RVS ja muut ihmeaineet

Aloittaja Pertti K, 31 elokuu, 2021, 18:21

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Mutta Karpov tekee 35 egeen, toki välimatka pieni ropleema.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 syyskuu, 2022, 14:49Mutta Karpov tekee 35 egeen, toki välimatka pieni ropleema.
siksi sanoinkin tuon nelikaasuttimen/muuuten perseestä ettei tule turhan näppäriä kommentteja niiltä jotka ei uskalla rikkoa normeja  ;D
Sinä vain

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 14 syyskuu, 2022, 14:59siksi sanoinkin tuon nelikaasuttimen/muuuten perseestä ettei tule turhan näppäriä kommentteja niiltä jotka ei uskalla rikkoa normeja  ;D
No paljonko hyödytti  :))

palontie

Ligue moly puhdistusmömmöö laitoin tänään tankkiin,ja vähän paremmin kone kiertää,ei viel niin herkästi kuin pitäis ja ei kelannut nopeuttakaan kovin nopeesti,poimunopeuta tuli ajettua pikkuvaihteilla että kone kiersi 7000-9000 välillä,190 kelas vauhtia yhdellä suoralla jossa edellinen zzr kelas reippaasti päälle 200,Jospa ajelis loppukauden noin ja keväällä kaasarit ultran kautta puhdistukseen ja synkkaukseen.
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Vois kuvitella että kannattaa ajaa myös sillä ongelma-alueella niin on virtausta ongelmakohdissa?

sössö

Lainaus käyttäjältä: palontie - 14 syyskuu, 2022, 18:32Ligue moly puhdistusmömmöö laitoin tänään tankkiin,ja vähän paremmin kone kiertää,ei viel niin herkästi kuin pitäis ja ei kelannut nopeuttakaan kovin nopeesti,poimunopeuta tuli ajettua pikkuvaihteilla että kone kiersi 7000-9000 välillä,190 kelas vauhtia yhdellä suoralla jossa edellinen zzr kelas reippaasti päälle 200,Jospa ajelis loppukauden noin ja keväällä kaasarit ultran kautta puhdistukseen ja synkkaukseen.
ajelis loppukauden 190kmh nopeutta?

sössö

Lainaus käyttäjältä: palontie - 14 syyskuu, 2022, 02:33Noita forteja on polttoainejärjestelmiin useita erilaisia,tietäis vaan mitä ostais,eihän sitä nää lukea pullon kyljestä >:(
joku fuel system clean oli joskus ainakin mitä asiakkaille yhdessä korjaamossa huolloissa pakkomyin. Niitä oli dieselille ja bensalla omansa. Dieselissä vaihdettu nafta suodatin täytettiin aina tuolla :o  :D

Mutta onkohan kaasareille joku oma forttensa?

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 syyskuu, 2022, 20:54Vois kuvitella että kannattaa ajaa myös sillä ongelma-alueella niin on virtausta ongelmakohdissa?

Se on myös tuolla ylempänäkin,Aattelin että kaasareissa ois virtausta enempi.
Eniten vituttaa kaikki.

Anza

Suodattimen täyttö putsausaineella olikin hyvä ajatus.

Mä käytin dieselin suuttimet huollossa samalla kun vaihdettiin venakopan vuotavat o-renkaat.

Dieselhuolto Häkkinen sanoi että suuttimet karstoittuu umpeen ja sitä kautta toiminta heikkenee. Sellaseen ongelmaan tuskin noi litkut auttaa. Mutta nyky dieseliin kehittyy jotain levää nopeasti, joten sellaisen putsauksessa ehkä avuksi.

kuutio

Mä oon aina suhtautunut epäluuloisesti /vain rahastuksena kaikkiin näihin ihmeaineisiin mutta nyt on kyllä mieli muuttunut ja luotto nyky kemiaan kasvanut.

Viimisin kokeilu 205 Seal vähensi ex-Rottenin kaivurin hydypuolen vuotoja selvästi.
Rvs vähensi/melkein hiljensi kokonaan lavaRatsunin kahisevan laatikon
All work and no play makes Jack a dull boy.

rb

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 20 marraskuu, 2022, 09:46RVS vähensi/melkein hiljensi kokonaan lavaRatsunin kahisevan laatikon
......ttu kun ei ole vielä saanut aikaisiksi Corollan voimansiirron kanssa.
Kovimmilla pakkasilla se on niin tahmee, että kierrosluku tippuu 200rpm kun käynnistämisen jälkeen kytkimen nostaa ylös, että ihan selkeetä bensan säästöä olisi tiedossa...
Koneeseen yhden satsin löin ennen öljynvahtoa.
Kymppitonni lähestyy noilla öljyillä, joten vois taas muutama satakilsaa ennen vaihtoa laittaa RVS:t sisään. 

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 20 marraskuu, 2022, 14:35Kovimmilla pakkasilla se on niin tahmee, että kierrosluku tippuu 200rpm kun käynnistämisen jälkeen kytkimen nostaa ylös, että ihan selkeetä bensan säästöä olisi tiedossa...
Tuohon taitaa kyllä toimivampi lääke olla öljyjen vaihto juoksevampiin. Mutta onko sitten lämpimänä liian lirua?

Camino79

Laatikko laahaa kylmänä, opeliksi pyrkii kanssa eteenpäin vaikka on vapaalla kun pakkasta on reilu parikytä-astetta. Ei sinällään mitenkään uutta eikä ihmeellistä, tuskin muuttuu öljyllä/rvs:llä sen kummemmaksi  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

kuutio

Lainaus käyttäjältä: rb - 20 marraskuu, 2022, 14:35.....
Koneeseen yhden satsin löin ennen öljynvahtoa.
Kymppitonni lähestyy noilla öljyillä, joten vois taas muutama satakilsaa ennen vaihtoa laittaa RVS:t sisään. 

Mä oon jummartanu et vois vetää yhen öölinvaihtovälin noi kalliit ärveeässät sisällä sen eka "putsin" jälkeen.
Nii mä oon tehny. Mutta kukin tyylillään
All work and no play makes Jack a dull boy.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 20 marraskuu, 2022, 17:06Mä oon jummartanu et vois vetää yhen öölinvaihtovälin noi kalliit ärveeässät sisällä sen eka "putsin" jälkeen.
Nii mä oon tehny. Mutta kukin tyylillään
Juu noinhan se ohje neuvoo. Oliko se nyt 1000 km kun käsittely on valmis että sen verran ainakin pitäisi ajaa. Ite oon putsin tehnyt monesti myös Fortella, halvempi kuin RVS.