'64 & '65 Nostalgia-Valiantit & '79 Olds Delta 88

Aloittaja FuryIII 71, 22 elokuu, 2021, 18:20

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 04 kesäkuu, 2026, 21:50Kelpaa kyllä.  O0

Ja mulla ei oo varmaan koskaan mikään ns. vartin homma menny vartissa, että sinänsä ei ois pitäny tulla minään yllätyksenä.  :))

Jos ei joku muu oo turannu jotain paskaa, kuten tuossa puskurissa, ni sit ite turaa jotain paskaa...  :-[
Tänään piti töissä käydä rannalla 30 km pässä vaihtamassa veneeseen yksi vesiputki. Molemmissa päissä käsin pyöritettävä kierreliitin. Oikeasti minuutin homma, puoli kahdelta olin takas työpaikalla, kun aamu ysiltä aloiittelin

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 05 kesäkuu, 2026, 00:52Tänään piti töissä käydä rannalla 30 km pässä vaihtamassa veneeseen yksi vesiputki. Molemmissa päissä käsin pyöritettävä kierreliitin. Oikeasti minuutin homma, puoli kahdelta olin takas työpaikalla, kun aamu ysiltä aloiittelin
Mulla noi menee ihan järestään sillai et ku oikeen varaudun vaikeeseen ja hitaaseen hommaan, niin se on naps ja kops valmis. Sit ku on joku et ei tossa mee ku hetki, niin ne sit aina venähtää tuntien tai päivien tappeluksi.

Mikkis83

Vartin hommassa yleensä ne ensimmäiset kolme tuntia on pahimpia siinä kuuden tunnin revohkassa ;D