Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 13 elokuu, 2022, 18:35Ei kai tevolla ole sandells-törppö kädessä...?  ;D

Jossain kuvassa näin alekokin.

Chevytb02



leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 18 elokuu, 2022, 09:06Classic on todellinen Toyota-harvinaisuus, jota valmistettiin 90-luvulla vain sadan auton erä – Tekniikka Hiluxista ja ulkonäkö 30-luvulta.



https://tekniikanmaailma.fi/classic-on-todellinen-toyota-harvinaisuus-jota-valmistettiin-90-luvulla-vain-sadan-auton-era-tekniikka-hiluxista-ja-ulkonako-30-luvulta/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0vSicH5_Slkdaz5PZ5SIE4hKs5bfGWP0Xa5ICTz1Xl_VhdkORWgI97Mrs#Echobox=1660585455
Japanian PT-kruiseri. Tässä on kivasti kromiosilla häivytetty rakennusaikakohtaa, mutta silti kattolinja/pilarit ja ovenkahvat paljastavat tuotteen iän. Yhden kuvan perusteella ehkä laadullisempi tekele kun ne Mitsuokan retroautot.

BTW taisin bongata Mitsuokan Itä-Virossa jonkun huvilan pihasta viime viikolla.

Toi kattolinja on niinkun vanhasta hauturista, jos siihen lisäisi tippalistat ja ulkoiset saranat/ovenkahvat, niin olisi aidompi.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 18 elokuu, 2022, 09:06Classic on todellinen Toyota-harvinaisuus, jota valmistettiin 90-luvulla vain sadan auton erä – Tekniikka Hiluxista ja ulkonäkö 30-luvulta.



https://tekniikanmaailma.fi/classic-on-todellinen-toyota-harvinaisuus-jota-valmistettiin-90-luvulla-vain-sadan-auton-era-tekniikka-hiluxista-ja-ulkonako-30-luvulta/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0vSicH5_Slkdaz5PZ5SIE4hKs5bfGWP0Xa5ICTz1Xl_VhdkORWgI97Mrs#Echobox=1660585455
Aito alkuperäinen toyo:


Moottorina chevystä kopsattu 207cid ohv kuutonen,  runko kopioitu fordilta ja ulkonäköä lainattu hyrslerin airflow mallista.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 18 elokuu, 2022, 10:26Aito alkuperäinen toyo:


Moottorina chevystä kopsattu 207cid ohv kuutonen,  runko kopioitu fordilta ja ulkonäköä lainattu hyrslerin airflow mallista.

On kyllä huikee peli. Mistähän tommosen sais?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 18 elokuu, 2022, 10:45On kyllä huikee peli. Mistähän tommosen sais?
Käytävä varmaan toyotan museolla kysymässä,  möisikö ne...  ;D

LainaaToyota built 1,404 AA sedans and 353 AB convertibles between 1936 and 1943, but all were thought to be lost during World War II.

Ja sekin on siellä replica. Jostain Siperiasta löytyi yksi alkuperäinen AA mutta sekin lie aika raato,  se on kai jossain hollantilaisessa automuseossa.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 18 elokuu, 2022, 10:46Käytävä varmaan toyotan museolla kysymässä,  möisikö ne...  ;D

Ja sekin on siellä replica. Jostain Siperiasta löytyi yksi alkuperäinen AA mutta sekin lie aika raato,  se on kai jossain hollantilaisessa automuseossa.
Ei tuo minusta ihan toivottomalta raadolta näytä.
https://japanesenostalgiccar.com/russian-toyota-aa-surfaces-in-the-netherlands/

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 18 elokuu, 2022, 10:45On kyllä huikee peli. Mistähän tommosen sais?
Jos muotokieli puhuttelee niin Volvo PV36 Carioca on himpun helpompi etsittävä.  :)  Yhtälailla sitäkin piirrellessä on oltu aivan muodin aallonharjalla ja vilkuiltu Chrysler Airflowista mallia.


Toyopet

Ja täytyyhän tuommoinen toyoda olla Suomessa, kun niitä on tehty enemmän kuin yksi...

Pande

Yksi Carioca on SAHK:n jäsen- ja kalustoluettelossa...  :D  Toyodaa valitettavasti ei.

LPR

Ei kyllä Cariocan löytäminenkään helppoa olis. Ei noita maailmallakaan liikoja ole jäljellä.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 elokuu, 2022, 10:56Jos muotokieli puhuttelee niin Volvo PV36 Carioca on himpun helpompi etsittävä.  :)  Yhtälailla sitäkin piirrellessä on oltu aivan muodin aallonharjalla ja vilkuiltu Chrysler Airflowista mallia.


Jos kopioita, niin ehkä -36 Hupmobile olisi mieluisin?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 elokuu, 2022, 10:59Yksi Carioca on SAHK:n jäsen- ja kalustoluettelossa...  :D  Toyodaa valitettavasti ei.
Jossain ladon nurkassa seisoo kuitenkin,  niiden promokiertueelta tänne jääneiden avomallisen 2000GT:n ja Crown Eightin lisäksi. :D

Suomessahan on muuten maailman ainoa Toyota Crown RS22L,  se L tekee sen harvinaisuuden, tarkoittaa vasemmalta ohjattavaa. Faceliftiä eli RS3x vietiin jo sitten Amerikkaan.

ramman