Holy Sniper

Aloittaja Mudracer, 17 kesäkuu, 2021, 15:06

« edellinen - seuraava »

Stige

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 06 marraskuu, 2021, 12:57Onnistuu kuulemma asennus vaikka naapurin mummolta... Onko näin vai pitääkö turvautua ammattiapuun?

Muutakin kuin henkisellä puolella  ;D

Onnistuu.

sössö

jos oldsiin laitat niin olen kiinnostunut quadrajetistä jos siinä sellanen on.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 marraskuu, 2021, 16:54jos oldsiin laitat niin olen kiinnostunut quadrajetistä jos siinä sellanen on.

Olssiinpa hyvinkin jos johonkin laitan, mut vielä arvon vaihtoehtoja...

Sen verran arvokas tuo snaipperi  :panic:
Korjasitko sä sen rikki?

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Stige - 06 marraskuu, 2021, 16:49Onnistuu.

Niin niin, mut onnistuuko jopa meikäläiseltäkin?  :))
Korjasitko sä sen rikki?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 06 marraskuu, 2021, 17:28Olssiinpa hyvinkin jos johonkin laitan, mut vielä arvon vaihtoehtoja...

Sen verran arvokas tuo snaipperi  :panic:
ok, no katotaan sitten kun tulet johonki päätökseen asiassa.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 marraskuu, 2021, 17:33ok, no katotaan sitten kun tulet johonki päätökseen asiassa.

Tehdään näin, oot nro kakkosena jonossa...

Yks mun frendi meinas jo yöllä mun nukkuessa tulla ryöstämään ton rokkiorkesterin paikaltaan, mut tuli sitten järkiinsä ja lupas maksaa siitä ihan rahaakin, kai se pelkää että Senora herää ja puree sitä kinttuun  ;D
Korjasitko sä sen rikki?

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 06 marraskuu, 2021, 17:28Olssiinpa hyvinkin jos johonkin laitan, mut vielä arvon vaihtoehtoja...

Sen verran arvokas tuo snaipperi  :panic:


Älä hävitä sitä kaasaria,just saying  :rolleyes:

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 06 marraskuu, 2021, 17:53Älä hävitä sitä kaasaria,just saying  :rolleyes:



Mikä tosta tekee niin hyvän?  :thinking:
Korjasitko sä sen rikki?

sössö

se on erittäin hyvin toimiva kaasari kaiken kaikkiaan, virtaa hyvin, kulutus kohtuullista, hyvä kaasuun vastaavuus ja tälleen. Osiakin saa etenki mekaaniseen, erilaisia ryyppyratkasuja on monia jo alkuperäsenä.

Mut vaikkei oliskaan jumala-kaasari, silti jos kun se holley hajoo, voit heivata holleyn veks ja laittaa kaasarin paikalleen ja jatkaa ajamista, ja ihmetellä sitä holleytä sitte talvella kun tiet on täynnä suolaa ja muutenkin ahdistaa.

Ite tohon farmariin tulevaan 350 moottoriin laitan quadrajetin, jollon tarvitsen aihion. Siksi kysyn. Edelbrok ei ole yhtäläillä vakuuttanut kuten ei noi fordin tekeleetkään jolloin valinta on quadrajet. 4100 autolite tosin on joissain asioissa aivan ylivoimanen kaikkiin muihin verrattuna, pakko sekin on mainita.

Stige

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 marraskuu, 2021, 18:11se on erittäin hyvin toimiva kaasari kaiken kaikkiaan, virtaa hyvin, kulutus kohtuullista, hyvä kaasuun vastaavuus ja tälleen. Osiakin saa etenki mekaaniseen, erilaisia ryyppyratkasuja on monia jo alkuperäsenä.

Mut vaikkei oliskaan jumala-kaasari, silti jos kun se holley hajoo, voit heivata holleyn veks ja laittaa kaasarin paikalleen ja jatkaa ajamista, ja ihmetellä sitä holleytä sitte talvella kun tiet on täynnä suolaa ja muutenkin ahdistaa.

Ite tohon farmariin tulevaan 350 moottoriin laitan quadrajetin, jollon tarvitsen aihion. Siksi kysyn. Edelbrok ei ole yhtäläillä vakuuttanut kuten ei noi fordin tekeleetkään jolloin valinta on quadrajet. 4100 autolite tosin on joissain asioissa aivan ylivoimanen kaikkiin muihin verrattuna, pakko sekin on mainita.

Holley.

Lakeuden el Loco

Isolohko Moparilla ja Holleyllä oon päässy semmosiin lukemiin, että kukaan täällä ei usko vieläkään...

4jetillä ja 455 geeämmällä oon hämmästyny jättimäisestä tiekulutuksesta (tosin peräruuvin tiheydestä en oo varma).

Siks mietin vaihtoehtoja
Korjasitko sä sen rikki?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Stige - 06 marraskuu, 2021, 19:29Holley.
sitä en ole päässy testaamaan niin en tiedä ominaisuukista.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 06 marraskuu, 2021, 20:14Isolohko Moparilla ja Holleyllä oon päässy semmosiin lukemiin, että kukaan täällä ei usko vieläkään...

4jetillä ja 455 geeämmällä oon hämmästyny jättimäisestä tiekulutuksesta (tosin peräruuvin tiheydestä en oo varma).

Siks mietin vaihtoehtoja
Mietit liian kauan..
Mun EZ-EFI meni jo kaupaksi. ::)
Oisit saattanu saada vaikka asennuksen kaupantekijäisinä. ;D
jos mä oisin saanu nukkua senoran vieressä yön.. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 marraskuu, 2021, 20:24Mietit liian kauan..
Mun EZ-EFI meni jo kaupaksi. ::)
Oisit saattanu saada vaikka asennuksen kaupantekijäisinä. ;D
jos mä oisin saanu nukkua senoran vieressä yön.. :P

Kerpeles, pitääpä tarkistaa kauppaehtojen pienellä painettu teksti joka kerta kun sun kanssa tekee bisneksiä!  :))
Korjasitko sä sen rikki?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 06 marraskuu, 2021, 20:41Kerpeles, pitääpä tarkistaa kauppaehtojen pienellä painettu teksti joka kerta kun sun kanssa tekee bisneksiä!  :))
:o  :rolleyes:  :smashhead:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement