Vanhoja toyotia

Aloittaja LowCrow, 03 huhtikuu, 2021, 19:56

« edellinen - seuraava »

juhapih


Toyopet


Tuota romupumppua kun katselin, niin aika ohutta tavaraa nuo siivet, ei akselilla päittäisvälystä, siiven jämät tulee yli pumpun koneistustason tiivisteenkin kanssa. @LowCrow voi kertoa oliko taustapellissä kiinniottojälkiä.

Tuo vielä vanhempi pumppu on siiviltään jämäkämpi ja siivet jää koneistuspinnan alle.


Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

LowCrow

Ei siellä levyssä kyllä mitään suurempaa jälkeä ollut että se siihen kovin kovasti olisi hinkannut. 🤔
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

Nyt sainkin crowniin koneen kasaan ja kävin sillä testilenkinkin heittämässä, eikä mitään muita vikoja ilmennyt, tosin venttiilit täytyy vielä säätää uudestaan, kun joku keinu vähän naputtaa.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Jussi

Tosta pumpun siivestä melkeen uskaltasin olla varma, että jotain on ollu välissä. Ei tuu hipomisesta tai "kalkkikertymästä" tollasta taittumista kaikkiin siipiin.
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 15 kesäkuu, 2024, 00:13Tosta pumpun siivestä melkeen uskaltasin olla varma, että jotain on ollu välissä. Ei tuu hipomisesta tai "kalkkikertymästä" tollasta taittumista kaikkiin siipiin.
Jostain syystä tuli kymppimillin hylsy ekana mieleen.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

LowCrow

Tänään olikin mukavaa vapaapäivän touhua, on siinä aikamoinen homma hioa tuommoinen pitkäkatto, vaikka ei peltipuhtaaksi tarvinnut.

Huomenna jos viitsisi töitten jälkeen teippaillaja suojaille kaikki mitä ei tarvitse maalata, niin voisi vaikka loppuviikosta saada värin niskaan.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

Nythän siihen on väriä sotkettu, tämän piti olla vasta pohjamaali, mutta taitaa nyt ainakin jäädä lopulliseksi, ennenkun taas innostun uudestaan, alkuun ruisku temppuili niin kovasti että jäljestä tuli vaikka ja mitä.

Ompahan nyt sentään edes yksivärinen.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

Ei muutakun taistelut jatkuu capricen kanssa, painetta tehnyt syyläriin nyt niin että työntää paisarista tavarat aina pihalle, löytyhän sieltä syykin siihen, kuskinpuolen kansipahvi palanut, luultavastikkin vesipumpun särkymisestä johtuvaa jatkumoa. Nyt siellä uudet pahvit onkin jo paikallaan ja huomenna loput rojut niskaan, pääseepähän sitten crownin venttiililautasta vaihtamaan, minkä huomasin halenneen tänään töissä, kun rupesin venttiilejä säätämään.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

Farmariin rupesin nyt vaihtamaan perää, kun se viime kesänä alkoi jo olla vähän väljän puoleinen, nyt sitten kun sain repäistyä perän irti, niin alkoihan se olla jo vähän ehtoon puolella, ristitapilta oli pultti mennyt poikki ja olihan se siellä vähän koittanut tehdä itselleen tilaa 😅
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

Nyt siellä onkin toinen perä paikallaan, kardaaninkin joutui vaihtamaan kun vanhasta oli etupään ristikko entinen ja ei ollut nyt ristikkoa vaihtaa sinne, täytyy hommata toiseen kardaaniin ristikko sitten joskus, kun ehjiä kardaaneja taisi talliin jäädä enää kolme jäljelle, mutta kovasti hiljeni perä ja ajomukavuuskin lisääntyi, kun ei ole kauheaa klappia.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

Eilen kävin päivällä kierrättämässä vähän vanhoja renkaita capricella, niin saa vaihtaa toiset vanteille.

https://photos.app.goo.gl/VBw6N4ZnwFhJxCsW8
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Kustom STW

Kierrätys on päivän sana ja nykyaikaa!

LowCrow

Capricessa edelleen ollut paineongelmaa, niin tänään sitten raapasin kannet siitä taas pois, siinä toivossa että olisi ollut kansi halki, tai tiiviste taas palanut, mutta ei ollut kumpikaan, vaan lohko halki.

Päivällä kävinkin yhdet 5a kannet heittämässä koneistamolle että saisi ne vaihdettua tuohon 307 päälle mutta eipä niitä tarvitsekaan tuohon laittaa, täytyy varmaan huomenna aamulla lähteä haalimaan 350 osia niin vaihtaisi sen sitten tuonne keulalle.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

LowCrow

Sen verran on nyt saanut jo jotain tehtyäkkin, että kasi-crowniin shimmailin starttia, kun se on niin pahaa ääntä pitänyt startatessa ja etupään lattiaankin vähän väriä, tosin musta maali loppui kesken ja piti vihreällä vetää sitten loput.

Jossain vaiheessa kun pääsisi taas johtoja tekemään ja pakosarjatkin olisi ehkä tehtävä uusiksi, kun kuskin puoleinen ottaa montussa kiinni ylätukivarteen ja jos molemman puoleiset vetäisi pyöränkaarista rungon alle. Niin ei sitten tuo väliputki lämmittäisi turhaan syyläriä.
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth