'64 & '65 Nostalgia-Valiantit & '79 Olds Delta 88

Aloittaja FuryIII 71, 22 elokuu, 2021, 18:20

« edellinen - seuraava »

slant sickness

Lainaus käyttäjältä: jariha - 12 tammikuu, 2025, 01:20turhaa hifistelyä... piltemasta yleimittari näyttämään arvoja riittää :))
Sehän on Tarkkuus-Instrumentti.

Tenu-Dartissa semmonen 9,90€ sinikuorinen B-mittari toimi seosmittarina. Oli kapeakaistalambdan piuhoissa ja näytti melko vakaata 0,4 volttia +/- 0,1 volttia maantieajossa Elka-Jetronicin mapsutellessa RE85:ttä slantsixin 6 pisteruiskun suuttimilla.
T-Dart, ruotsalaiseen etanoliin totutettu dinosaurus.

Markok

Liika informaatio on turhaa, vilkkurele naksuttaa jonka kuulee, pitkät valot on kirkkaammat ja jos kone kunnossa niin senkin infot turhia.?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Markok - 12 tammikuu, 2025, 14:16Liika informaatio on turhaa, vilkkurele naksuttaa jonka kuulee, pitkät valot on kirkkaammat ja jos kone kunnossa niin senkin infot turhia.?
Juu, veneessäkin kaikuluotain on turhaa, kyllä sen sitten kuulee, kun kiveen osuu.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 12 tammikuu, 2025, 14:23Juu, veneessäkin kaikuluotain on turhaa, kyllä sen sitten kuulee, kun kiveen osuu.
Kyllä mä tykkään ajatuksesta että autossa on sekä mittarit joita seurata, että merkkivalot hitaammille käyttäjälle. 8)

Liikaakin informaatiota voi olla, jos ei ymmärrä mitä ne mittarit kertoo..
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

slant sickness

883/1200/turbo:ssa on aito alkuperäinen HD XL1200 kiekkamittari. Ja toimii aina paitsi kun antaa turbokoneelle oikein kunnolla käskytystä käyttäen oikeaa rannetta. Silloin mittarin simppeli elektroniikka tippuu tahdista ja mittarin viisari alkaa seikkailla pitkin asteikkoa. Hissuksiin kiihdytellessä, niin kuin tehdastekoinen tekee tuppi nurin ajossakin, mittari on ihan ok.

Mittarisekoiluun auttaa Maxxecun ohjaama merkkivalo, joka alkaa vilkkua punaista 500 rpm ennen rajoittajaa.
T-Dart, ruotsalaiseen etanoliin totutettu dinosaurus.

LPR

Käy @FuryIII 71 hakee ne jouset mun broidilta. Kyseli jo milloin ne lähtee varastosta, se ei liian iso ole.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 tammikuu, 2025, 00:49Käy @FuryIII 71 hakee ne jouset mun broidilta. Kyseli jo milloin ne lähtee varastosta, se ei liian iso ole.

Ai prkl.

Unohtunu tyystin.  :-[  Tai siis oon mä ne aina sillon muistanut ku ei oo päässy hakee...  :-[

Pitääpä käydä hakemassa.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 18 tammikuu, 2025, 11:29Pitääpä käydä hakemassa.

Nyt on romppeet käyty noukkimassa, ja kotiuduttu kaljakaupan kautta.  :P

Kiitokset kaupoista @LPR.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.