Maasturihaaveita

Aloittaja isalmela, 02 tammikuu, 2021, 17:35

« edellinen - seuraava »

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: timant - 05 tammikuu, 2021, 09:46näissä vähänkään uudemmissa kuorkeissa taitaa olla rajoitin, riippuu tietenkin tuleeko motari-ajoa ja kuskin temperamentista onko tuosta haittaa.. ja saahan nuo rajoittimet ilmeisesti poistettua, vähän aikaa sitten "ihan oikea" kuorma-auto päästeli 4-tiellä ohi kun oma nopeus hieman yli 100 km/h  ;D

2001 alkaen on rajoittimet, niiden toiminnasta pitää olla leimalla todistus (raskone tms noin 50€) mutta sen toimintaa väliajallahan ei kukaan varsinaisesti valvo.

Ei mua ole tympäissyt yhtään ajella 89 km/h, jos sillä ei kerkiä niin sitten on ongelma pääkopassa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 05 tammikuu, 2021, 10:172001 alkaen on rajoittimet, niiden toiminnasta pitää olla leimalla todistus (raskone tms noin 50€) mutta sen toimintaa väliajallahan ei kukaan varsinaisesti valvo.

Ei mua ole tympäissyt yhtään ajella 89 km/h, jos sillä ei kerkiä niin sitten on ongelma pääkopassa.
Joo..
On tuo rajotin säästäny hermoja, mutta on sen kanssa vähän jännä lähteä ohittamaan noita pahimpia jyyriä.. :o
Hittolainen, jos se ääliö alkaakin lisätä vauhtia rinnalla, niin tulee rumaa jälkeä.. Tuon Yögötin kyljet ei paljon rumemmaksi muutu, mutta sen ohitettavan on syytä löytää laitteestaan kaasu tai jarru suht äkkiä.. :banghead:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

sämpy

Nytten kun pakumaastureillakin saa ajaa sen satakakskyyt, niin ainakin itellä tökkii ajatuksena entistä pahemmin kka-kalusto arkikäytössä.

Siis täältä etelän moottoribaanojen välistä katseltuna.

Ja itekkin saanut osuuteni niistä vauhtiseilaajakuskeista, jotka ihan tahallaan ennen ohituskaistaa jarruttaa vauhdit pois ja sitten ohituskaistalla ajaa sitä 87km/h ettei ohi pääse jos rajoitin.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

kuutio

Tarpeeks wanha kevyt-ka nin ei rajotinta..
All work and no play makes Jack a dull boy.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 05 tammikuu, 2021, 13:16Tarpeeks wanha kevyt-ka nin ei rajotinta..
Ei sillä siltikään saa ajaa kuin max 80km/h.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 05 tammikuu, 2021, 14:52Ei sillä siltikään saa ajaa kuin max 80km/h.

Täh?  :o  mikä juttu tää nyt on?
GM only 😉
+Pihatraktori :D

sössö

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 05 tammikuu, 2021, 14:53Täh?  :o  mikä juttu tää nyt on?
noin se on, ei sitä korkeinta nopeutta saisi ylittää vaikka ei rajotinta olekkaan.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 tammikuu, 2021, 11:38Joo..
On tuo rajotin säästäny hermoja, mutta on sen kanssa vähän jännä lähteä ohittamaan noita pahimpia jyyriä.. :o
Hittolainen, jos se ääliö alkaakin lisätä vauhtia rinnalla, niin tulee rumaa jälkeä.. Tuon Yögötin kyljet ei paljon rumemmaksi muutu, mutta sen ohitettavan on syytä löytää laitteestaan kaasu tai jarru suht äkkiä.. :banghead:
siksi kuuluu laittaa nappi kojetaulun alle mistä saa vähän lisää potkua sillon kun tarttee.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: sössö - 05 tammikuu, 2021, 14:58noin se on, ei sitä korkeinta nopeutta saisi ylittää vaikka ei rajotinta olekkaan.

Siis onkos noissa vanhoissa kka:ssa joku nopeusrajotus olemassa  :thinking:
GM only 😉

pantera

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 05 tammikuu, 2021, 15:11Siis onkos noissa vanhoissa kka:ssa joku nopeusrajotus olemassa  :thinking:

1) paketti- ja kuorma-auton (N-luokat), erikoisauton, sekä M-luokkaan kuuluvan matkailu-, ruumis- ja huoltoauton 80 kilometriä tunnissa;

Camino79

No katos perhana, mä olin jotenkin ihan siinä mielikuvassa että noissa vanhemmissa ei oli erikseen nopeusrajotusta missä ei oo rajotintakaan  :o

No ehkäpä nuokin tulee nyt sit opeteltua kun sen c1sen ajaa  :))
GM only 😉

pantera

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 05 tammikuu, 2021, 15:21No katos perhana, mä olin jotenkin ihan siinä mielikuvassa että noissa vanhemmissa ei oli erikseen nopeusrajotusta missä ei oo rajotintakaan  :o

Kuudellakympillä kun suhaat tolppakameraan 90kmh saat tuplajättipotin jos N luokan kulkine

Pertti K

Ihan oikein Caminolle, oppiipahan olemaan.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

Toyopet

Pakuiltahan se nopeusrajoitus poistui viime kesäkuun alussa mutta kuorma-autoilla rajoitukset on.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 05 tammikuu, 2021, 15:21No katos perhana, mä olin jotenkin ihan siinä mielikuvassa että noissa vanhemmissa ei oli erikseen nopeusrajotusta missä ei oo rajotintakaan  :o

vanhemmissa monessa moottoriteho toimi rajoittimena
Sinä vain