Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

sössö

Tojotamiehestä polvi paranee

palontie

Moparmiehestä tojotamieheksi,no suunta on ainakin oikea.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 13 joulukuu, 2021, 16:35Moparmiehestä tojotamieheksi,no suunta on ainakin oikea.
::)
Tjaah..
-68 GTX 440-6, manuaali ja Suomi-Corolla..
Mä tiedän kumman ottaisin. :P  8)

Eikä se ois Tojota. :)) ..se on selkeesti varattu sulle.

palontie

Gary Grand

Kyrpov

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 joulukuu, 2021, 16:46 lääh puuh sexiwau
Tommosen perässä ajelin just Jkylästä Vesankaan..
Joku karvalakkipäinen jäykkäniska ratissa ja pieni mummeli apparinpaikalla. ::)

Kääntyminen vt 18/23:lta tapahtui pysäköimällä auto ihan keskelle kaistaa, laittamalla vilkku vasempaan ja sitten alkoi ratin vääntö. :smashhead:

Muoks.
..oli vm. -90
Jaa mistäkö tiedän?
Rekisteri oli TFF-23x.. Mulla oli aikanaan -90 Legacy, jonka kilpi oli TFF-237

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 joulukuu, 2021, 16:49Tommosen perässä ajelin just Jkylästä Vesankaan..
Joku karvalakkipäinen jäykkäniska ratissa ja pieni mummeli apparinpaikalla. ::)

Kääntyminen vt 18/23:lta tapahtui pysäköimällä auto ihan keskelle kaistaa, laittamalla vilkku vasempaan ja sitten alkoi ratin vääntö. :smashhead:

garyn biilissä heilu rystynen kun tuota koleran perää kuolasit  :iwantit:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 joulukuu, 2021, 16:50garyn biilissä heilu rystynen kun tuota koleran perää kuolasit  :iwantit:
Olet muuten hyvinkin oikeassa.. :))
Syy oli ehkä vähän eri, kuin saatoit edellä olettaa.. ::)

sössö

Mikä lie mopar gtx? Joku aspen varmaan. Ei kiinnosta.

Wilburi

Pertti K

Pertti K

Tienny tommostakaan olevaksi edes. @Pande tietysti kohta kertoo mallin koko historiikin ja läväyttää kolme ottamaansa kuvaa eri yksilöistä.  ::)

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 13 joulukuu, 2021, 18:12Tienny tommostakaan olevaksi edes. @Pande tietysti kohta kertoo mallin koko historiikin ja läväyttää kolme ottamaansa kuvaa eri yksilöistä.  ::)
hieno pikku v8 keulilla

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 13 joulukuu, 2021, 18:12Tienny tommostakaan olevaksi edes. @Pande tietysti kohta kertoo mallin koko historiikin ja läväyttää kolme ottamaansa kuvaa eri yksilöistä.  ::)
Kauhean vähän (eli en ollenkaan) olen Etelä-Amerikassa liikkunut joten enpä ole tuollaista koskaan nähnyt omin silmin. Ei siis valitettavasti löydy kuvia.  ;D

Eikä varmaan sielläkään ihan sattumalta nykypäivänä tuollaiseen törmäisi vaan vaatisi aktiivista etsintää. Mutta luulen tietäväni mistä löytyisi tuollaisen esite. En ole nykyään enää niin yhteyksissä ollut mutta aikanaan kun enempi olin tekemisissä Suomen ehkä suurimman esitekokoelman omistajan kanssa niin jos hänelle laittoi jotakin viestiä tai pohdintaa mistä tahansa kummallisesta automallista niin puolen tunnin päästä oli sähköpostissa skannaukset kolmen eri vuosimallin esitteistä ja lisäksi pari lehtiartikkelia - enkä paljonkaan liioittele. Mm. Otosan Anadolin esitteistä mulla on kuvia tuollaisen tapahtumaketjun jäljiltä.