Wilburi härvää millo mitäkii

Aloittaja Wilburi, 16 tammikuu, 2020, 09:58

« edellinen - seuraava »

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 11 helmikuu, 2020, 13:34Mikä on toku halppis? Kun se mastonin mistä sanoit oli juu paskaa.
No sitä  :-[
Mutta myös oppinu et pakko hioo ja vetää pinta aika hätäseen on sen verran huokosta kuitenki
Vtu tää hymyily sattuu

Kyrpov

Ai ny se on hyvää  ;D

Mä vedin kirkkaalle pellille heti ja kyllä se sieltä puskee
Sinä vain

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 11 helmikuu, 2020, 14:21Ai ny se on hyvää  ;D

On se ainaki valiantissa nyt paikkansa pitäny eikä puske mikään läpi

Mä vedin kirkkaalle pellille heti ja kyllä se sieltä puskee

Siis hiasta ja ja vetää pintamaali
Vtu tää hymyily sattuu

palontie

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 11 helmikuu, 2020, 12:23Tempasin pärrän etulokarin pintapuolen pellille asti ja tempasin vähä happista niskaan

Alko vaan häirittee nuo edellisen tekemät reijät tossa
Taitaa joutua käymään hitsikoneella ton kans

Edellinen ei kyllä tehnyt tolle prätkälle muuta kun vaihtoi öljyt ja sääti kytkimen,
Eniten vituttaa kaikki.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 helmikuu, 2020, 17:45Edellinen ei kyllä tehnyt tolle prätkälle muuta kun vaihtoi öljyt ja sääti kytkimen,

No korjataan että jonkun edellisistä omistajista tekemät holet
Vtu tää hymyily sattuu

Wilburi

No nyt ei oo ylimääräisiä reikiä lokarissa ja happiskin on jo niskassa

Ja kun oottelin kuivumisia ni puuhastelin muuta

Vtu tää hymyily sattuu

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 13 helmikuu, 2020, 21:12Ja kun oottelin kuivumisia ni puuhastelin muuta
Joskus kans puuhastelin veneeseen samaa aihetta. Kun oli se vanha kauhtunut puu/mikälie puristemassa vähän tylsän näkönen. Epoksoin ja uretaanilla maalasin. Hyvä tuli ja kestikin ainakin sen 20 vuotta ku meillä oli.

En varmasti oo.

Wilburi

Doddis raku hörpöttää taas  ;D

Toi ei tainnu olla kunnossa  >:(

Ei loputkaan virheettömiä ollu

Joku joskus pistänt kii asti
Onneks ei vuoda

Nostovivuston nuppi oli heikossa hapessa ni tekasin uuden  ;D

Toimii sen aikaa mitä toimii ,näillä mennään kun ei bushfixiä parempaan ollu aineksia

Vtu tää hymyily sattuu

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 16 helmikuu, 2020, 14:31Toi ei tainnu olla kunnossa 
Kai sä jotain vähän teit tolle kaulalle? Öljyreikä ees auki.
En varmasti oo.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 17 helmikuu, 2020, 02:43Kai sä jotain vähän teit tolle kaulalle? Öljyreikä ees auki.

Juu hioin pahimmat 1000 vesipaperilla  ja aukasin ton öljyreijän ja koitin huuhdella ruiskulla yms että kaikki tulis pois

Putsailin minä muutenkin osia mahdollisimman paljon ennen kasaamista ja uus suodatin yms

Kaverin kanssa jo vähä kesälle koko padan aukasua suunniteltiin jos tosta vielä pelin sais pitemmäks aikaa
Vtu tää hymyily sattuu

Wilburi

Joopa tökkii harrastaminen pahasti

Vähän aikaa sitte ajoin subun pois tallilta ja vein toisen tilalle hitsaamista varten

Nyt kun tavoitteena oli vain vaihtaa pari polttimoo ja viedä subu leimalle päättikin subu ettei tahdo vaan alkoi temppuilemaan käynti häröillä tai sitten ei muuten tahtonut lähteä käyntiin

Antureita koitin mittailla vaan en tymä saa tolkkua niistäkään ni jäi sit vaiheeseen ettei vaan kykene enää 
Työksenikin tehny ni nyt ei vaan onnistu ,sama pätee moneen hommaan ...pää ei vaan toimi  :'(

Alkaa ahistaa pikku hiljaa tai siis ahistaa jo
Vtu tää hymyily sattuu

Wilburi

No nii vettä sataa ja suurinta osaa vituttaa mutta mutta jotain sain aikaan

Tossa kun oli aikansa kironnut että mittaukset ei onnistu tai en saa selvää niin selvähän se jos rikkonaista mittailee ja lukemat mitä sattuu  ???

Kyrpovin kans rupateltiin tossa antureista ja mittauksesta ja kävi ilmi että gaymanit o vasta hankasia muuttelemaan osia oli sitten vuosimalli tai auto malli kyseessä ni jopas pieni pirullinen pääni päätti riipaista "baby"stä (pikkis) anturin jos sattuis samanlainen liitin olemaan ja olihan se

Hihhii jännä kakka luukulla laitoin anturin irrallaan piuhaan kii ja käänsin avainta ja jovain hörähti kuin palmun alta tulille  ;D

Eipä siinä pikaiset mittaukset ja subusta anturi mäkeen ja pikkiksen anturi tilalle ja jatko testailuihin vieläkö muuten oirehtii ... ei muuten oirehdi ja hymy oli herkässä vaikka vettä satoi ja vaatteet alko olla läpimärät no sitte polttimoiden kimppuun

EI VITTU vääränlaiset anto vaikka malli oli mukana  >:(
En siis saanu valoja vielä kuntoon  >:D

Huomenna käydä vaihtaa ja sit konttorille varaamaan aikaa että sais vikalistan kans korjata mitä en oo huomannu itse
Vtu tää hymyily sattuu

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 helmikuu, 2020, 15:48EI VITTU vääränlaiset anto vaikka malli oli mukana  >:(
En siis saanu valoja vielä kuntoon 
Mä kans ihan ite olin ostanu yhdet polttimot varalle. H4 piti olla, ja laatikkokin oli sen kokonen. No, ne nyt sit on kuitenkin HB4, eikä sellaselle oo meillä paikkoja...
En varmasti oo.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 22 helmikuu, 2020, 16:25Mä kans ihan ite olin ostanu yhdet polttimot varalle. H4 piti olla, ja laatikkokin oli sen kokonen. No, ne nyt sit on kuitenkin HB4, eikä sellaselle oo meillä paikkoja...
Mä annoin mallin kouraan että nuita 4  >:(
Vtu tää hymyily sattuu

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 helmikuu, 2020, 16:28Mä annoin mallin kouraan että nuita 4  >:(

Sä et kertonu sille rekisterinumeroa. Ei voi osata oikeaa silloin myydä.. :o  >:(
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control