Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 14 elokuu, 2026, 07:22En tiijä mitä nainen autosta ajatteli. Mattavihree vesiväreillä koristeltu sotilasajoneuvo kun on...vähä pitkään miettiväisen näkösenä se autoa katteli eikä ollu kovin hanakka ajelulle lähteen, mieluummin kävelylle.  ;D

Mä epäilen että luuuli sinun ne kukkaset piirustelleen, ettei sun militanttipuoli niin pomppaisia silmille.. ::)

Smirkelimies

Ei tarttenu testata jousia, selvisin puhumalla, ei tepsiny etes kukkaset.

Se oli niin fiini nainen että kysyi etukäteen pukukoodin tapaamiselle  :o

Ainoa mikä jäi jälkikäteen harmittamaan on etten kertonu pukukoodiks "metsuri".

Oisha se pitäny osata hahmottaa et jos ruvetaan jottain pukukoodeja??? tämmöseltä moottorisahamieheltä kyselemään, ollaan jo het lähössä menossa pää eellä seinään.

leivonharri

;D

Mieheltä, joka käy farkkujen vaihdossa.

FuryIII 71

Tänään ku mentiin Siipiksen kans kehäkessalle kääpiöautomiittiin (josta oli tosin jo lähes kaikki poistunu), vanhempi ukko jollain uudehkolla tojotan katumaasturilla parkkeeras viereen, avas kuskin ikkunan ja rupes juttelemaan että oli pakko ajaa mun perässä siihen ku mulla on niin hieno Oldsi.  ;D

Sanoi olleensa nuorena tälläisten Oldsien kyydissä, ku olivat uusia ja oikeasti takseina, "sillä surullisenkuuluisalla dieselillä".

Kerroin sitte että sellainen se tämäkin on silloin joskus aikoinaan ollut. Kehui vielä hienoksi ja sanoi että jatkaa matkaa. Kiitin kohteliaisuudesta ja paineltiin Siipiksen kans kessalle sisään kaffelle/mehulle, pullien kera.

Jussi

Bilteman pihassa ihan aikuinen, eli siis jopa vanha mies pärähti moottoripyörällä viereen parkkiin ja kehumaan kun hieno auto. Kysy onkos tää sellanen jenkki ja toimiiko vielä ihan hyvin... Moottoripyörästä arvelin ettei olis ihan uuvatti teknisesti, ja iästä sen ettei varmasti ole pystynyt olemaan törmäämättä 60-luvun autoihin liikenteessä.
Olin ilmeisesti väärässä.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 lokakuu, 2026, 01:20Bilteman pihassa ihan aikuinen, eli siis jopa vanha mies pärähti moottoripyörällä viereen parkkiin ja kehumaan kun hieno auto. Kysy onkos tää sellanen jenkki ja toimiiko vielä ihan hyvin... Moottoripyörästä arvelin ettei olis ihan uuvatti teknisesti, ja iästä sen ettei varmasti ole pystynyt olemaan törmäämättä 60-luvun autoihin liikenteessä.
Olin ilmeisesti väärässä.

Ohuesti samaan aiheeseen.

Sillon ku joku aika sitte niitä vilkkureleitä- ja polttimoita ihmettelin saman konsernin parkkiksella, ni joku ehkä mun ikäinen kebab-insinööri peruutti jollain sähkö/hybridikatumaasturivatkaimella viereen, ja kyseli lontooksi että hieno auto, onko amerikkalainen. Vastasin myös lontooksi että kiitos ja kyllä on.

Kysyi sitte että onko ford (voi vittu 😤). Sanoin että ei, vaan Plymouth Valiant vm.1965.

No kehui kuitenki hienoksi ja jatkoi matkaansa.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 02 lokakuu, 2026, 01:32Ohuesti samaan aiheeseen.

Sillon ku joku aika sitte niitä vilkkureleitä- ja polttimoita ihmettelin saman konsernin parkkiksella, ni joku ehkä mun ikäinen kebab-insinööri peruutti jollain sähkö/hybridikatumaasturivatkaimella viereen, ja kyseli lontooksi että hieno auto, onko amerikkalainen. Vastasin myös lontooksi että kiitos ja kyllä on.

Kysyi sitte että onko ford (voi vittu 😤). Sanoin että ei, vaan Plymouth Valiant vm.1965.

No kehui kuitenki hienoksi ja jatkoi matkaansa.
Ilmeisesti niille, joita asia ei ole koskaan kiinnostanu, on joku Ford Letukka ihan riittävä määritelmä tai nimi vanhalle jenkille...

LPR