Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: cdi - 24 maaliskuu, 2021, 13:42Jaa ei uskois että niinkin monelta jäänyt peruutus lukematta.
Viime kesäinen Saarijärven miitti. :))
Oltiin Raneen ja Palontien kanssa siellä kolmestaan. 8)
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

2885

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 2885 - 24 maaliskuu, 2021, 20:43olitteko ahvenlammella?
Paljon parempi paikka.. 8)
Ootelkaa vaan kutsua Raneelta. :))

cdi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 maaliskuu, 2021, 20:42Viime kesäinen Saarijärven miitti. :))

Nyt epäilen suuresti,jos olis ollut Palontie siinä pitäis olla ikea kivenheiton päässä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 maaliskuu, 2021, 20:42Viime kesäinen Saarijärven miitti. :))
Ilmankos tollasesta alfojen reisusta ei paljon hiiskuttu tai kuvia laiteltu ;D  Tais se mikä siellä tapahtu jäädä sinne?
Sinä vain

palontie

Laitoin mä kuvia tai kuvan sieltä.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Ja aikuisten oikeesti on kyllä kova kynnys lähteä ja olla sevinpäin usean kännisen mölyapinan kanssa.Mutta kuulemma tämä cdi:iin järkkäämä on alkoholiton meeting,niin tulen.
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 maaliskuu, 2021, 16:06Ja aikuisten oikeesti on kyllä kova kynnys lähteä ja olla sevinpäin usean kännisen mölyapinan kanssa.Mutta kuulemma tämä cdi:iin järkkäämä on alkoholiton meeting,niin tulen.
Eli cdi ei tarjoa juomia.. :shitfan:

Lienee pakko ottaa sitten omia. :cheers:  :drinking:  :blackout:

cdi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 maaliskuu, 2021, 16:06Ja aikuisten oikeesti on kyllä kova kynnys lähteä ja olla sevinpäin usean kännisen mölyapinan kanssa.Mutta kuulemma tämä cdi:iin järkkäämä on alkoholiton meeting,niin tulen.

Kyllä se lakeuden loco on uhannut sen pilata kolmoskoppasen sandelssilla. Kaikki muut onkin absolutisteja.(suuntaansa)

cdi

Miittipaikka on nyt varattu 9-11.4-21  majoituskustannukset menee minun piikkiin. Jos jotain elintarvikkeita ym halutaan keskitetysti hankkia ne kustannukset sitten jaetaan kun nähdään mitä tarpeita tarvii hankkia.  Ja tämä case suljetaan tämänkuun loppuun niinkuin alussa jo ilmoitin sitten lasketaan tulijat ja senjälkeen lasketaan pois jääviä.
  Itse menen jo torstaina talkkaroimaan laittaan paikat lämpöiseksi ja kantamaan takkapuut yms.

Stige

Lainaus käyttäjältä: cdi - 26 maaliskuu, 2021, 12:24Miittipaikka on nyt varattu 9-11.4-21  majoituskustannukset menee minun piikkiin. Jos jotain elintarvikkeita ym halutaan keskitetysti hankkia ne kustannukset sitten jaetaan kun nähdään mitä tarpeita tarvii hankkia.  Ja tämä case suljetaan tämänkuun loppuun niinkuin alussa jo ilmoitin sitten lasketaan tulijat ja senjälkeen lasketaan pois jääviä.
  Itse menen jo torstaina talkkaroimaan laittaan paikat lämpöiseksi ja kantamaan takkapuut yms.

Se tarkka sijainti?

Gary Grand

Yhdet juomingit jää kuulemma väliin, :o  mutta miittiin tulen.. :rolleyes:  :thinking:

cdi

Lainaus käyttäjältä: Stige - 26 maaliskuu, 2021, 19:58Se tarkka sijainti?

Mä lähetän  enskuun alussa kaikille osallistujille yv:nä  ajoohjeet,Käyn paikalla ajamassa ja katon mittarista metrimäärät tunnistettavista kohteista. Vaikka kohde on vain satametriä pikitiestä se ei näy tielle Ja liittymäkään ei ole aivan selvä. Varkaatkaan ei ole vielä paikkaan osanneet niin en halua että osaa vastakaan. Siksi YV.  Malttia.... niitä osallistujia nyt ennemmin kaivataan että voidaan varmistaa varaus sillä on se tämän kuunloppu takarajana.
   Kannattais suunnitella mitä ruokatarpeita hankitaan vai tuoko kukin omansa,ja ostetaanko paikallista kuperkeikka vettä raittiuseuralaisten tarpeisiin? Kaikki vinkit otetaan vastaan.

cdi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 maaliskuu, 2021, 20:04Yhdet juomingit jää kuulemma väliin, :o  mutta miittiin tulen.. :rolleyes:  :thinking:

Harmillinen takaisku,mutta arvostan liittymistä raittiuseuralaisiin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: cdi - 26 maaliskuu, 2021, 20:35Harmillinen takaisku,mutta arvostan liittymistä raittiuseuralaisiin.
Varmasti.. ::)