Päivän ajelut

Aloittaja Huuto-Olli, 25 syyskuu, 2021, 23:08

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: DX - 23 toukokuu, 2024, 16:41siihen tömähti pari paikallista motoristia samaan pöytään
Lainaus käyttäjältä: DX - 23 toukokuu, 2024, 16:41tulupat kyllä tungin syvälle piän sisälle ettei tartte kuunnella sitä mölyä.
;D

No juu, kyllä minä ihan mielelläni juttelen jos joku juttelemaan tulee, mutta on niitä ollut sellaisiakin tilanteita että tovin ajettua olen poikennut kahville ja halunnut vain tuijottaa etäisyyteen mitään ajattelematta niin eikös paikalle pölähdä joku kovasti motoristiveljeyttä kokeva setä pyytämättä selittämään jos jotakin.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Musta78

Kawalla n.90km lenkki.
V!tu ku uima.

Musta78

Hondalla n.45km lenkki. Huomen tarkotus mennä Kawalla Kämpän kaffetuval Eurajoel.
V!tu ku uima.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 03 kesäkuu, 2024, 19:42Hondalla n.45km lenkki. Huomen tarkotus mennä Kawalla Kämpän kaffetuval Eurajoel.

Kumpi noista on mukavampi ajaa?Boltsilla oon aikoinaan ajanut mutta tota Kawaa en.
Eniten vituttaa kaikki.

Musta78

Kawassa on parempi ajoasento ainakin mulle.
V!tu ku uima.

DX

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 03 kesäkuu, 2024, 19:42Hondalla n.45km lenkki. Huomen tarkotus mennä Kawalla Kämpän kaffetuval Eurajoel.

tuun kans jos raumalla döisä ei veny, toisaalta jos  venyy päivä niinkin pitkäks, että miitti ehtii alkaa,
 niin voishan siihen  sitte astrollakin ohiajaes pysätä kaffeelle.
pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore

Musta78

Ite oon Porissa hommissa,katotaan kuin käy.
V!tu ku uima.

Musta78

Kohta Kaffetuvalle päin.
V!tu ku uima.

Wilburi

Liki 100 km ihan vitutuksen alennus ajoa.

Hienosti kiers pääasiassa 10t asti vaan muutama rykäsy tuli välillä.
Noh eiköhän se tapansa näytä ja laukii jos laukii.
Vtu tää hymyily sattuu

Musta78

Noin 100km lenkki.Naarjoki-Lappi-Irjanne-Eurajoki(kaffetupa)-Irjanne-Panelia-Eura-Naarjoki.
V!tu ku uima.

DX

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 04 kesäkuu, 2024, 16:14Kohta Kaffetuvalle päin.

en löytäny sua, olikko jo häipyny kun vasta saavuin paikalle, mm. akalle käteistä rahea matkan ohessa,  marketin toimimattomia autokuskeja ja pankkiautomaatteja, 30 senttiä lähintä halvempaa kalliimpaa bemsaa, siis missä sai rahea,
 neljässä eri paikassa piti pysähtyä säätään, että sain ostettua tupankia ja bemsaakin, joka paikassa tukkeena helvetin hitaita ihmisiä ja vielä viidennen kerran pysäsin vapaaehtosesti ohiajaessa uudestaan himassa ja toin matkarahet akalle jos jatkankin matkaa samantein jonnekki "romaniaan" asti ku alko taas jo vähä vituttaa,
niin viideltä tehty lähtö johti siihen, että olin vasta 20 yli kuus pelipaikalla.

se oli ennen jotenkin niin heleppoa, ku samasta paikasta sai nostettua rahen, ostettua tupankit ja vieläpä kohtuuhintasen bemsan, leivän ja maiton ja vieläpä yhdellä ja samalla kortin vilautuksella, tänäpä ihan noukänduu, helvetillistä ympäri kylää ravaamista.
pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore

Musta78

Olin just hiuka enne lähteny.Tulit eile aamul Astrol vastaan meit Eurajoen kohdal.Joskus hiuka yli 9.
V!tu ku uima.

DX

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 05 kesäkuu, 2024, 07:03Olin just hiuka enne lähteny.Tulit eile aamul Astrol vastaan meit Eurajoen kohdal.Joskus hiuka yli 9.

joo nii arvelinki ku niinkin ajois olit liikkeel ja itel järesty lähtöö viivyttävää säätöä

juu raumal oltii hommis, kolmes paikaa käytiin, yht kattoo käytiin kattoo ja toises yht kansiruuvii kiristääs ja kolmannes oikke hommis,
 milläs te olitta liikkellä, mutta notta TERVE.
pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore

Wilburi

Vajaa satku tänäänkin tuli hondaa ulkoilutettua ja enemmänkin ois tullu mutta kun alko vikuroimaan ni ajoin talliin sen parkkiin.
Olkoot siellä kunnes huvittaa tutkia mikä meni/menossa.
Vtu tää hymyily sattuu

DX

tänää just hokasin, että näisä ekoissa veenelkuissa taitaa olla sellaset maaliruiskun kannusihdin tyyppiset karkeesihdit kohokammion neulavenojen edellä, ainaki tonnisatkus, jos ne o tukkeessa, niin ihan varmasti aiheuttaa epämäärästä vikurointia ku ne moskat sielä punupun sykkeen muassa heiluessaan välillä päästää bemsaa läpi vähä paremmin ja välillä sitten taas ei.
pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore