Uudet retroautot.

Aloittaja WBBC, 05 heinäkuu, 2021, 17:46

« edellinen - seuraava »

pantera

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 marraskuu, 2021, 09:57Mikä noissa reikäovissa ym ideana? Saa veden alla auki? Kun jeepeissä ym on näitä ollut.
Mun jeepissä ei ollu ovia ollenkaan

ramman

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 marraskuu, 2021, 11:43Näitä vois jopa harkita käyttöautoksi. :P HHR:ää joskus vähän ostohousujen taskuja hypistellen katellutkin, mutta SSR:ään ei täällä juuri törmää.

Pari ssr.ää nettiautossa näköjään kaupan. Aika kamalannäkönen kötöstys kyllä kaikinpuolin,
mutta ainakin erottuu massasta.

Poweri

Poweri

Lainaus käyttäjältä: pantera - 02 marraskuu, 2021, 12:02Mun jeepissä ei ollu ovia ollenkaan
Ikkunasta sisään kuin nascarissa? ei onnistus enää tässä iässä ilman välilevyremppaa tms.
Tietysti jos on avo niin sit.

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Suuri Valkoinen Isä - 02 marraskuu, 2021, 16:32Pt-loser on yleisesti käytetty termi näistä.

Nyt kai vois saada halvalla 2 samanväristä cruiseria. Toista vois säilöä katsastusta varten.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 marraskuu, 2021, 07:03Siis mikä tuo hinta oikeen on? :o
18k€ jostain PT-ruiserista?!? :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Mä kans luulen että tohon hintaan saa jo ihan oikeita ameriikanrauta-avoja...  8)

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 03 marraskuu, 2021, 11:39Mä kans luulen että tohon hintaan saa jo ihan oikeita ameriikanrauta-avoja...  8)
No jollekin nuoremman polven ei niin autoihin perehtyneelle tuommoinen voi jopa edustaa ameriikanrautaa.

Samoin ne lehdissä morkkaa itävallassa tehtyä ameriikankuoriin piilotettua dsl-moottorista e-mersua suurikulutteiseksi jenkkiraudaksi. ::)

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 03 marraskuu, 2021, 11:55No jollekin nuoremman polven ei niin autoihin perehtyneelle tuommoinen voi jopa edustaa ameriikanrautaa.

Nuorempi polvihan on vielä ehdottomampi kuin vanha. Niille tuo ei edusta edes autoa.

Pertti K

Olikos tämä jo? Skoda R200.

Pande

^ vähän muokattu Audi R8:han tuo "vain" on, mutta mielestäni hauskasti saatu vanhan Skodan ilmettä keulaan. Tällainen vanha "tsekki-Ferrari" on ihan ilman mitään ironia-näkökulmaa aivan nätti auto.

Pertti K

Paljon parempi idea tuo Audi > Skoda rakennussarja kuin Kupla > Ferrari. Minusta.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 marraskuu, 2021, 19:05Paljon parempi idea tuo Audi > Skoda rakennussarja kuin Kupla > Ferrari. Minusta.
Todellakin!
Tuo Auto Union Skodan tribuuttina on ihan mukiinmenevän näkönen. :P

Marklin

Tuommoinen Camaron pohjalta muokattu GTO tuli internetin ihmemaassa vastaan:

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 10 marraskuu, 2021, 19:36Tuommoinen Camaron pohjalta muokattu GTO tuli internetin ihmemaassa vastaan:
en tiiä oisko hirmunen menetys ollut jos ei olisi tullut vastaan  ;D

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 10 marraskuu, 2021, 19:36Tuommoinen Camaron pohjalta muokattu GTO tuli internetin ihmemaassa vastaan:

Miltä mahtaa näyttää ajovalot päällä?  :oushit: