Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

sössö

Gary Grand

Ihan kivan näköinen..
Riippunee vaihdokista, oliko  tyhmää. ::)
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 toukokuu, 2025, 21:02Ihan kivan näköinen..
Riippunee vaihdokista, oliko  tyhmää. ::)
No, Suzuki on nyt 6 vuotta ja 95tkm. Ostin just 2 sarjaa renkaita, maanantaina vuosihuolto. Arviolta se toimisi vielä 50tkm/2v ilman isompia remppoja. No, jarrut pitää laittaa jossain välissä. Se on hyvän kokoinen, kohtuu taloudellinen ja nelivedolla pääsee kaikkialle, minne mun tarvii päästä.

Camaro on ahdas, takanäkyvyys onneton, pitkät ovet ja kaljamaha vaatii parkkiruudultakin paljon. Matala, ei pääse kaikille jännille pikkuteille. Vaimolla lievät traumat teini-ikäisten jenkkiautojen luotettavuudesta ja ylläpitokustannuksista.

Näistä ominaisuuksista huolimatta:
- ei oo oikea urheiluauto vaikka on punainen ja ahdas
- jos jenkki, niin pitäiskö olla V8!
- näissä paljon tulva-autoja, mittarikusetuksia ja muita paatuneita juttuja
- mustangilla ajaa enthusiasti, camarolla paskiaiset

Mutta keski-iän kriisi vahvana tässä.
Vielä on eilinen jossain.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 15 toukokuu, 2025, 21:26No, Suzuki on nyt 6 vuotta ja 95tkm. Ostin just 2 sarjaa renkaita, maanantaina vuosihuolto. Arviolta se toimisi vielä 50tkm/2v ilman isompia remppoja. No, jarrut pitää laittaa jossain välissä. Se on hyvän kokoinen, kohtuu taloudellinen ja nelivedolla pääsee kaikkialle, minne mun tarvii päästä.

Camaro on ahdas, takanäkyvyys onneton, pitkät ovet ja kaljamaha vaatii parkkiruudultakin paljon. Matala, ei pääse kaikille jännille pikkuteille. Vaimolla lievät traumat teini-ikäisten jenkkiautojen luotettavuudesta ja ylläpitokustannuksista.

Näistä ominaisuuksista huolimatta:
- ei oo oikea urheiluauto vaikka on punainen ja ahdas
- jos jenkki, niin pitäiskö olla V8!
- näissä paljon tulva-autoja, mittarikusetuksia ja muita paatuneita juttuja
- mustangilla ajaa enthusiasti, camarolla paskiaiset

Mutta keski-iän kriisi vahvana tässä.
-kutvos-Camatrolla pääsee ajokortista.. :rolleyes:

leivonharri

leivonharri

Ja onhan se aika pahasti peniksen muotoinen.

Kyrpov

Mä jo neloskoppasta aloin makustelemaan ja kehumaan mutta sitten avasin linkin. Oltiinkin "vähän" eri aikajanalla  ;D
Sinä vain

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 15 toukokuu, 2025, 21:50Mä jo neloskoppasta aloin makustelemaan ja kehumaan mutta sitten avasin linkin. Oltiinkin "vähän" eri aikajanalla  ;D
Neloskoppa on helvetin hieno. Paras versio Chevyn 350sestä, viimeinen "uuden näköinen" Camaro.

Pande

Itse en vähäisen ajomäärän vuoksi ole juuri nyt autoa vaihtamassa, mutta jos olisin niin tällä hetkellä kiinnostaisi Hyundai Inster. Ihan tosissaan siis. Plussat: häiriintynyt ulkomuoto, retrohenkinen verhoilumateriaali, tavarankuljetuskyky noin pieneksi autoksi, monien ihmisten ärsyyntyminen korealaismerkkisestä sähkösuristimesta, kapeus (koska tallin oviaukko on turhan kapea, mutta tuo sopisi aivan hyvin ja silti prätkä talliin myös niin hallipaikkaa voisi käyttää muuhun tai vuokrata pois). Käytännössä jouheva käyttö edellyttäisi että omaan talliin saisi latausmahdollisuuden, olen patistellut isännöitsijää ja hallitusta selvittämään millä ehdoilla sen saisi teetettyä. Mutta tosiaan ei ihan tämän hetken hommia autonvaihto kun viime vuonnakin ajoin autolla alle 5 tkm.

Ilta-Sanomien esittely.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 15 toukokuu, 2025, 22:15Itse en vähäisen ajomäärän vuoksi ole juuri nyt autoa vaihtamassa, mutta jos olisin niin tällä hetkellä kiinnostaisi Hyundai Inster. Ihan tosissaan siis. Plussat: häiriintynyt ulkomuoto, retrohenkinen verhoilumateriaali, tavarankuljetuskyky noin pieneksi autoksi, monien ihmisten ärsyyntyminen korealaismerkkisestä sähkösuristimesta, kapeus (koska tallin oviaukko on turhan kapea, mutta tuo sopisi aivan hyvin ja silti prätkä talliin myös niin hallipaikkaa voisi käyttää muuhun tai vuokrata pois). Käytännössä jouheva käyttö edellyttäisi että omaan talliin saisi latausmahdollisuuden, olen patistellut isännöitsijää ja hallitusta selvittämään millä ehdoilla sen saisi teetettyä. Mutta tosiaan ei ihan tämän hetken hommia autonvaihto kun viime vuonnakin ajoin autolla alle 5 tkm.

Ilta-Sanomien esittely.

Samaa mielipuolta Incesteristä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 15 toukokuu, 2025, 21:53Neloskoppa on helvetin hieno. Paras versio Chevyn 350sestä, viimeinen "uuden näköinen" Camaro.
googlasin mikä on "neloskoppa". Ei tarvinnu muuttaa mielipidettä että 90- luku on kyl karmein autovuoskymmen. Aika ylihintasiakin ollu aina sen ajan jenkkiautot.

sämpy

ysäri oli pelkkää kurjuutta ja köyhyyttä ei sitä haluaisi muistaa mitenkään.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

Tuo insesteri on sävyltään ja muotoilultaankin semmosen kaalimadon myymän suristimen oloinen.. :o Vai sisäsiittoisen näköinen? :o

Oikeaa nimeä tuskin koskaan tulen muistamaan.. :rotfl:  :rotfl:  :rotfl: Ja tuollaisen omistavalta voi tulla pahaa silmää ruokapöytäkeskustelussa.. :dontknow:

:rotfl:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - tänään kello 06:46ysäri oli pelkkää kurjuutta ja köyhyyttä ei sitä haluaisi muistaa mitenkään.
Piti olla elämän parhaita vuosia, mutta ne jäi kyllä lapsuuteen.. :shitfan: