Päivän ajelut

Aloittaja Huuto-Olli, 25 syyskuu, 2021, 23:08

« edellinen - seuraava »

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 20 heinäkuu, 2024, 18:43Ei ou täälläpäin vielä näkyny  :thinking:
Tässä ympäristössä pörrättiin.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Ram -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

rb

Kivasti alkoi tämän kesän ajelut.
Aamulla menin paikalliselle pajalle kuuntelemaan äijien juttuja.
Sit ajattelin että käympä tossa kylällä tankkaamassa.
Pikkasen alkoi jo olemaan tummia pilviä taivaalla, mut ajattelin että hyvin tässä ehtii ennen sadetta.
No... Tankki täyteen. Pari tippaa jo tuli ja mietin jäänkö kylälle kahville, mut eiku äkkii himaan, ennen kun sade yltyy.
No enhän mä päässy kun just kylältä pois, kun alkoi sataa niin perkeleesti.
Nyt on olo kun uitetulla koiralla. :-\ 

Janne-Pekka

Kävin jampulla iltahommissa pajalla. On Sirpa tykännyt sillä ajella, reilu 1000km ajellut.  :custombike:
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Ram -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

rb

Nyt kun RD 350 on Somerolla, niin mun kilometrit on jäänyt kylällä pyörimiseen.
Mut siihen se on hyvä, kun se on kevyt ja näppärä..

manha

Pojan kanssa kävästiin kylillä jäätelöt syömässä ja täytyy myöntää ettei minusta ole e-mieheksi...kyllä vaatteeista pitää leijailla bensan tuoksu,jos 2-pyöräisellä liikutaan.
 Vajaa 30km tuon Kontion selässä ja perse ilmoittaa moisen kehonsiirron olevan jonkun toisen heiniä.Juniori taasen päästelee tuolla meidän omavalmiste lypsyjakkarallaan,lähes päivittäin 30-50km valittamatta.Itseltäni saattaisi välilevyt löytyä boxereista,mikäli samaa edes yrittäisin moisella kiviperällä ;)

Ajettavaksihan ne on tehty !!

Musta78

Eilen Kawalla 80km.Naarjoki-Lappi-Eurajoki-Nakkila Verstas kahvila-Panelia-Eura-Naarjoki.
Oli porukkaa tuolla Nakkilassa.
V!tu ku uima.

Wilburi

Eipä oo tullut ajeltua  :'(

Talvella pitää tehä sitä ja tätä kun ei se oikeen toimi.

Kaasarit varmaan mönjässä.
Vtu tää hymyily sattuu

palontie

Kävin koeajamassa Kawazukin nyt kun on kaasarit putsattu ja säädetty vimpan päälle,KYLLÄ LÄHTEE!!!vahva ehkä että jää mulle.

Eniten vituttaa kaikki.

palontie

120 kilsaa tuli nyt ajettua Kawalla suu messingillä:)Jotain paskaa liruööliä siellä koneessa nyt on kun kuumaksi koneen ajaa niin öljynpainen merkkivalo palaa,mutta aavistuksen kun korottaa kierroksia se sammuu.Koneessa on Castrol Power 1 10-40.Jos toi mulle jää niin 10-40 Delvacit kyllä menee koneeseen..
Eniten vituttaa kaikki.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: palontie - 07 syyskuu, 2024, 17:55120 kilsaa tuli nyt ajettua Kawalla suu messingillä:)Jotain paskaa liruööliä siellä koneessa nyt on kun kuumaksi koneen ajaa niin öljynpainen merkkivalo palaa,mutta aavistuksen kun korottaa kierroksia se sammuu.Koneessa on Castrol Power 1 10-40.Jos toi mulle jää niin 10-40 Delvacit kyllä menee koneeseen..
Delvac rules ok. Mullakin -88 giksussa hävisi aikoinaan 12-13 kilon kierroksilla löytyneet välivapaat ja hitaassa ajossa kuuluneet laatikon hiljaiset rohinat.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Ram -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

palontie

Se on ihan huippuöljy vanhempiin prätkiin.
Eniten vituttaa kaikki.