Mersukeskustelu

Aloittaja isalmela, 18 maaliskuu, 2021, 17:50

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Dohc - 02 heinäkuu, 2022, 06:42Jee! Nyt oli tullu seuraavaa postia! Kovin kiireisiä poikia juhlimaan, juu! ;D Milloin on  polttarit ja milloin häät ulkomailla. Voitaneenkin siis perustellusti todeta, rahaa on! :))

Hei Raimo,

Pahoittelut ettemme ole ehtineen antamaan mitään vastinetta tähän. Allekirjoittanut ja osakas Matias on lomalla ja tällä hetkellä olemme kaikki ulkomailla Matiaksen hääjuhlissa. Yritämme vastata tähän mahdollisimman pikaisesti.
sano että matiaksen vaimo kelpaa maksuksi. Autoliike with benefits.

isalmela

Durango vaihtui eilen illalla tämmöiseen Mersuun https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/12318086

2011 E farmari 350cdi,matikka nelonen

Dohc

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Antti - 21 heinäkuu, 2022, 06:42Asiallisen oloinen Mersu. :+1:
Mitäs sitten talveksi ostat? ;) ;D
Jos jotain pitää arvata, niin 70-luvun Jenkin. Museorekisteröity, neliovinen ja kymppitonnin hintaluokassa. Semmosta saa mulle kaupata jos haluaa

ramman

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 21 heinäkuu, 2022, 06:20Durango vaihtui eilen illalla tämmöiseen Mersuun https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/12318086

2011 E farmari 350cdi,matikka nelonen

Tylsän värinen Mersu. Mulla on samanvärinen  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 21 heinäkuu, 2022, 12:29Jos jotain pitää arvata, niin 70-luvun Jenkin. Museorekisteröity, neliovinen ja kymppitonnin hintaluokassa. Semmosta saa mulle kaupata jos haluaa
Eihän haittaa, vaikkei hirveän siisti ole? ::)
Ja muumioleimakin saattaa olla vanhentunut.. :))

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 heinäkuu, 2022, 12:34Eihän haittaa, vaikkei hirveän siisti ole? ::)
Ja muumioleimakin saattaa olla vanhentunut.. :))
Melko taidokas myyntimies pitää olla noilla spekseillä  :o

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 22 heinäkuu, 2022, 13:47Melko taidokas myyntimies pitää olla noilla spekseillä  :o
Mä jo hieroskelen käsiä täällä.. :P
Saattaisi olla siis rahakkaat kaupat tiedossa? :coolsmoke:

A.Naali

Kuinka kauan menee, että @Jarona tarjoaa subarua???  :thinking:

Jarona

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 22 heinäkuu, 2022, 21:36Kuinka kauan menee, että @Jarona tarjoaa subarua???  :thinking:
En tarjoa, mulla on ollu neljä mersua jotka kaikki aivan lahoja, liekkö Isomelankaan yhtään sen parempi.. :(

isalmela

Uusi Mersu on kulkenut 500 km, nyt Taivalkosken mökillä

Dohc

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 25 heinäkuu, 2022, 13:24Uusi Mersu on kulkenut 500 km, nyt Taivalkosken mökillä

Oletko kulutusta katsonut? Eipä silti, litra sinne tänne merkityksetön, mutta kun sulla sama moottori ja neliveto, niin vertailukohdaksi.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Dohc - 25 heinäkuu, 2022, 13:50Oletko kulutusta katsonut? Eipä silti, litra sinne tänne merkityksetön, mutta kun sulla sama moottori ja neliveto, niin vertailukohdaksi.
Seitsemän litraa näytti kone tänne tullessa. Väkeä ja tavaraa ja vähän mäkiäkin

palontie

Ai samnlainen hurja mäki josta Mighty(RIP) laittoi kuvan,jostain sieltä Lapuan liepeiltä ;D

isalmela

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 heinäkuu, 2022, 15:44Ai samnlainen hurja mäki josta Mighty(RIP) laittoi kuvan,jostain sieltä Lapuan liepeiltä ;D
No nyt en muista tapausta