Mersukeskustelu

Aloittaja isalmela, 18 maaliskuu, 2021, 17:50

« edellinen - seuraava »

jusssi

Joo toki jarrut kannattaa tsekata kaikista autoista, mutta mersuissa ja tiemmä bemareissa ainakin käytetään tuota hintelää rautaputkea, joka ruostuu kiinnikkeiden kohdalta hyvinkin herkästi, vaikka auto olisi muuten ruostesuojattu. Nesteiden vsihtamattomuus ilmenee ensimmäisenä mäntien jumiutumisena, siitäkin kokemusta parista 203:sta. 

pantera

Kun noista ampumajarruperistä oli juttuu niin tää uus pulloperse on mun mielestä paremman näkönen kuin edeltävä.
Tää on CLA, eli hinnat alkaen sosiaalidemokraattimalli, mutta  disaini on sama päällikkömalleissakin

Pertti K

On tuokin takaapäin ihmeellisen näköinen, miksi siitä perästä on niin kapea pitänyt tehdä? Ihme peräpuikko. Yritys hyvä mutta ei taaskaan. Sama vaivaa kyllä sedaniakin.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 12 tammikuu, 2022, 12:00On tuokin takaapäin ihmeellisen näköinen, miksi siitä perästä on niin kapea pitänyt tehdä? Ihme peräpuikko. Yritys hyvä mutta ei taaskaan. Sama vaivaa kyllä sedaniakin.
Kapea? Tarkoitatko matala?

Dohc

Oikein linjakas on CLA sedan; kuin CLS:n poikanen! :P

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: pantera - 12 tammikuu, 2022, 12:04Kapea? Tarkoitatko matala?
Kapea.

No ehkä vähän matalakin nyt kun sanot. En tosin tiedä onko joku vanhempi CLA mitä oon livenä katellut.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 12 tammikuu, 2022, 14:06Kapea.

No ehkä vähän matalakin nyt kun sanot. En tosin tiedä onko joku vanhempi CLA mitä oon livenä katellut.
Toi uus CLA on takaa leveemmällä raidevälillä kuin normi A

sössö

olis sitte kunnon liuskaperse eikä tommonen mikä yrittää olla joku heinähäkki ja liuskaperä samaan aikaan onnistumatta kummassakaan.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: pantera - 12 tammikuu, 2022, 15:30Toi uus CLA on takaa leveemmällä raidevälillä kuin normi A
No se varmaan sitten vielä korostaa sitä töpöperäisyyttä. Mutta on tuo uusi malli selvästi parempi ainakin kuvista kateltuna, en tiedä olenko livenä edes noteerannut. Niitä vanhempia oon kyllä aika monta katsonut että taas yhden Mersun muotoilu pilattu peräpäällä, livenä minusta vielä pahempi kuin kuvissa.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: leemu - 19 marraskuu, 2021, 19:02Saahan sitä pyytää, mutta vähän on sellainen tuntuma, ettei kannata hengitystä pidätellä tuolla hintalapulla ;D
Nyt näytti vanha Mersuni Kph-912 poistuneen myynnistä. Tarina ei kerro tietenkään millä hinnalla meni, mutta ei näköjään tarvinnut 10900€ hintalappua pudottaa ja alle kahdessa kuukaudessa meni

kuutio

Kyllä iso osa yli kympin hintalapulla olevista ns normiautoista on vaikeita kaupattavia yksityisesti.
Tosi monet ostajat tarvii kumminkin ainakin osalle kauppahintaa rahotuksen ja se entinen pitäisi ottaa vaihdossa.
Tällähän autoliikkeet elää.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 16 tammikuu, 2022, 14:24Kyllä iso osa yli kympin hintalapulla olevista ns normiautoista on vaikeita kaupattavia yksityisesti.
Tosi monet ostajat tarvii kumminkin ainakin osalle kauppahintaa rahotuksen ja se entinen pitäisi ottaa vaihdossa.
Tällähän autoliikkeet elää.
Näin se on, sen takia se olikin mulla täällä kellarissa ja mersufoorumilla 7300€ pyynnillä. Ei kelvannut  :P

kuutio

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 16 tammikuu, 2022, 14:37Näin se on, sen takia se olikin mulla täällä kellarissa ja mersufoorumilla 7300€ pyynnillä. Ei kelvannut  :P

Jep, minunkin on kohta tämän takia asioitava jonkun autoliikkeen kanssa, vähintäänkin heidän katteiden verran joutuu ottaan takkiin..
Tollasen ~20kympin pelin markkinoinnin arvaan olevan liian epätoivoista itelle.
Tota Autovexiä miettiny, toimiskohan se. Ammattiliikkeet huutaa keskenään kilpaa..?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 16 tammikuu, 2022, 14:45Jep, minunkin on kohta tämän takia asioitava jonkun autoliikkeen kanssa, vähintäänkin heidän katteiden verran joutuu ottaan takkiin..
Tollasen ~20kympin pelin markkinoinnin arvaan olevan liian epätoivoista itelle.
Tota Autovexiä miettiny, toimiskohan se. Ammattiliikkeet huutaa keskenään kilpaa..?
Entä ihan niille parjatuille huutokauppasivuille? Huuto.net on ihan ilmainenkin, tosin näkyvyys ainakin autoille vähän huonompi kuin suosituimmilla. Siellä on kai yksityiset ja jopparit kilvan huutamassa.

kuutio

Joo täytyy noita vaihtoehtoja miettiä.
Voisihan tolla vaihtaakin jotain vaan kun ei tällä hetkellä ole oikein ainakaan millekään autolle tarvetta.