Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

cdi

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 02 huhtikuu, 2021, 14:23Eli pyttipannu ja letut jälkkäriksi.

Onko ok.

Pyttipannua voi myös lämmittää.

Ja minäkin olen utelias.

Cdi, Barfly on pelipaikalla.
Keitäs muita?

Suuret linjat kun tulis selviksi hienosäätö sitten tarpeen mukaan paikan päällä.

Lähdetään nyt siitä että lauantaina ruokana on kokkikolmosen rykäys, mikäli se öljysäiliön pääty sopii takakonttiin minä hankin siihen tarpeet ohjeen mukaan lauantai olis pääaterian kohdalta siinä.
   Ja kyllä ne räiskäleetkin jossainvälissä kahvinkanssa maistuu ainakin niillä millä elevaattori jotensakin pyörii oikein päin.
   Kyllä ne kaikki paikallolijat joutuu em kärsimysnäytelmän katsomaan ihan omin silmin.

Barfly

Ketkäs on paikalla?
Cdi, Barfly, Jooli, lakeuden el loco?

Muita
Että mitähän vittua?

Barfly

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 02 huhtikuu, 2021, 16:03Ketkäs on paikalla?
Cdi, Barfly, Jooli, lakeuden el loco?

Muita?

Ja kokki 666 (eli minä), kertoo, että spade ja lätyt on hyviä.
Lisäksi cdin hirvipaisti tms on varmasti hyvää.
Ja kiitos jo etupeltoon cdille miitin järjestämisesta.
Että mitähän vittua?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 02 huhtikuu, 2021, 16:05Ja kokki 666 (eli minä), kertoo, että spade ja lätyt on hyviä.
Lisäksi cdin hirvipaisti tms on varmasti hyvää.
Ja kiitos jo etupeltoon cdille miitin järjestämisesta.

No pidetään nimenhuuto sitten paikanpällä,tää kun on aika epävarma aika.Just olin puhelimessa tosin muista asioista niin kattoo viimetinkaan pääseekö lähteen,vakiokalustoon lukeutuu,no ei mitään sängyt meillä riittää näillänäkymin.Eli paljon suurempaa suosiota ei ois kestäny mukavuuden kärsimättä. Ei kannata kiitellä vielä kompastellaan miitti läpi ensin.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: cdi - 02 huhtikuu, 2021, 16:36No pidetään nimenhuuto sitten paikanpällä,tää kun on aika epävarma aika.Just olin puhelimessa tosin muista asioista niin kattoo viimetinkaan pääseekö lähteen,vakiokalustoon lukeutuu,no ei mitään sängyt meillä riittää näillänäkymin.Eli paljon suurempaa suosiota ei ois kestäny mukavuuden kärsimättä. Ei kannata kiitellä vielä kompastellaan miitti läpi ensin.

No, toi idea itsessään on loistava.
Ja, kaikki kyllä järjestyy, älä huoli.
Autan sinua, jos apua tarviit.
Pointti on se, että tästä porukasta olen tavannut ainoastaa toyopetin ja te muutkin "nbäytätte" mukavilta.
Ja olen käkkinyt vittu 2 vuotta melkein neljän seinän sisällä.
On perkeleen hyvä, nähdä tuoretta verta, joita en ole livenä nähnyt.
Kerron pelipaikalla lisää.
Että mitähän vittua?

cdi

No tuosta toyopetistä tulikin meleen,onko soittotaitoisia voisin tarvittaessa nostaa sähkiksen ja vahvarin transiitin akseleille.
   No mun kokintaidot on anuksesta se on nähty eikä tahdo pysyä silmät auki niinkauan että ruoka olis kypsää......eli sikäli pääkokki on taivaan lahja tälle caselle.
   Tuo tuoreeempi veri on vähän harhaanjotava ilmaisu,ikäänytyt olisi lähempänä ,kusi on mennyt kengille jo reipas 3v.
   No jos akkaa on uskominen koronnaa mä oon hakenu pieksämäkeä myöten ,kumma kyllä ei se häneen ole tarttunu  Tosin jäähyväis ja tervetuloa suudelmat on jääny pois jo yli 40v sitte.

Barfly

Tulen sinne ja olen kokki, kuten lupasin.
Mutta en ota sitä juttua mukaan josta puhuttiin

Jos vielä huolit mut-

Kts kirjoittelu
Että mitähän vittua?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 02 huhtikuu, 2021, 20:14Tulen sinne ja olen kokki, kuten lupasin.
Mutta en ota sitä juttua mukaan josta puhuttiin

Jos vielä huolit mut-

Kts kirjoittelu

No mitä vittua ei mulla ole öljysäiliön pää pannua.? Pitääkö sitä alkaa kyseleen mikäs en virallinen nimi nyt olikaan.
  Miittiä ei peruta eikä rajata tuskin sellasta mullistusta tulee.Ne tulee paikalle ketkä kykenee sillä hetkellä tuleen enkä historiassa tiedä että joku ois pois jääny.
Yritin lukea topikkia ja katoin yv ei mulle selvenny missä mennään.....puhutaan ne lennokkaat jutut paikanpäällä niin mäkin pysyn toivonmukaaan kärryillä.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: cdi - 02 huhtikuu, 2021, 20:25No mitä vittua ei mulla ole öljysäiliön pää pannua.? Pitääkö sitä alkaa kyseleen mikäs en virallinen nimi nyt olikaan.
  Miittiä ei peruta eikä rajata tuskin sellasta mullistusta tulee.Ne tulee paikalle ketkä kykenee sillä hetkellä tuleen enkä historiassa tiedä että joku ois pois jääny.
Yritin lukea topikkia ja katoin yv ei mulle selvenny missä mennään.....puhutaan ne lennokkaat jutut paikanpäällä niin mäkin pysyn toivonmukaaan kärryillä.

Ei, mulla on pannu ja tuon mukanani.

Ja jos plus kun tarvitset apua, autan, missä vain voin.
Kaikki menee ok

Se oli se toinen, mistä puhuttiin, ei pannu
Että mitähän vittua?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 02 huhtikuu, 2021, 20:33Ei, mulla on pannu ja tuon mukanani.

Ja jos plus kun tarvitset apua, autan, missä vain voin.
Kaikki menee ok

Se oli se toinen, mistä puhuttiin, ei pannu

No selvä mä jo ihmettelin että miks ajetaan käsijarru päällä.Tietysti jos joku sairaus yllättää tai kuolen vanhuuttani ennen ensviikkoa asia on toinen. Jos niin käy niin vittuilut perikunnalle.
   Jos ei ehotuksia tule niin ensviikolla konsultoidaan tää ruokacase formuunsa ja sillä mennään.

Barfly

juuri näin!

Perusidea on just mitä kirjoitin.
Että mitähän vittua?

Gary Grand

@Barfly
Sä mua tägäilet sinnetänne, muttet ymmärrä että oon tulossa, jos ei maailma kaadu..
Eli on meitä ainakin kolme siellä..
Jos joku JKL suunnalta haluaa laatu- moparin kyytiä kokea, niin keräilen kyytiin! :))
No enintään seitsemän pääsee sisätiloissa matkustaman. Loput sikaosastolla..
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Barfly

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 huhtikuu, 2021, 20:54@Barfly
Sä mua tägäilet sinnetänne, muttet ymmärrä että oon tulossa, jos ei maailma kaadu..
Jos joku JKL suunnalta haluaa laatu- moparin kyytiä kokea, niin keräilen kyytiin! :))

Tägäilen sua sillä livulla, ettei mitään käryä
Että mitähän vittua?

cdi

No tuo se rahaton jyväskylän jooli ja anna sille joku vanha laakeri spinneriksi niin aika kuluu.Eikä tuu katkoa osanottoon ,niitä on aika vähä jotka kaikki miitit on kiertäny.  Diskantti puuttuu subfoofferi on luvannu tulla.

Lakeuden el Loco

Mitä, joko sä oot saanu sebringin taas nippuun ja jopa jatkanu sitä..?  :o
Korjasitko sä sen rikki?