Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

Camino79

Mulle kans millistä pelliä grändin kyytiin kiitos, ja tosiaan kaikki käy  :))  ja ei niitä ilmatteeks tarvii, ilmotat minkälaisen pullon niistä haluat ni laitetaan yks semmonen  ;)

GM only 😉
+Pihatraktori :D

cdi

Kävin kohteessa tutkaikemassa tiistaina  petipaikkoja löytyy 8kpl  5min hommalla ne pystyy tuplaamaan. Makuu pussi ja tyyny jos haluaa olla omavarainen huopa oli jokaisessa sängyssä.
 Saunaa varten palovammavoidetta ja jos Jussi ilmoittautuu niin sitten pitää olla pyyhe. Jääkappi on täyskorkea mutta varmaan omat eväät kannattaa sijoittaa nimelliseen muovipussin Red pullit taitaa haukata leijonan osan.
    Kahvikeittimet löytyy otan suodatinpusseja ja kahvipaketin. Pilkottavia puita ei löytynyt kaikki on pilkottuvalmiiksi eli terapia spinnerit pitää olla omasta takaa. Keittiössä on puuliesi kaasukeittimiä en nähnyt. Kosan pullo mulla on ja toho sillä kahvivesi kiehuu minuutissa jos se nyt saunatouhuista joutaa. Pihalla on jonkinlainen grillikatos  säännöissä seinällä luki että sisällä ei saa polttaa....nuuskasta en löytänyt mainintaa.
   Kysymyksiin voin vastata jos niitä tulee ,eikä ne ylitä henkistä tasoani.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: cdi - 31 maaliskuu, 2021, 20:30eikä ne ylitä henkistä tasoani.
Missäs kohtaa se menee? :thinking:

No helpompi:
Oliko siellä mikroa? Eli saako gourmet-roiskeläpän lämpiämään.. :P
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

cdi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 maaliskuu, 2021, 21:51Missäs kohtaa se menee? :thinking:

No helpompi:

Kusen kanssa samassa tasossa.

Mielestäni oli kysyn vielä huomenna kun teen lopullisen varauksen Ja voinhan mä tehdä kosanilla hiilikuorrutuksen.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: cdi - 31 maaliskuu, 2021, 22:02Kusen kanssa samassa tasossa.

Mielestäni oli kysyn vielä huomenna kun teen lopullisen varauksen Ja voinhan mä tehdä kosanilla hiilikuorrutuksen.
Atrian hiiletetty roiskeläppä! 8)  :mosh:
Nyt alkaa olla kulinaristit hekumoissaan.. :))
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Jooli

Tärkeimmät pakattu  ^-^

edit, tosta mitään selvää saa mutta n.30kpl 500*1300mm siivua peltiä

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 maaliskuu, 2021, 21:51Missäs kohtaa se menee? :thinking:

No helpompi:
jos saan vanin nippuun ni voin nostaa mikron kyytiin, tosin sit joutuu kahvinkeiton tai mikron ajan kärsimään 6.2D kauniista käynnistä  :)
eiku nii taitaa siel sähköt olla ni invertteri on turha

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 31 maaliskuu, 2021, 23:15
Tärkeimmät pakattu  ^-^

edit, tosta mitään selvää saa mutta n.30kpl 500*1300mm siivua peltiä

No nyt jyväskylän jooli on varmaan tyhjänny jo viinakaupan.

Jooli

Enhän mä mikään utelias oo, mut olikos meitä nyt ketä kaikkia tulossa?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 01 huhtikuu, 2021, 00:17Enhän mä mikään utelias oo, mut olikos meitä nyt ketä kaikkia tulossa?
ake make pera ja sä
Sinä vain

sössö

miitin jälkeen jooli laulelee sulle "jos saisit kuulla mitä tein, mä kanssa poikien silloin. yllättyisit varmaankin" :o

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 01 huhtikuu, 2021, 00:17Enhän mä mikään utelias oo, mut olikos meitä nyt ketä kaikkia tulossa?

No alkaan topikin alusta perkaamaan ja tarkastan yv:t ja lähettämään laskeutumiskoordinaatteja päiväkäviöitä /lähelläasuvia oisko 4-5 sen näkee sitte.

Microsta oli puhe ;sellainen värkki on majan isäntä ei tiennyt pelaako ilmeisesti ei ole käyttöä tai sitte pelaa.  Voin ottaa kotoa koneen niin ei tarvi sitäkään tressata.

cdi

No niin kysytääs sitten kuka tulija ei ole saanut reittiohjetta.Tätäkään hommaa ei saanut tehtyä ilman keskeytyksiä. Kattelin tuolta että stikulle oli 5 ekaa sivua luonnoksia. ja niissä oli puutteita en tiä mikä meni vikaan kun yritin kopioida mahdollisimman paljon.
Pahoittelut jo etukäteen.

Barfly

Mikäs on lumitilanne?
ELi onko miitti pääsiäsviikonlopun jälkeen vai myöhemmin+
Että mitähän vittua?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 01 huhtikuu, 2021, 16:09Mikäs on lumitilanne?
ELi onko miitti pääsiäsviikonlopun jälkeen vai myöhemmin+

Lunta on ,tiet on sulat google mapin maisemista ei ole paljon apuja  piha oli jäänpeitossa viikossa tilanne voi muuttua mihinpäin vain, enää ei muuteta ajankohtaa. Kehitysideoita otetaan vastaan edelleen.
 ONKO NYT NIIN ETTÄ KAIKKI TULIJAT ON REITTIOHJEET SAANUT ensviikon pe olen paikalla ja puhelimella saa kiinni ainoastaan.