Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

sämpy

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 19 elokuu, 2022, 15:04Mikä hitto tuo on? Joku asentanut kuplan etuvalot ja Fiat Topolinon maskin sitikkaan?
Sinänsä hyvä veikkaus tuo kuplan ajovalo, meinaan mulla on tuohon wanhan kuplan valot jemmassa kun en ole vielä jaksanut yrittää etsiä alkuperäisiä ja 99,9% ihmisistä ei sitä huomaa.

Fiiussahan on seicilindri eli 1,5 litrainen ohv kuutoskone.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

sämpy

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 20 elokuu, 2022, 18:54Mitä vielä odotat, ala rakentamaan.  8)
Pitäisi hommata joku 4runnerin alusta...
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Gary Grand

In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 20 elokuu, 2022, 19:30Pitäisi hommata joku 4runnerin alusta...
Mä voisin myydä Jimmyn rungon ja Ramchargerin akselit noin hyvään tarkotukseen.. :P
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 elokuu, 2022, 19:34Mä voisin myydä Jimmyn rungon ja Ramchargerin akselit noin hyvään tarkotukseen.. :P
Meillä vaan taitaa vieläkin olla täällä se paha identiteettikriisi päällänsä.
En varmasti oo.

Rust Devil

Illusion of Choice

LPR

Chevy Greenbrier tavallaan kiinnostais. Ei ihan joka nurkalla tulis toista vastaan. Ja sais rekennettua 3-henkiselle perheelle hyvän reissuauton, missä tarvittaessa vois nukkuakin.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

sämpy

Sama. Joskus yhtä Suomessa olevaa yksilöä täällä porukalla selviteltiinkin ja taisin trafista katsoa sen tietojakin. Se moottori kanssa kiinnostaa kun pitäisi olla oikeasti kestävä, käytettiinhän sen suunnitteluun poskettomasti rahaa kun piti tehdä 10x enemmän niitä..

LPR

Joskus ysärillä oli yks myynnissä. Soittelinkin siitä, mutta ei tullut kauppoja. Oli muistaakseni hyvin kohtuuhintainen.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Toyopet

Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

sämpy

Heeno, harmi kun ei ole nyt käteisvaroja... Itellä hyvät kokemukset tuosta firmasta osatuonnin puolella.

Jossain paperilla mulla on sen Suomi-auton rekkari ja tiedot, mutta en nyt löytänyt. Sekin oli ollut kai kolme vuotta katsastamatta, ainakin. Tai ei kai se uudesta Suomessa ole ollut, mutta kohtuukauan.

Kai se tuollainenkin sen 12-15 vie bensaa, vaikka onkin melko pieni kone.

Marklin

Esmi