Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

leivonharri


1320

Ei varsinaisesti kommentti, mutta hauska juttu kuitenkin, viime perjantaiyönä olin Stadin keskustassa ajelemassa Ramblerilla. Yhtäkkiä joku nuori nainen jalkakäytävältä huitoo pysähtymään, no pysähdyin kohdalle että mikä hätä. "Anteeksi onks sulla tulta" samalla kun pyöritteli röökiä kädessä. Sanoin että tottakai ja pistin Ramblerin tupakansytkärin lämpeämään.

Annoin tupakansytkärin sille käteen ja hetken aikaa nainen katteli sen näköisenä ettei oikein tiennyt mitä sillä vekottimella olis pitänyt tehdä, mutta tajusi sitten että se punaisena hehkuva osa kannattaa tökätä siihen röökin päätyyn. :))  No ei kai uusissa autoissa röökinsytytintä olekaan, niin ilmeisesti sekin voi olla jollekin outo varuste. :o

No ei siinä, rööki saatiin syttymään, mä sain sytkärin takaisin ja pääsin jatkamaan kurvailua.

jariha

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 07 elokuu, 2023, 21:10Ei varsinaisesti kommentti, mutta hauska juttu kuitenkin, viime perjantaiyönä olin Stadin keskustassa ajelemassa Ramblerilla. Yhtäkkiä joku nuori nainen jalkakäytävältä huitoo pysähtymään, no pysähdyin kohdalle että mikä hätä. "Anteeksi onks sulla tulta" samalla kun pyöritteli röökiä kädessä. Sanoin että tottakai ja pistin Ramblerin tupakansytkärin lämpeämään.

Annoin tupakansytkärin sille käteen ja hetken aikaa nainen katteli sen näköisenä ettei oikein tiennyt mitä sillä vekottimella olis pitänyt tehdä, mutta tajusi sitten että se punaisena hehkuva osa kannattaa tökätä siihen röökin päätyyn. :))  No ei kai uusissa autoissa röökinsytytintä olekaan, niin ilmeisesti sekin voi olla jollekin outo varuste. :o

No ei siinä, rööki saatiin syttymään, mä sain sytkärin takaisin ja pääsin jatkamaan kurvailua.

Ainakin jo -08 uuteen primastaariin ois pitäny lisävarusteena ottaa röökipaketti eli irralliset tuhkikset ja sytytin :))  virtapiste kyllä oli valmiina...

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: jariha - 07 elokuu, 2023, 21:27Ainakin jo -08 uuteen primastaariin ois pitäny lisävarusteena ottaa röökipaketti eli irralliset tuhkikset ja sytytin :))  virtapiste kyllä oli valmiina...

Montakohan tonnia kyseisestä lisävarustelusta olis pitänyt köyhtyä?  ;D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 07 elokuu, 2023, 21:10Ei varsinaisesti kommentti, mutta hauska juttu kuitenkin, viime perjantaiyönä olin Stadin keskustassa ajelemassa Ramblerilla. Yhtäkkiä joku nuori nainen jalkakäytävältä huitoo pysähtymään, no pysähdyin kohdalle että mikä hätä. "Anteeksi onks sulla tulta" samalla kun pyöritteli röökiä kädessä. Sanoin että tottakai ja pistin Ramblerin tupakansytkärin lämpeämään.

Annoin tupakansytkärin sille käteen ja hetken aikaa nainen katteli sen näköisenä ettei oikein tiennyt mitä sillä vekottimella olis pitänyt tehdä, mutta tajusi sitten että se punaisena hehkuva osa kannattaa tökätä siihen röökin päätyyn. :))  No ei kai uusissa autoissa röökinsytytintä olekaan, niin ilmeisesti sekin voi olla jollekin outo varuste. :o

No ei siinä, rööki saatiin syttymään, mä sain sytkärin takaisin ja pääsin jatkamaan kurvailua.
Eli ei ravistanut sitä "sammuksiin" ja nakannut olan yli?

jariha

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 08 elokuu, 2023, 16:24Montakohan tonnia kyseisestä lisävarustelusta olis pitänyt köyhtyä?  ;D

Oisko ollu 25e

LPR

Kia Sorentoon olis varapyörä maksanut reilusti toista tonnia lisävarusteena. Varapyörän kiinnike maksoi varaosana jotain satasen luokkaa. Mielestäni aika kova jää hinta peltivanteelle ja renkaalle.

Esmi

Tänään joku vanhempi rouva katseli kun laitoin ostokset Buick'iin ja sanoi että hieno menopeli sulla, voit olla isosti ylpeä!,vähän hymyilytti.  :)

Esmi

Eilen ajoin Lahes Vapaudenkadulla Buickilla ja pysähdyin suojatien eteen ku joku ukko oli ylittämässä katua, pari askelta otti ja pysähty - sitten kysyi paljon on kulutus - minä vastasin että en ole mitannut -se sano että varmaan silleen parempi! 8)

Vuokralainen

Nyt on jo ihan tullu liikaa posetiivista konmenttija tuosta Skottarista. Jo pari kertaa ruennu joku randomi kommentoija tuossa lähikaupan parkkiksella huutelemaan seekympistä ja että millä tekniikalla. Paras oli viimmeksi, ku joku vielä läskimpi ku minä, rupes siinä parkkiksella höpöttää jotai tuosta kotterosta, ni joku ohikulukijatäti siinä mennessään huuteli että on se hyvännäkönen...
Mitähä lie sehi tarkotti??🧐


tevo

Jos se täti meinas sitä läskijä hyvän-näköseksiseksi...

Pertti K

Impperialilla kun kävin 1,5 km päässä kaupassa niin ainakin yhdet aplodit ja yhden peukutuksen sain nuorisolaisilta, sen mitä tuolla pimeessä nyt näki. Sen verran nousi hattuun että unohdin käydä postissa, pitää kohta lähteä uudestaan.

Esmi

Parit peukutukset tänään saanut ku Buickilla kurvaillut.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 14 helmikuu, 2024, 12:54Parit peukutukset tänään saanut ku Buickilla kurvaillut.

Sun ex-kulkineellas ku kurvasin tohon lähi-apsille tankkaamaan, ni viereisen mittarin ukko tokas että, "hassun näköinen auto sulla". :rotfl: En ollu ihan varma oliko se varsinaisesti kehu, mutta kiitin kohteliaasti.  ;D

Ääniä sen sijaan kyllä kehui.  :coolsmoke:

Esmi

Tänään oltiin Launeen Lidlistä lähdössä, niin joku pikkupoika huusi oumaagaag mikä auto, oltiin Buickilla emäntä kanssa liikenteessä.