Mersukeskustelu

Aloittaja isalmela, 18 maaliskuu, 2021, 17:50

« edellinen - seuraava »

palontie

Mika laittoi kuvan kun oli cruisailemassa,kuvassa oli aakeeta laakeeta ja lato jonka vieressä oli Mikan Mopar ja suuren mäen päällä oli se lato,varmaan kaksi metriä korkea ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 heinäkuu, 2022, 16:17Mika laittoi kuvan kun oli cruisailemassa,kuvassa oli aakeeta laakeeta ja lato jonka vieressä oli Mikan Mopar ja suuren mäen päällä oli se lato,varmaan kaksi metriä korkea ;D
Laakeella aakeella ne mäet erottuu! ;D

isalmela

Osaisko joku kertoa suomen kielellä että miten tuohon minun S212 Mersuun saisi kytkettyä Android kännykän kaapelilla tai bluetoothilla musiikin kuuntelua varten? Tai vaihtoehtoisesti muistitikun? Varuste 518 media interface löytyy, etupenkkien välisestä lokerosta löytyy joku omituinen liitin

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 28 heinäkuu, 2022, 10:47Osaisko joku kertoa suomen kielellä että miten tuohon minun S212 Mersuun saisi kytkettyä Android kännykän kaapelilla tai bluetoothilla musiikin kuuntelua varten? Tai vaihtoehtoisesti muistitikun? Varuste 518 media interface löytyy, etupenkkien välisestä lokerosta löytyy joku omituinen liitin
Jos sama kuin 211:ssä niin siihen omituiseen liittimeen tulee alunperin puhelin kiiinni. Sai siihen jonkun bt-adapterin, kokeilin semmosta ja myin pois. Ei tainnut kyllä edes tukea musiikin toistoa? Mulla on hanskalokerossa aux, sitä kautta popittelen.

Jos ei täällä niin mersufoorumilla varmaan tietoa löytyy.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 heinäkuu, 2022, 12:09Jos sama kuin 211:ssä niin siihen omituiseen liittimeen tulee alunperin puhelin kiiinni. Sai siihen jonkun bt-adapterin, kokeilin semmosta ja myin pois. Ei tainnut kyllä edes tukea musiikin toistoa? Mulla on hanskalokerossa aux, sitä kautta popittelen.

Jos ei täällä niin mersufoorumilla varmaan tietoa löytyy.
Kaivelin hanskalokeron vaan ei sieltä löytynyt mitään. Ei edes hanskoja. Laitoin viestiä mersufoorumille

kuutio

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 28 heinäkuu, 2022, 13:53Kaivelin hanskalokeron vaan ei sieltä löytynyt mitään. Ei edes hanskoja. Laitoin viestiä mersufoorumille

No toivottavasti ne lähettää edes hanskat..

sössö

Sitte voi miettiä myyntipäätöstä sillä perusteella tuleeko ajohanskat vai remppahanskat :D

palontie

isalmela

Käytin Mersun puunauksella. 70 € maksoi ja tuli hyvä mieli ja komea kulkuneuvo

palontie

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 28 heinäkuu, 2022, 20:13Missä? :))
Nohnoh, oviakin just sopivasti. Vai 1 liikaa?  :thinking: Ei, sopivasti.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 28 heinäkuu, 2022, 21:00Nohnoh, oviakin just sopivasti. Vai 1 liikaa?  :thinking: Ei, sopivasti.

Vitsihän tuo oli.Mersumiehet ei vaan oikeen ymmärrä.

Rusty

Tänään oli Viton koukussa 1800 kiloa, tuli oikein nätisti ja eleettömästi perässä.  :coolsmoke:

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 28 heinäkuu, 2022, 23:17Tänään oli Viton koukussa 1800 kiloa, tuli oikein nätisti ja eleettömästi perässä.  :coolsmoke:

Paljos tommosessa on legaali vetopaino?

Rusty