'64 & '65 Nostalgia-Valiantit & '79 Olds Delta 88

Aloittaja FuryIII 71, 22 elokuu, 2021, 18:20

« edellinen - seuraava »

leivonharri


LPR

Se on niinkuin Libressemainoksessa sanottiin, että uusi uraauurtava muotoilu...  :))

FuryIII 71


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 25 toukokuu, 2026, 21:42

 :o
Mä nyt oletan ensin, että kyse ei ole sinulle tulleesta viestistä.. :rolleyes:

Jos onkin, niin herää vielä kysymys minkä konsernin tuotteesta on kyse.. :oushit:

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 toukokuu, 2026, 21:46Mä nyt oletan ensin, että kyse ei ole sinulle tulleesta viestistä.. :rolleyes:

Jos onkin, niin herää vielä kysymys minkä konsernin tuotteesta on kyse.. :oushit:
Pöljä, ooppeli tietenkin...!

tevo

Vahva kyllä Kalulle, eikusiis Kalun veikkaukselle ..

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 toukokuu, 2026, 21:46Mä nyt oletan ensin, että kyse ei ole sinulle tulleesta viestistä.. :rolleyes:

Jos onkin, niin herää vielä kysymys minkä konsernin tuotteesta on kyse.. :oushit:

Kyllä on, tosin ilmoittajana toimi eräs nimeltämainitsematon vaaleanpunaisen MoPar-tuotteen omistajatar kun itse en suostunut hakemusta laittamaan...  ::)

Ja enpäs kerro, ole siellä tai ole neliö.  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 25 toukokuu, 2026, 22:17Kyllä on, tosin ilmoittajana toimi eräs nimeltämainitsematon vaaleanpunaisen MoPar-tuotteen omistajatar kun itse en suostunut hakemusta laittamaan...  ::)

Ja enpäs kerro, ole siellä tai ole neliö.  ;D

FuryIII 71


FuryIII 71

Tuli huuhtastua rottelo painepesurilla, eroa tuskin huomaa.  :rotfl:














Vanteet ja renkaat tuli jynssättyä oikein tarkoitukseen hankitulla pesuaineella ja harjalla.  :o  Jos huomenna sais takapuskimen vaihdettua ja renkaiden tekstit jynssättyä ksyleenillä...  :thinking:

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 03 kesäkuu, 2026, 18:59Tuli huuhtastua rottelo painepesurilla, eroa tuskin huomaa.  :rotfl:














Vanteet ja renkaat tuli jynssättyä oikein tarkoitukseen hankitulla pesuaineella ja harjalla.  :o  Jos huomenna sais takapuskimen vaihdettua ja renkaiden tekstit jynssättyä ksyleenillä...  :thinking:

Hullu  :oushit:

FuryIII 71

Kiitos, otan tässä seurassa kohteliaisuutena.  :))

FuryIII 71

Uuteen puskuriin tuli tervattua ruosteenmuunninta ja kotelosuojaa. Mutta ite puskimen vaihdossa menikin taas vartin hommaan liki 3h ku joku saatanan mulkku oli hitsannu yhden sivun puskurin kiinnikeraudasta poikkipalkkiin.  :banghead:

Hetki tuli ihmeteltyä että mikä vittu on ku puskuri ei hievahtanukaan kuskin puolelta edes lievällä väkivallalla.  >:(













No, tulihan vaihdettua. Huominen vapaata duunista, joten heräilyn jälkeen vielä auton siivoamista ja loppusipistelyä, sit nokka kohti hämeenlinnaa...

Juicci

Kyllä meidän nyt kelpaa päästellä ehjillä takapuskureilla 8)
Mulla meni se mainittu vartti vaihdossa..eli pääsin helpommalla.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Juicci - 04 kesäkuu, 2026, 20:52Kyllä meidän nyt kelpaa päästellä ehjillä takapuskureilla 8)
Mulla meni se mainittu vartti vaihdossa..eli pääsin helpommalla.

Kelpaa kyllä.  O0

Ja mulla ei oo varmaan koskaan mikään ns. vartin homma menny vartissa, että sinänsä ei ois pitäny tulla minään yllätyksenä.  :))

Jos ei joku muu oo turannu jotain paskaa, kuten tuossa puskurissa, ni sit ite turaa jotain paskaa...  :-[