'64 & '65 Nostalgia-Valiantit & '79 Olds Delta 88

Aloittaja FuryIII 71, 22 elokuu, 2021, 18:20

« edellinen - seuraava »

Camino79

Ite ostin tommosen vastaavan kun furyllä aikoinaan liki 20v sitten ikh:lta vai oliko peräti varaosamaailmasta. On ihan eri peli kun bilteman vastaava.

Kartio on oikeasti karkaistu ja istuu lesteihin, ni sillä ei oo ikinä tullu sutta. Edes promillejen ollessa "riittävät"  :))

Lisäksi siinä on niissä lesteissä se korkeusmitta paljonko putkenpään pitää tulla yli, toisin kuin esmes biltsulaisessa jolla joutuu arpomaan sen mitan  :o

FuryIII 71

No kuten taisin jo aiemmin mainita, ni tälleen ekaa kertaa harrastuksen aikana joutu vääntelemään putkia metritavarasta, ja toi on juurikin bilteman vekotin. Tuli ostettua vähän että jos sattuu tarviimaan.  ::)

Ja en kyl tosiaan meinannu ruveta näitä työkseni vääntämään, mutta jos tarve lisääntyy, ni katellaan sitte mahollisesti parempia vehkeitä.

Harri S

Mulla tuli bilhelveten sarja jonkin työkaluläjän oston myötä ja sillä saa ihan kelvollista jälkeä verrattuna tuohon toiseen ikivanhaan amerikkalaiseen käytettynä ostamaani sarjaan. Erona lähinnä putkikoon mukaan vaihdettavat kaksoiskartion puristuslestit jossa on "tukipuikot" puristettavan putkenpään sisälle.

stana

Mulla on kans tuommonen biltemalainen, kohtuudella on saanut tehtyä kun on huolellinen. Harvoin tarttee niin on ihan riittävä minulle.

Mikkis83

Itekin oon bilteman tekeleen todennut ihan riittäväksi.

Lerssinen

Samaa hommaa se olis kai ens talvena reenattava -62 : sen kans. Tosin vehkeen ostin IKH merkillä  :shitfan:

palontie

Mulla kanssa tommonen Biltsun tyylinen.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 elokuu, 2025, 20:43Jos ne orkkisnilviäiset on timmit, niin koita löytää vaan kumeja..
Ovat laadultaan varmasti parempia kuin chinesiumista tehdyt.

Ei mulla yleensä apuja ole ilmauksissa ollut. :o
Laittaa ilmausruuvit vaan vähän löysälle(ei kierrosta auki) ja polkee nesteet kiertämään.
Sitten tulee ilmat melkein vaan läpi valuttamalla pois.

Viimeiset kuplat sitten hetken(tai pidemmän) odottelun jälkeen olen polkenut letkun/pullon kanssa pois.

Niin, tuli mieleen että ei tässä vielä hoppu ole noiden ilmausten kanssa muutenkaan, ku joka pyörään vaihtuu vielä uudet rummut+kengät+jouset ja muut hilut, ni siinähän ne sitte samalla ilmaileekin.

FuryIII 71

Ainiin.

Setäni sanoi Valiantia myydessä, että "aitassa pitäis ainakin olla kaks virheetöntä ovea". No sinne aittaan en oo jaksanu aiemmin vilkaista, ku siihen nojas joku saatanan iso tallin/hallin peltiovi, joka nyt oli lähteny romukuormaan, eli sisälle pääsi huomattavasti pienemmällä vaivalla.

Tänään päätin sitte ennen kotiinlähtöä vilkaista sisään. Ja kyllä siellä kyseiset dörtsit näkyikin, mutta paha mennä vielä sanomaan kunnosta sen enempää, ku kuten näkyy, ni siinä on hieman muuta roinaa edessä...  :rolleyes:



Ja sitä muuta roinaa oli vähän sivuillakin...







Oven takana oli lisäks vielä mm. sellainen viisarimallinen vaaka, jolla on punnittu lihoja yms. ruokia kaupoissa varmaan joskus kultaisella 80-luvulla, kaiken muun ryjän lisäks. Vittu mikä hamsteri.  :))

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 17 elokuu, 2025, 19:55Ainiin.

Oven takana oli lisäks vielä mm... kaiken muun ryjän lisäks. Vittu mikä hamsteri.  :))
oi mitä aarteita. ties mitä muuta sieltä voi vielä löytyäkään.. jos sitä joku joskus vielä tarvisi.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 19 elokuu, 2025, 22:46oi mitä aarteita. ties mitä muuta sieltä voi vielä löytyäkään.. jos sitä joku joskus vielä tarvisi.
Samaa vähän kattelin...

FuryIII 71

No pistetään pari kuvaa lisää hamsteroinnista. Nää on sen mun tyhjän kuusnelosen hylsyn takakonttiin säilöttynä...  ::)






Gary Grand

Olisko harkittava miittiä tuonne?
Saattaisi nurkista poistua paljon tarpeeto.. llista. :))

FuryIII 71

On se käyny mielessä, en oo vielä uskaltanu kysyä sedän mielipidettä asiaan.  :))

FuryIII 71

Ukin Valiantin kaasari kävi tänään @jariha n uä-pesurissa. Josko sen illalla pikku kaljoissa kasailis päin persettä?  :))