Päivän projekti, ei välttämättä auto.

Aloittaja Jussi, 16 tammikuu, 2020, 01:06

« edellinen - seuraava »

tevo

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 maaliskuu, 2026, 13:31Ens kuun jälkeen on jo toukokuu.. :panic:

Onneksi se mennee nopijaan ohi ja kohta on TALAVI ..

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 helmikuu, 2026, 18:31Vähä harrastin paperointia, jos vaikka alottas maaluun. Pitää vaan muistaa, ettei enää ikinä maalarinteippiä Tokmannilta.
Eikä Piilteemasta, se ei pysy yhtään missään minuuttia pidempään kiinni. En ymmärrä miten se on saatu pysymään rullalla.

sössö

oliko siinä se pakkausmuovi päällä jos sillä :D

Jussi

Tuli rosvokortti. Palaa lähtöruutuun ja odota 4 heittovuoroa...
Maalikauppias olikin sit antanu mulle uretaanin kovettajaa epoksia varten... Maalit pois kuumailmalla ja lastalla, sit moneen kertaan tinnerillä pesua. Ja eihän ne valmiit pohjat siinä hommassa säästyny ehjinä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 maaliskuu, 2026, 00:09Tuli rosvokortti. Palaa lähtöruutuun ja odota 4 heittovuoroa...
Maalikauppias olikin sit antanu mulle uretaanin kovettajaa epoksia varten... Maalit pois kuumailmalla ja lastalla, sit moneen kertaan tinnerillä pesua. Ja eihän ne valmiit pohjat siinä hommassa säästyny ehjinä.
Mulla saattais tuossa vaiheessa tulla pieni tauko projektiin. Jos sitten joskus jatkais tai sitten ei.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 maaliskuu, 2026, 01:52Mulla saattais tuossa vaiheessa tulla pieni tauko projektiin. Jos sitten joskus jatkais tai sitten ei.
Tossa kohin ei oikeen oo aikaa taukoiluun. Olis pitäny olla vielä nopeempi alottaan poisto, mutta meni hetki varmistaa tapahtunut. Sit kun liuotin olis kokonaan haihtunu, niin maali olis ollu vaan sitkeempää ja poisto vaikeeta, kun hiottavaksihan sellanen ei kuiva.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 02 maaliskuu, 2026, 00:09Tuli rosvokortti. Palaa lähtöruutuun ja odota 4 heittovuoroa...
Voi helkkari..

Camino79

Tsemitykkäys  :o

Jussi

Lerssinen

Kyselisin kyllä hieman jotain vaivanpalkkaa kauppiaalta tuossa vaiheessa..

palontie

Jos hyvin käy saat korvaukseksi Mipa lippahatun.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 02 maaliskuu, 2026, 18:47Kyselisin kyllä hieman jotain vaivanpalkkaa kauppiaalta tuossa vaiheessa..
No katotaan mitä siitä tulee, virhe on myönnetty ja lupaus hyvittelystä saatu. Hieman skeptinen olen kyllä valmiiksi, ettei jäis palontien mainitsemalle tasolle...

Jussi

Mutta toinen erä alkoi, katotaas kuka nyt voittaa... Toiseen malliin tuo epoksi käyttäytyi jo ruiskiessakin oikealla kovetteella.
You cannot view this attachment.

Jussi

Tänään ollaa vähän city-camo tunnelmassa. Vaan on pohjan kerrokset vielä tinneristä turpeena, niin ei arvaa hioa kovin paljon...
You cannot view this attachment.

Jussi

Eilen vähän alottelin epoksin hiontaa ja tänään koko illan hioskellu. Ei riitä vielä se maalausvalmiiksi, kun toikin on melkeen kokonaan tehtävä käsin pulikalla.
Toi merkkiväri on kyllä ihan ehdoton, ilman sitä olisin ollu jo moneen kertaan tyytyväinen hiontaan.