Volvo 850&V70

Aloittaja deeäxä, 13 tammikuu, 2020, 23:15

« edellinen - seuraava »

Chevytb02

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 07 heinäkuu, 2021, 21:03Alapallot ja sit kulmat kohdilleen ois semmonen tyypillinen resepti  ;)
Mulla ei auttanut kys resepti. Vakaajan puslien vulkanointi oli toiseta päästä irronnut ja molemmat vaihdoin ja myös iskarin yläpäät nii rauhoittui kolinat ja heijaus
🎶  Sähköt sain sähkökitaraan.🎶 Ja vitut, bassohan se on

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Chevytb02 - 07 heinäkuu, 2021, 21:35Mulla ei auttanut kys resepti. Vakaajan puslien vulkanointi oli toiseta päästä irronnut ja molemmat vaihdoin ja myös iskarin yläpäät nii rauhoittui.

Ei se vakaaja sitä levottomuutta normiajossa tee, että todnäk sulla oli ne yläpäät pääsyyllinen  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Chevytb02

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 07 heinäkuu, 2021, 21:36Ei se vakaaja sitä levottomuutta normiajossa tee, että todnäk sulla oli ne yläpäät pääsyyllinen  :D
Voi hyvinnii olla mut pää asia ett rauhottu
🎶  Sähköt sain sähkökitaraan.🎶 Ja vitut, bassohan se on

Rusty

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 07 heinäkuu, 2021, 21:03Alapallot ja sit kulmat kohdilleen ois semmonen tyypillinen resepti  ;)

Kokeillaan tätä seuraavaksi jos yläpääremontti ei auta. 
Ah, ahtaita aikoja.

Ranee

Nyt alkoi yhtäkkiä moninaiset sähköviat ja aikalailla ilman järkevää syytä

Tässähän on mittaristo sekaisin aivan normaalisti, inforuutu ja varoitusvalot toimii kuitenkin
Sekä ajonvakautus ja luistonesto on ollut pimeenä alusta asti

Nyt uusina oireina hälyttää turvatyynyjä, vuoronperään molempia takaovia ja keskuslukko raksuttelee jotain hälytyksen mukaan. Tätä kun aikansa tekee kuolee mittaristo täysin ja vilkut lakkaa toimimasta samalla. Kesuslukko ei toimi kunnolla, liittynee nuihin takaoviin. Virtalukko vittuilee myöskin, ei aina syty virrat ja vaikka näyttäisi syttyvän niin ei starttaa.

Ei ole enää oikein luotettavimmasta päästä nyt ajella.
Käyttääntyy välillä taas kuin kansipahvivikainen, tekee painetta ja hälyttää alhaista nestepintaa, tätäkään ei tee aina

Edittinä kyseessä on -04 tai -03 v70 D5 420tkm ajettu
Kertomuksia retkiltä https://reissuajat.blogspot.com/

jariha

-03 heinäkuuhun vielä italian sähköä ja -04 mallissa bossilaista, oisko sulla sit se aiempi? niissö ollu kuulema outoja? en oo vielä itekkään -00 kanssa ihan sinut sähöjen kaa?
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-97 Volvo V70 2.5Tdi paku
-02 Toyota Yaris Verso 1.3
-05 Opel Combo 1.3 -98 Renault Laguna 1.8rt -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm

palontie

Mä muistelen että -00 oli vika italian sähköinen
Eniten vituttaa kaikki.

jariha

Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 heinäkuu, 2021, 06:15Mä muistelen että -00 oli vika italian sähköinen

näin on, se itellä tuo uudempi...
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-97 Volvo V70 2.5Tdi paku
-02 Toyota Yaris Verso 1.3
-05 Opel Combo 1.3 -98 Renault Laguna 1.8rt -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm

Ranee

Pitäskö mun sitten alkaa etsimään mahdollista vesivauriota johtosarjasta ja putsailla maadoitukset
Kertomuksia retkiltä https://reissuajat.blogspot.com/

palontie

Aloita alustan perusteellisella putsauksella.

T:Puranen
Eniten vituttaa kaikki.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Ranee - 10 heinäkuu, 2021, 12:40Nyt alkoi yhtäkkiä moninaiset sähköviat ja aikalailla ilman järkevää syytä

Tässähän on mittaristo sekaisin aivan normaalisti, inforuutu ja varoitusvalot toimii kuitenkin
Sekä ajonvakautus ja luistonesto on ollut pimeenä alusta asti

Nyt uusina oireina hälyttää turvatyynyjä, vuoronperään molempia takaovia ja keskuslukko raksuttelee jotain hälytyksen mukaan. Tätä kun aikansa tekee kuolee mittaristo täysin ja vilkut lakkaa toimimasta samalla. Kesuslukko ei toimi kunnolla, liittynee nuihin takaoviin. Virtalukko vittuilee myöskin, ei aina syty virrat ja vaikka näyttäisi syttyvän niin ei starttaa.

Ei ole enää oikein luotettavimmasta päästä nyt ajella.
Käyttääntyy välillä taas kuin kansipahvivikainen, tekee painetta ja hälyttää alhaista nestepintaa, tätäkään ei tee aina

Edittinä kyseessä on -04 tai -03 v70 D5 420tkm ajettu

Mitäs vikakoodin lukija kertoo.

kuutio

Kyllä mulla toi s60 on ollu ihan paras ajettava noista halvemman pään käyttiksistä mitä tässä meillä ny on viime vuosina nurkissa pyöriny. Saiskin tommosen ajettavuuden, ruosteettomuuden, penkkien ja korin tukevuuden anjoviksiin..
Pakkasilla sekin teki sähköhäröjä, erit. vituttava oli kun väitti /herjasi että takaluukku muka auki.

Sittehä siihen tuli joku käyntihäikkä. Välillä tehot katos niinku kaasupoljin pois alta välillä kulki normaalisti. Mulla ei inspis riittäny kun sen kuumalangan putsaukseen kun ei sillä tullu kuntoon nii leimaamatta jäi..

Jos jariha ei kohta sitä hae nii sitte on muillakin kellarilaisilla mahdollisuus..
Ja jos ei täälä kelpaa niin laitan osiksi (hah millähän ajalla..) tai sitten huutikauppaan
On siis 2.4 bensa - 01, olikos 370 menty jos oikein muistan
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Kaasuläppäkotelo..
Eniten vituttaa kaikki.

kuutio

All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.