HendriXXX:n katiskat & kiroamiset

Aloittaja HendriXXX, 15 joulukuu, 2020, 14:05

« edellinen - seuraava »

juhapih

SMS:ltä voi odottaa mitä vain. Jollakin oli toimitusaika venähtänyt vuoteen kankaissa/vinyyleissä tai 3 vuoteen ovipahveissa. Joillakin tullut ongelmitta.

Piti tuolta tilata Mätärööriin pankkien musta "sametti". Rättiä ja kallista. Löysin Roverin mallista vastaavaa, jossa taustakangas mukana. Katon ulkovinyyli vaihtui kuparin ruskeasta tavalliseen mustaan... Ei arvaa tilata.

1320

Itse kun tilasin SMS:ltä verhoilukankaat Rambleriin, niin niiden toimitus kesti muutaman kuukauden eikä mitään ongelmia ollut. Ja itseasiassa lähettivät kangasta vahingossa tuplamäärän, eli törkeän kallis kangas muuttui samalla puolet halvemmaksi. :))

Toivottavasti tämä asia ratkeaa Henkan kannalta hyvin.
Tradition Never Goes Out of Style!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 06 joulukuu, 2024, 08:48Ei sieltä löydy mitään neuvotteluhaluja asiaan, ku laitoin viestiä eilen. Nyt aamulla oli vaan paypalissa odottamassa se lisälasku, joka erääntyy välittömästi.

Mitenhän se paypalin ostajaturva tässä toimisi, saiskohan sieltä edes rahat takaisin.. kellään kokemusta?

Mun ymmärrykseni mukaan olen tässä asiassa oikeassa kieltäytyessäni lisämaksuista ja se alkuperäinen diili tässä pätee edelleen.
Kyllä minä kerran sain, puolivahingossa kun oli paketti joutunut hukkaan. Kuvittelin vain laittamani reklamaatiota myyjälle ja neuvotellaan kirkko keskelle kylää niin sehän palauttikin rahat. En tiedä mitä sitten jos ei halua palauttaa.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 06 joulukuu, 2024, 09:31SMS:ltä voi odottaa mitä vain. Jollakin oli toimitusaika venähtänyt vuoteen kankaissa/vinyyleissä tai 3 vuoteen ovipahveissa. Joillakin tullut ongelmitta.

Piti tuolta tilata Mätärööriin pankkien musta "sametti". Rättiä ja kallista. Löysin Roverin mallista vastaavaa, jossa taustakangas mukana. Katon ulkovinyyli vaihtui kuparin ruskeasta tavalliseen mustaan... Ei arvaa tilata.

Ai jaa se olikin tuo putiikki. Joo samaa kuullut että kestääää, parhaat jo myyneet auton eteenpäin kun tilattu tavara saapuu.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

HendriXXX

Tänään oli ylläri omapostissa, eli pitäs tehä tullaus vinyyleille.  :o

Eli en siis maksanut sitä niiden lähettämää lisälaskua, vaan kehotin (ja jankkasin päivä tolkulla) sille Dougille, että olen alkuperäisen laskun jo kertaalleen maksanut ja postita ne nyt vaan asap.

Vielä toki tässä jännitysnäytelmässä on vaarana, että se vittuillessaan lähetti jotain väärää kamaa tai 4kg jotain oravannahkoja..  :oushit:

Tullin systeemit oli näköjään päivittyny ja se tullaus oli nyt paljo selkeempi ja helpompi tehä..  ::)

HendriXXX

Uiuijui.. siinä se pötkö nyt on. 8)

You cannot view this attachment.

You cannot view this attachment.