'64 & '65 Nostalgia-Valiantit & '79 Olds Delta 88

Aloittaja FuryIII 71, 22 elokuu, 2021, 18:20

« edellinen - seuraava »

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: jariha - 21 kesäkuu, 2025, 21:25Oon muutaman kerran leikannu motonetin nipoista ns. Ylimääräset pois ;)

Jos oisin tienny ni oisin tehny saman.  ???

E: siis ne nipathan sopi sellaisenaan, muttei enää putken kans.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 19 kesäkuu, 2025, 22:43Esteri näytti taas mistä se on tehty, vähän ku ois suihkun alla juossu...
Eihän siellä Zenossa tullut torstaina kuin reilu 100 mm vettä. Kaveri asustaa siellä ja yli 100 mittasi ja oli vissiin mittari jossain vaiheessa tulvinut yli.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: LPR - 22 kesäkuu, 2025, 01:19Eihän siellä Zenossa tullut torstaina kuin reilu 100 mm vettä. Kaveri asustaa siellä ja yli 100 mittasi ja oli vissiin mittari jossain vaiheessa tulvinut yli.

Joo.

Toi piha on näköjään tukevaa savimaata, mutta ei ollu silloin enää tukevaa. Tuolta vintiltä tullessa on sellainen pieni jyrkkä "pudotus", ja siinä meinasin vetää lipat useamman kerran ku kengät muuttuikin luistimiksi. Onneks oli aina kaljatölkki kädessä ni ei tullu kaaduttua. Ja siitä 3-4m päässä taas oli sellainen suosilmäke mihin meinas tossut jäädä matkalle.

Wilburi

Mä oon sillee vähä outo (jos en muutenki) et mä tykkään tehä jarruputkia yms ihan mielellään.

Ei haittaa jos vähä ranteista verta valuu taihi nirhaumat  :thinking:

Hyvvää tekemistä sulla nyt , jatka vaan samaan malliin mut muista nesteytys tehdä oikein ja tietysti ruumiin huolto eli saunominen.
Vtu tää hymyily sattuu

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 kesäkuu, 2025, 08:54tietysti ruumiin huolto eli saunominen.

..ja mielellään tosiaan jo ennen kuin ruumiista on kyse.. :oushit:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 kesäkuu, 2025, 08:54Mä oon sillee vähä outo (jos en muutenki) et mä tykkään tehä jarruputkia yms ihan mielellään.

Ei haittaa jos vähä ranteista verta valuu taihi nirhaumat  :thinking:

Hyvvää tekemistä sulla nyt , jatka vaan samaan malliin mut muista nesteytys tehdä oikein ja tietysti ruumiin huolto eli saunominen.

No ei mullakaan tuossa oikeastaan töki mikään muu, ku nosturin puute. Pätee toki osapuilleen kaikkeen muuhunkin tekemiseen. Toi makoilu auton alla mitä vammaisimmissa asennoissa ja pyöräkotelossa kaksinkerroin kykkiminen ei tee mun silavalinjaiselle torsolle hyvää.  :-[

Ja tänks. Nesteytyksestä ja ruumiinhuollosta on kyllä pidetty huolta...  ;D

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 kesäkuu, 2025, 08:54Hyvvää tekemistä sulla nyt , jatka vaan samaan malliin mut muista nesteytys tehdä oikein ja tietysti ruumiin huolto eli saunominen.

Siinäköhän lie vika, et mulla ei mikää  onnistu, ku en kehtoo saunassa käydä :o
All show but never go.

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 26 kesäkuu, 2025, 09:09Siinäköhän lie vika, et mulla ei mikää  onnistu, ku en kehtoo saunassa käydä :o

Voip hyvinnii olla niinnii  ::)
Vtu tää hymyily sattuu

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 26 kesäkuu, 2025, 09:09Siinäköhän lie vika, et mulla ei mikää  onnistu, ku en kehtoo saunassa käydä :o

Jos oot vielä nesteytyksestäkin tinkiny, ni sillon kannata ees aloittaa mitään...  :o

slant sickness

Jätin tommoset lämpölaajenemisvarat Darttiin väännellessäin uudet linjat talvella 2010-11. No oli ainakin helpompi saada liittimet kiinni vs että olisivat olleet mitoitetut just riittäviksi.

Käsisäätöinen propoventtiili korjasi takapainoisuuden siedettävän ja tyydyttävän välimaastoon. Levyt ja rummut tässä versiossa.
T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.

Janne-Pekka

Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Wilburi

Vtu tää hymyily sattuu

Janne-Pekka

Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

FuryIII 71

Kuvassa kyltin kehys ja teksti näyttää mustalta, mutta on lähempänä kromin väriä. Ja sedän Jenkkilästä tuoma avaimenperä vaihtui viime vkl.

Huomenna taas jarruputkia vääntämään.  O0