Riemurasia (Fiat 600)

Aloittaja Gary Grand, 18 huhtikuu, 2021, 20:59

« edellinen - seuraava »

Kalu

Lainaus käyttäjältä: RLe - 17 tammikuu, 2025, 22:19Ja aika erikoiset silmät täytyy olla et näkee molemmat puolet yhtäaikaa  ;D
Mulla kyllä vähän on karsastusta.....

LPR

Onko takaluukun/konehuoneen kansi ehjä? Mulla on yksi muistaakseni täysin ruosteeton, ihan pieni painuma on, mutta helppo oikaista. On Hankkijan varastosta, kaiketi melkein uuteen autoon vaihdettu joskus 60-70-luvulla.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Turre11

Tänkin kun ois joskus aikanaan tiennyt, niin oisin pitänyt oman kusiaisen (katolle kaatui koivu ja ihan vähän vaan) varaosina, just noi kohdat oli kunnossa. Yllättävän nopeasti paras tarjous vei ihanuuden

Janne-Pekka

Me mutisteltiin paskaksi yksi ehjä kusiainen kylän  kaatopaikalla penskoina.  :banghead:  :wc:
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

LPR

Eka auto, millä oon ajanut on kusari, tai oikeammin Zastava 750. Naapurin pojalla oli peltoutona. Olisinko ollut 10 vee.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 tammikuu, 2025, 00:00Onko takaluukun/konehuoneen kansi ehjä? Mulla on yksi muistaakseni täysin ruosteeton, ihan pieni painuma on, mutta helppo oikaista. On Hankkijan varastosta, kaiketi melkein uuteen autoon vaihdettu joskus 60-70-luvulla.
Takaluukkuja taitaa olla jo pari ylimääräistä(eri värisiä), mutta priimaa apukuskin ovea ei ole varalla. Vink, vink.. :P
Osiahan noihin on tarjolla joka paikassa, mutta aihiot alkaa olla jo todella huonoja, tai niistä pyydetään kiinnostavuuteensa nähden liikaa rahaa.

Kenenkään kiinnostuksen aiheita moittimatta, joku voisi olla valmis ehjästä 3k€ maksamaan mutta pyynnit on jo yli tuon..
Rahan arvon muutoksenkin huomioiden on tuollainen pyynti jo aika reilu auton uushankintahintaan ja yleisyyteen vieläkin verrattuna. :))
€ arvo tänä päivänä vastaa aika tarkkaan vuoden -76 markan ostovoimaa.
1973 tuon hinta on ollut 8460mk. 8)

En ole kovin aktiivisesti tuota projektia hoitanut ja siksipä nyt haluan hoitaa sen näin.

Emäntä ei ole pahasti edes vuosien mittaan asiasta sanonut mutta itseä tietysti tympii, kun ei vaan saa tehtyä.
Kyllähän tuo koppa osoittautui huomattavasti lahommaksi just noiden A-pilarien alueelta kuin olisi osannut päällepäin arvata, mutta pääosin on yllättävänkin kova aihio. Nuo tolpat oli pyöräkotelon kautta peitelty ratsupaikoilla.
No, Wili varmaan löytää siitä sata uutta lahopesäkettä, kun touhuaa sen kanssa.. :shitfan:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Gary Grand

Päivittelin aloitusviestiin 1973 vuoden Tuulilasin vertailua Zastavan ja Fiatin välillä. ;D
My fists slowly clench
As my mind seeks control

FuryIII 71

Mitäs fiddua, meikällä menny tää rojekti ihan tyystin ohi.  :o

Nähdäkseni tässä on nyt tullut sellainen ns. win-win tilanne, ku @Wilburi saanu duunia, ja sä sen myötä projektin etenemään. Mielestäni erittäin  :+1:
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 18 tammikuu, 2025, 13:55Mitäs fiddua, meikällä menny tää rojekti ihan tyystin ohi.  :o

Nähdäkseni tässä on nyt tullut sellainen ns. win-win tilanne, ku @Wilburi saanu duunia, ja sä sen myötä projektin etenemään.
Tässä rojektissahan on ollut hetken aikaa hiljaiseloa.. ::)
No, viime keväänä riipaisin kuskin helman pois, mutta jäi tämän jatkoksi päivittämättä. :-[

Noin tätä omassa mielessäkin tuli pyöriteltyä.. :-*

Jos mulla yhtään enempää rahaa olis, niin hommia piisaisi muille(kin) tehtäväksi. Tää Fiiu nyt etusijalla, kun on muille kuin itselle tulossa oleva rojektiili. ;D

My fists slowly clench
As my mind seeks control

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 huhtikuu, 2021, 20:59Jugoslaaveilla olisi paljon oppimista mm. peltisaumojen hitsauksessa."
Olisi kyllä monella muullakin. Ei se palko aina Detroitissakaan osunut sauman kohdalle.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 tammikuu, 2025, 16:47Olisi kyllä monella muullakin. Ei se palko aina Detroitissakaan osunut sauman kohdalle.
Aika räkäisiä oli saumat D22 Nissanin rungossakin. :thinking:

Impin eturunkoa silputessa tuli pari hitsisaumaakin laikattua  keskeltä auki ja nehän oli ihan höttöä sisältä.. :))
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: RLe - 17 tammikuu, 2025, 22:19Ja aika erikoiset silmät täytyy olla et näkee molemmat puolet yhtäaikaa  ;D
Sevverta pieni koppero että kun ripeesti kävelee niin käytännössä näkee yhtäaikaa.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

Markok

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 17 tammikuu, 2025, 23:56Mulla kyllä vähän on karsastusta.....

Tuossa kuvassa pulun kivittäjän silmät, toinen etsii kivee ja toinen seuraa pulua..

Murikka

Näis autoissa on vähän sama kun kuplavolkkareissa, et kyllä ne on parhaimmillaan jokkisradalla kahden volvon välissä  ;D
Mulla oli tällänen joskus

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 19 tammikuu, 2025, 15:09Näis autoissa on vähän sama kun kuplavolkkareissa, et kyllä ne on parhaimmillaan jokkisradalla kahden volvon välissä  ;D
Mulla oli tällänen joskus

YLLÄPITOOO!!! :panic:

Nyt tuli vahvaa vihapuhetta.. :riot:
My fists slowly clench
As my mind seeks control