19 syyskuu, 2020, 06:37

Uutiset:


Volvo 240/740/940/960 ym

Aloittaja Kyrpov, 19 tammikuu, 2020, 13:52

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Suihkun kaivonako toi ollu?
Sinä vain

jariha

eipä kannata rokautosta levyjä ottaa kun rahdit yms. nostaa levyjen hinnat melkein 80e/kpl :o  huvikseen fiksukselta kävin kysymässä niin 33e/kpl sieltäkautta :+1:
-64 Dodge Dart "the Luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-04 Honda Accord Tourer 2.2ctdi
-85 Volvo 740 b200k
-80 Fiat 127 "custom"
-05 Fiat Punto 60
-91 Lada Samara
-87 Toyota Corolla sedan 1,3
-73 Tunturi Automat
-74 Solifer Sm

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: jariha - 29 heinäkuu, 2020, 20:57eipä kannata rokautosta levyjä ottaa kun rahdit yms. nostaa levyjen hinnat melkein 80e/kpl :o  huvikseen fiksukselta kävin kysymässä niin 33e/kpl sieltäkautta :+1:
joo ei sieltä kannata kun ne levyt mitkä muualla kalliita. 33e ei enää kovin paha, reilu 20e ne on virossakin/saksassa suurin osa + rahti
Sinä vain

Rusty

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 heinäkuu, 2020, 19:47Suihkun kaivonako toi ollu?

Siltä se näyttää juu.. Se on luultavasti sisältä aivan märäntynyt kun karvat tunkee putkesta ulos. 160 euroa kotiin tuotuna walkerin pönttö autodoc/topautosta.
Ah, ahtaita aikoja.

Kyrpov

Hyhy. Itse ostin 940mppiseen bosalin virosta 26e+ rahdit.
Sinä vain

Rusty

Ah, ahtaita aikoja.

Kyrpov

Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: DX - 28 heinäkuu, 2020, 14:482500 näyttäs olevan jengat jossa se pyrkii vaihtaan normikaasulla, liian aikasin menohalujen kannalta

suht napakka vaihto, mut ei nyhdä
karpov tykkää napakoista, olihan sillä napakka vanikin

mikähelvetinkat

380hp 6000rpm 1600cm3. laske sohlo näistä arvoista sylinterin maksimipaine...
- jos sinulla on kiire, älä tee mitään

jariha

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 heinäkuu, 2020, 21:10joo ei sieltä kannata kun ne levyt mitkä muualla kalliita. 33e ei enää kovin paha, reilu 20e ne on virossakin/saksassa suurin osa + rahti

niin no virosta ei noita saa ja saksasta paskadokilta en oo viittiny ees kattoo ku lähettävät kuitennin normilevyt...
-64 Dodge Dart "the Luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-04 Honda Accord Tourer 2.2ctdi
-85 Volvo 740 b200k
-80 Fiat 127 "custom"
-05 Fiat Punto 60
-91 Lada Samara
-87 Toyota Corolla sedan 1,3
-73 Tunturi Automat
-74 Solifer Sm

Rusty

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 heinäkuu, 2020, 00:07Pönttö siis


Siis tuo 160 euroa oli edullinen, kotimaan tarjontaan nähden.
Ah, ahtaita aikoja.

Hullu-Jussi

Tuli aika viedä 740 katsastukseen. Tiesin jo ennakolta, että vasen etujarru ei kelpaisi. Laahaa pahasti. Sen päätin hoitaa pois ennen kuin näytän autoa minnekään. Siispä suuntasin eilen hakemaan ensimmäiseksi aamusta varaosat.
Motonetin varaosatiskillä:
- Volvoon tarttis etujarrusatulan korjaussarjan. Kato vaikka tolla rekkarilla, niin saat kaikki tiedot, mitä tarviit.
- Jaa... tää nyt näyttää, et siihen ois kolme vaihtoehtoa. Ootas mää haen ne kaikki tähän, niin voit itse katsoa...
- Ei se kyl oo mikään noista.
Oikea satsi löytyi lopulta. Tänään vein Volvon toiveikkain mielin katsastukseen. No hylsy tuli. Raidetangon nivelessä väljää.
Uudestaan Motonetissa:
- Volvoon tarttis raidetangon sisemmän nivelen, oikea puoli. Kato vaikka tolla rekkarilla, niin saat kaikki tiedot, mitä tarviit.
- Jaa... tää muuten nyt näyttäis, et siihen ois kolme vaihtoehtoa...

Volvo on 740 vuosimallia 1991, paitsi, että listat ja osa sisustaa olisi ikään kuin lähinnä 900-sarjan tavaraa.

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Hullu-Jussi - 30 heinäkuu, 2020, 10:35Tuli aika viedä 740 katsastukseen. Tiesin jo ennakolta, että vasen etujarru ei kelpaisi. Laahaa pahasti. Sen päätin hoitaa pois ennen kuin näytän autoa minnekään. Siispä suuntasin eilen hakemaan ensimmäiseksi aamusta varaosat.
Motonetin varaosatiskillä:
- Volvoon tarttis etujarrusatulan korjaussarjan. Kato vaikka tolla rekkarilla, niin saat kaikki tiedot, mitä tarviit.
- Jaa... tää nyt näyttää, et siihen ois kolme vaihtoehtoa. Ootas mää haen ne kaikki tähän, niin voit itse katsoa...
- Ei se kyl oo mikään noista.
Oikea satsi löytyi lopulta. Tänään vein Volvon toiveikkain mielin katsastukseen. No hylsy tuli. Raidetangon nivelessä väljää.
Uudestaan Motonetissa:
- Volvoon tarttis raidetangon sisemmän nivelen, oikea puoli. Kato vaikka tolla rekkarilla, niin saat kaikki tiedot, mitä tarviit.
- Jaa... tää muuten nyt näyttäis, et siihen ois kolme vaihtoehtoa...

Volvo on 740 vuosimallia 1991, paitsi, että listat ja osa sisustaa olisi ikään kuin lähinnä 900-sarjan tavaraa.

jos se on vm91 ni se tosiaan on lähempänä 940 kuin vanhaa 740. mutta eihän niissä paljoa eroja ole. Jarruja on joo muutamaa vaihtoehtoa, mutta tämä oli ihan uutta tietoa et raidetangonpäissäkin olisi eroja.
Tommoses vm90-92 740.ssa tuppaa olemaan koneessa vahvat sisuskalut, eli ne tykkää turboista ;)
Ai mää vai

Hullu-Jussi

Pienen tarkastelun jälkeen raidetangon nivelen vaihtoehdot supistui kahteen. (Se kolmas oli joku extra-erikois-spciaali mikä lie.)

Se mitä en myyjälle osannut sanoa oli ohjauslaitteen valmistajan nimi. Otin sen , joka näkömuistin perusteella tuntui oikeammalta.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 30 heinäkuu, 2020, 10:57jos se on vm91 ni se tosiaan on lähempänä 940 kuin vanhaa 740. mutta eihän niissä paljoa eroja ole. Jarruja on joo muutamaa vaihtoehtoa, mutta tämä oli ihan uutta tietoa et raidetangonpäissäkin olisi eroja.
Tommoses vm90-92 740.ssa tuppaa olemaan koneessa vahvat sisuskalut, eli ne tykkää turboista ;)
jarruja ym on varaosapuljujen listoissa monta eri vaihtoehtoa mutta oikeasti ei taida olla. Esim mulla oli ruottinpoikien mukaan selkeestk girling ja jarrupalat sillä mikkihiiren korvajousella vaikka motonet ja aerokin väitti, että  abs mallissa vaan tuo pala ja tarjos paloja mitä on ollut 740mppisessä. Sama levyjen kanssa. 


Jotenkin tuntuu 740 ja 940 menevän listauksissa ristiin eli tarjotaan osia sekaisin vaikka ne ei käy ja vuosimalli sekä korimallirajat oikeesti selkeät.
Sinä vain