuosien aikana.

Kuluttajat ei arvosta näitä vanhana kovin paljoa ja vanhemmista ranskiksista negatiivisia kokemuksia huoltokulujen ja vikaherkkyyden muodossa. Siksi niistä ei tuu samalla tavalla klassikkoja. Vain hardcore  patongin harrastajien keskuudessa