Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Toyopet


sämpy

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 19 elokuu, 2022, 15:04Mikä hitto tuo on? Joku asentanut kuplan etuvalot ja Fiat Topolinon maskin sitikkaan?
Sinänsä hyvä veikkaus tuo kuplan ajovalo, meinaan mulla on tuohon wanhan kuplan valot jemmassa kun en ole vielä jaksanut yrittää etsiä alkuperäisiä ja 99,9% ihmisistä ei sitä huomaa.

Fiiussahan on seicilindri eli 1,5 litrainen ohv kuutoskone.

sämpy


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 20 elokuu, 2022, 18:54Mitä vielä odotat, ala rakentamaan.  8)
Pitäisi hommata joku 4runnerin alusta...

Gary Grand


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 20 elokuu, 2022, 19:30Pitäisi hommata joku 4runnerin alusta...
Mä voisin myydä Jimmyn rungon ja Ramchargerin akselit noin hyvään tarkotukseen.. :P

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 elokuu, 2022, 19:34Mä voisin myydä Jimmyn rungon ja Ramchargerin akselit noin hyvään tarkotukseen.. :P
Meillä vaan taitaa vieläkin olla täällä se paha identiteettikriisi päällänsä.


LPR

Chevy Greenbrier tavallaan kiinnostais. Ei ihan joka nurkalla tulis toista vastaan. Ja sais rekennettua 3-henkiselle perheelle hyvän reissuauton, missä tarvittaessa vois nukkuakin.

sämpy

Sama. Joskus yhtä Suomessa olevaa yksilöä täällä porukalla selviteltiinkin ja taisin trafista katsoa sen tietojakin. Se moottori kanssa kiinnostaa kun pitäisi olla oikeasti kestävä, käytettiinhän sen suunnitteluun poskettomasti rahaa kun piti tehdä 10x enemmän niitä..

LPR

Joskus ysärillä oli yks myynnissä. Soittelinkin siitä, mutta ei tullut kauppoja. Oli muistaakseni hyvin kohtuuhintainen.

Toyopet


sämpy

Heeno, harmi kun ei ole nyt käteisvaroja... Itellä hyvät kokemukset tuosta firmasta osatuonnin puolella.

Jossain paperilla mulla on sen Suomi-auton rekkari ja tiedot, mutta en nyt löytänyt. Sekin oli ollut kai kolme vuotta katsastamatta, ainakin. Tai ei kai se uudesta Suomessa ole ollut, mutta kohtuukauan.

Kai se tuollainenkin sen 12-15 vie bensaa, vaikka onkin melko pieni kone.

Marklin


Esmi