'64 & '65 Nostalgia-Valiantit & '79 Olds Delta 88

Aloittaja FuryIII 71, 22 elokuu, 2021, 18:20

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Mulla oli valmis kaasariturbo-slantti, mutta 2017 ku duunit loppui silloisessa työpaikassa, ni oli pakko realisoida romuja eteenpäin, mukaanlukien se turbo-slantti. Ne kun oli siellä duunissa säilössä ja mulla ei ollu mahiksia (=tilaa) ottaa niitä omiin nurkkiin...
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

slant sickness

Kiinanturbo kustantaa satasen... pakosarjan pystyy hitsaamaan alkuperäisestä... ehkä pitäis olla joku muu kuin slantin oma kaasari jos laittaa blow thru systeemin.
T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.

FuryIII 71

Mä ostin sen koneen valmiina silloin. Ja siinä oli slantin oma kaasari modattuna, en tosin enää muista mitä sille oli tehty. Niijoo, olihan mulla ne pelkät turbohilppeetkin, mutta ne tuli myytyä 3v. sitte, ku totesin 10v. jälkeen että tuskin ne mun toimesta tulee ikinä päätymään käyttöön.

Voishan tuollainen budjettiturbo-slantti olla kiva, pihalla tai parkkiksella vaan vähän kehno alkaa tekemään...
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 16 marraskuu, 2024, 16:59Siinä ny sisustastakin parit kuvat:











Oli nää vissiin jossain jo aiemminkin, mutta kertaus jne...  ;D
Puhkomaton kojelauta ja orkkis radion peitelevy.  :+1:
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

palontie

Kontti täyteen bassoa ja vahvaria,led lisäpitkiä katolle ja keulaan,led valot,alustaan valot,50 sarjan isot renkaat upeilla vanteilla,A-pilariin mittareita täyteen..
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 18 marraskuu, 2024, 04:47Kontti täyteen bassoa ja vahvaria,led lisäpitkiä katolle ja keulaan,led valot,alustaan valot,50 sarjan isot renkaat upeilla vanteilla,A-pilariin mittareita täyteen..
Kävit sienessä?
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

slant sickness

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 17 marraskuu, 2024, 22:45Mä ostin sen koneen valmiina silloin. Ja siinä oli slantin oma kaasari modattuna, en tosin enää muista mitä sille oli tehty. Niijoo, olihan mulla ne pelkät turbohilppeetkin, mutta ne tuli myytyä 3v. sitte, ku totesin 10v. jälkeen että tuskin ne mun toimesta tulee ikinä päätymään käyttöön.

Voishan tuollainen budjettiturbo-slantti olla kiva, pihalla tai parkkiksella vaan vähän kehno alkaa tekemään...
Ja koko ajan tiesit, että punaista Valianttia tulee tuplana. HÖH!

(Joku liiteri sun on noille hankittava. Pihalla ne patinoituvat turhan nopeasti.)

Tosiasiassahan toi -64 olisi pidettävä just noin. Jossei mene museoon, niin jopa nuo matkalla tulleet päivitykset sopii siihen. Kuusneljä on se vuosi kun Berner aloitti jenkkiautottamaan suomea. 170+manual 2D maksoi 12990 markkaa, jolla rahalla vissiin sai valita joko Volgan tai Valiantin tai kaksi kuplavolkkaria. Aika moni otti Valiantin. Tuo on aikakapseli!
T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.

slant sickness

Lainaus käyttäjältä: palontie - 18 marraskuu, 2024, 04:47Kontti täyteen bassoa ja vahvaria,led lisäpitkiä katolle ja keulaan,led valot,alustaan valot,50 sarjan isot renkaat upeilla vanteilla,A-pilariin mittareita täyteen..
Aivan!

Kuvassa mallisuoritus. Hytin puolelle ei näy yhtään kaiutinta, mutta ääni niistä kyllä kuuluu. 6x9:t ikkunalautaan ja väliseinään pari subbarielementtiä, joille aktiivinen kaistan päästö ja oma vahvistimensa. Ei kumise bassot vokalistin äänessä, mut bassorumpu kyllä tuntuu. Just sain viimeistellyksi. Sit vaan "radio delete" levy pois ja joku retronännimankka siihen paikkaan.



T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: slant sickness - 18 marraskuu, 2024, 08:20Ja koko ajan tiesit, että punaista Valianttia tulee tuplana. HÖH!

(Joku liiteri sun on noille hankittava. Pihalla ne patinoituvat turhan nopeasti.)

Tosiasiassahan toi -64 olisi pidettävä just noin. Jossei mene museoon, niin jopa nuo matkalla tulleet päivitykset sopii siihen. Kuusneljä on se vuosi kun Berner aloitti jenkkiautottamaan suomea. 170+manual 2D maksoi 12990 markkaa, jolla rahalla vissiin sai valita joko Volgan tai Valiantin tai kaksi kuplavolkkaria. Aika moni otti Valiantin. Tuo on aikakapseli!

No enpä ollu silloin asiasta ollenkaan varma, olin melko varma että tuosta ois saanu tapella perikunnan kanssa...  ::)

Ja tuo saa jatkossakin viettää talvet tuolla samalla vintillä, juuri siitä syystä ettei patinoituis, kuten kuusvitoselle on vähän päässy käymään.

Ja kuten jo useamman kerran todennu, ni kyllä tuo pysyy tuollaisena.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Visa

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 17 marraskuu, 2024, 19:19mikä kaheksanhepan laatikko?
Offtopicia, mutta parasta mitä tällä hetkellä on saatavilla kustannustehokkaasti. Eli 8hp70 jostain bemun, jagen tai dodgen perästä. Tai jos oikein hurjaksi heittäytyy eikä tuo riitä, niin 8hp90 sitte  ^-^

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 15 marraskuu, 2024, 22:50Kuten sanottu, ni vaikken pussihousu olekaan, mutta jos jompikumpi Valianteista kasitetaan, ni se on sit toi tuoreempi, ku on muutenkin valmiiks "pilattu".

Muutenkin haaveillu siihen kasia ja nelilovista, mutta kattoo nyt toteutuuko se(kään) koskaan...

No, ainakin hankintalistalta pystyi nyt yhden kohdan pyyhkimään yli...



Tuonpuoleisen nimim. "Hai":lta tuli haettua ku halvalla sai. Tai no, ainakin helvetisti halvemmalla ku esim. facessa vastaan tulleet, joissa pyynnit huidellu jossain 2-2,5k€ kieppeillä.  :o

Myyjä avas tosta lootasta ton luukun, että pääs kattomaan sisuksiin, tää kun ei sillä ollu ollu ajossa lainkaan, vaan tuli syyskuussa kontissa amerikkalasta, 340:n persiissä. Moottori ja kytkinkoppa oli jo menny kaupaks, mutta lootaa ostaja ei ollut halunnut joten se jäi ylimääräiseksi. Bongasin myynti-ilmon sitte tuonpuoleisen marketti-palstalta, ja totesin että jos loota on ehjä ni tohon hintaan se on kyllä varmaan haettava pois, joten...

Toki tuohon tarvii ostella vielä kytkin (tuli mukana 10,5" mutta on aivan loppu), tiivisteitä, kytkinkoppa, vaihdevivut ja shifteri, sekä käyttää varmaan mukana tullu vauhtipyörä koneistamossa tarkistettavana/siloiteltavana (myyjän suositus), mutta enivei, haave on nyt taas askelen lähempänä. Ainakin ajatuksen tasolla.  :))
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Wilburi

Olikos tämä nyt se 4 lovinen malli kun en muista näitä ulkoa vieläkään.
Vtu tää hymyily sattuu

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 27 marraskuu, 2024, 19:51Olikos tämä nyt se 4 lovinen malli kun en muista näitä ulkoa vieläkään.


Jep.

Siksi itseni lainauksessa se "nelilovista" oli pyyhitty yli.  ;)
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 27 marraskuu, 2024, 20:25Jep.

Siksi itseni lainauksessa se "nelilovista" oli pyyhitty yli.  ;)
:-[  en huomannu moista.
Vtu tää hymyily sattuu

LPR

Sellaiset vivut rakennettava, että saat nelilovisen rixraxin...  ;D
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20