Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 10 maaliskuu, 2026, 12:06Ei tuon ajan toyota, kyllä ne pari pykälää uudempia on ne kunnolliset.
on siellä 2 sellastakin uudempaa camryä 3000 eurolla, avensiksia on kolme sivullista ennen kun ollaan kolmessa tonnissa jos se nyt iso tojota on.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 maaliskuu, 2026, 12:16on siellä 2 sellastakin uudempaa camryä 3000 eurolla, avensiksia on kolme sivullista ennen kun ollaan kolmessa tonnissa jos se nyt iso tojota on.
Ei se ave nyt ihan isoin ole mutta sen pienempiä ei edes viitsi katsoa.

Se camry näköjään olikin se uudempi korinen jo, ajattelin '87:n olevan vielä se vanha kötöstys.
Tuo olisi jo parempi.

Avensiksien hinnatkin on nousseet muutamassa vuodessa aikalailla, siis noiden vanhojen mutta afrikkaan myynti se kai on vaikuttanut. Itsekin siihen syyllistynyt.

Kyrpov

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 10 maaliskuu, 2026, 12:30Ei se ave nyt ihan isoin ole mutta sen pienempiä ei edes viitsi katsoa.

Se camry näköjään olikin se uudempi korinen jo, ajattelin '87:n olevan vielä se vanha kötöstys.
Tuo olisi jo parempi.
sama 3sfehän tossa on kun avensiksessa ym

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 10 maaliskuu, 2026, 11:21S60 tai S80 Volga?
Mukavia ajaa ja eri tekniikkavaihtoehtoja piisaa.
Niin jos ei bensakuluilla väliä. S80 mahtaa jo takapenkiltä lähennellä avensista, s60 on corolla luokkaa

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 maaliskuu, 2026, 12:31sama 3sfehän tossa on kun avensiksessa ym
Ei ole, kun se on 1.8 kaasari eli 1S kai.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 10 maaliskuu, 2026, 12:33Ei ole, kun se on 1.8 kaasari eli 1S kai.
niinjoo toi ei ollut 2.0. Eise 1.8kaan huono ole. Uudempia camryja näköjään 0kpl myynnissä tai siis sitten menee jo vvti aikaan.

Toyopet

Astroa kävin vilkaisemassa, käsijarruvaijerihan se on jumissa, tilasin uudet ja kengät samalla. Pitänee nyt yrittää edes noita saada kuntoon seisomasta.

Ransukin on työn alla, papparaisen kanssa tehtiin vaihtokaupat, minä teen sille polttopuita ja se hitsailee ransua.
Mutta ei nuokaan nyt semmoisia käyttövehkeitä oikein ole.

Kyrpov

Transithan on mitä mainioin ajopeli ja sulla varmaan jo vähän äänieristettäkin. 4v ajelin ympäri vuoden omalla.

Ainahan se halvemmaksi tulee jo olemassaolevilla ajaa kun pari tonnia pistää uuteen.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 maaliskuu, 2026, 12:32Niin jos ei bensakuluilla väliä. S80 mahtaa jo takapenkiltä lähennellä avensista, s60 on corolla luokkaa

Näköjään alle 8 menee mulla 2.4 automaagis-lootalla ja raskaalla kaasujalalla maantiellä. Kyläajossa tottakai yli kympin. Onhan noita riisseleinäkin.

Vaniukko

työautona mulla tuo -16 vuosimallin ransetti ja sillä ajanu kaikki ajot talvella.nyt lomalla ollessa oon taas volvolla ajellu ja täytyy sanoo että miten voi olla autolla ajo helppoo,tuossa kylällä voi ajella nelosella alle kolmeekymppiä ja risteyksistä lähtee kakkosella eikä oo mitään vammasta luistonestoo pilaamassa sitä risteyksistä lähtöö niinku ranella.ja näkyyhän tuo juniori ajaneen vuodessa yli 30000km volvoon lisää kilsoja.mutta jos jonkii nykyauton hommaisin niin pakko ois olla automaatti kyllä nuo on niin kömpelön makuisia,tai ainakin foordi on

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 10 maaliskuu, 2026, 12:50Näköjään alle 8 menee mulla 2.4 automaagis-lootalla ja raskaalla kaasujalalla maantiellä. Kyläajossa tottakai yli kympin. Onhan noita riisseleinäkin.
Ja tankista mitattuna?

Mulla t5lla ennätys 8.5 piitkällä matkalla, kaverin 2.4 vapari manuaali menee noihin hyvällä kelillä, muuten sekin hipoo ysiä. Mulla tais 9.2 olla työmatka-ajossa k.a

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 10 maaliskuu, 2026, 12:12Kutos-canry kyllä olisi varmaan kelpo peli.

Kaverilla on, on mukava auto.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 maaliskuu, 2026, 12:41Transithan on mitä mainioin ajopeli ja sulla varmaan jo vähän äänieristettäkin. 4v ajelin ympäri vuoden omalla.

Ainahan se halvemmaksi tulee jo olemassaolevilla ajaa kun pari tonnia pistää uuteen.
juu jos on alta 2000 mallinen pärjää vaan kun hitsaa tarpeeksi koko ajan. Yli 2000 mallisessa perinteisen transit hitsaamisen lisäksi pumppuviat, sähkö sun muut tietokonesekoilut

Lerssinen

Hyvin tyytyväisenä olen dacioilla ajellu, koirat saa haukkua  ^-^  Suomen halvimpaan dokkervaniinkin on tullu jo näemmä kymppitonni kilsoja vaikkeihan sillä oo paljoa muka ajettu  :o