Käyttistä pähkäilemässä

Aloittaja rb, 29 marraskuu, 2021, 15:39

« edellinen - seuraava »

Valde

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 lokakuu, 2023, 19:02Millainen tuo kiinalaisten vallan alla tehty S90 mahtaisi olla päivittäisenä riesana?
Ei mitään hajua. Aika moni on tykännyt kommenttien perusteella, mutta mistä kukin sitten tykkää.

Pertti K

Juu kysellään, vastauksen kyllä arvaan.  ::)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Valde - 29 lokakuu, 2023, 19:04Ei mitään hajua. Aika moni on tykännyt kommenttien perusteella, mutta mistä kukin sitten tykkää.
Noita olis taksikäytöstä poistettuja melko evukkaasti tarjolla ja ei kelpaa oikein kenellekään, kun niille suomalaisille, jotka vielä suostuu ajamaan diisselillä, pitäis olla farkku.

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Valde - 29 lokakuu, 2023, 18:35S60 vålvå on kyllä minusta niin epäonnistunut vekotin kuin olla ja osaa.
- Ei ole S80, ei tiloiltaan eikä mukavuudeltaan
- Ei ole myöskään S40, vaikkei tiloiltaan ole kovin paljoa isompi
- Kulut on kyllä samaa luokkaa isomman kanssa

Aina ihmetellyt, mikä niissä ihmisiä kiehtoo.

Toisaalta eipä noissa etuveto-aikakauden volvoissa ole missään mitään mielekästä, paitsi 850/S/V70mk1. Näistä ihan uusista "sauna-umpio" -malleista ei ole henkilökohtaista kokemusta minulla.

Tolle uudisemännälle haettiin -11 S60t5 Itellä ollut toi s80 2.5T -08. Onhan tuo s60 paljon hauskempi ja sporttisemman oloinen ajettava. S80 taas mukavampi ja vähän hiljaisempi.
S60ppiinkin mahtuu kaksi lastenistuinta taakse ja yks muksu ilman istuinta keskelle hyvin.

Tavarankuljetukseen mulla on paku. Ja 945 jos ei suurempaa tarvi viedä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 29 lokakuu, 2023, 19:16S60ppiinkin mahtuu kaksi lastenistuinta taakse ja yks muksu ilman istuinta keskelle hyvin.

Mitäs ne muksut siellä keskenään kun ei eteen sovi enää esim kuski?  ;D

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: aric-z - 29 lokakuu, 2023, 18:48:soosoo: 4. 60:n menossa, ei moitittavaa. tää viimeinen -20 on vähän isompi, kuin aiemmat alkaen vm.11
Miten se peittoaa v70 vai hintako ylivertanen?

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 lokakuu, 2023, 19:26Mitäs ne muksut siellä keskenään kun ei eteen sovi enää esim kuski?  ;D

On ite 185cm, ja ihan hyvin mahtuu muksut istumaan vaikka olen kuskina.

tevo

Lainaus käyttäjältä: jariha - 29 lokakuu, 2023, 17:51Autoja ei paalata :pamppua:

Ei nii, paitti kaikki alle 2600€ käyttökikkareet..

Valde

Lainaus käyttäjältä: tevo - 29 lokakuu, 2023, 19:56Ei nii, paitti kaikki alle 2600€ käyttökikkareet..
Paalikuski ei myöskään ala viestillä tinkimään ja varailemaan kahden viikon päähän.
Se ilmoittaa milloin tulee ja ilmoitettuna ajankohtana murhe häviää olemasta.

aric-z

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 29 lokakuu, 2023, 19:27Miten se peittoaa v70 vai hintako ylivertanen?
Ei kehtaa v70 pappamallilla ajaa. 8)
Tää viimeinen malli on kooltaan liki v70. Tuontiautoissa ollut hinnat kohdallaan.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 29 lokakuu, 2023, 19:42On ite 185cm, ja ihan hyvin mahtuu muksut istumaan vaikka olen kuskina.
ei niillä ainakaan mitään nykyaikaista pikkulasten turvaistuinta ole tai istuvat jollain jakkaralla jalat kurissa

LPR

Lainaus käyttäjältä: aric-z - 29 lokakuu, 2023, 20:01Ei kehtaa v70 pappamallilla ajaa. 8)
Tää viimeinen malli on kooltaan liki v70. Tuontiautoissa ollut hinnat kohdallaan.
Miten sedaniin saa 3-lapsisen perheen tavarat mahtumaan?Kyllä meillä vaikka viikon lapinreissulla on XC70 perä kattoa myöten täynnä, vaikka ei kolmea lasta olekaan. Mökille mennään usein kahdella autolla, kun on vähintään puoli autollista jo työkaluja ja rakennustarpeita iskälle yleensä...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Valde - 29 lokakuu, 2023, 18:35S60 vålvå on kyllä minusta niin epäonnistunut vekotin kuin olla ja osaa.
- Ei ole S80, ei tiloiltaan eikä mukavuudeltaan
- Ei ole myöskään S40, vaikkei tiloiltaan ole kovin paljoa isompi
- Kulut on kyllä samaa luokkaa isomman kanssa

Aina ihmetellyt, mikä niissä ihmisiä kiehtoo.

Toisaalta eipä noissa etuveto-aikakauden volvoissa ole missään mitään mielekästä, paitsi 850/S/V70mk1. Näistä ihan uusista "sauna-umpio" -malleista ei ole henkilökohtaista kokemusta minulla.
surkee laite kyllä mitä ajanut pariin kertaan. sieltä ei näe myöskään ulos mitään.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 29 lokakuu, 2023, 23:50Miten sedaniin saa 3-lapsisen perheen tavarat mahtumaan?Kyllä meillä vaikka viikon lapinreissulla on XC70 perä kattoa myöten täynnä, vaikka ei kolmea lasta olekaan. Mökille mennään usein kahdella autolla, kun on vähintään puoli autollista jo työkaluja ja rakennustarpeita iskälle yleensä...
ne on väähän sellasia että toiset saa mahtumaan  ja toiset ei saisi edes 508 mersuun.

sössö

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 29 lokakuu, 2023, 19:04Kysele nyt vähän, mitä se mimmi haluaa oppia? Kiinnostaako sitä vanhat paskat ja vaihteen vaihtaminen ite?
mun mielestäni on aika epärelevantti kysymys jos samalla vaivalla voi oppia sen manuaalinkin. Kun tosiaan kenelläkää ei ole kristallipalloa tähän elämään niin se vaan on aika surkeeta sanoo siellä kesätöissä sitten että en minä tuota osaa ajaa vrt. olla porukan ainut kuka vaikka osaa ajaa ja vielä nainen...pakupuolella kun noita manuaaleja on paljon. Siksi ehdottomasti kysymättä manuaali oli se sitte malli mikä tahtos, siinä ei voi kuin voittaa.

Jos önnöttää jotain vastaan niin sanoo "what are you going to do with your life" jos vastaa "i wanna rock" niin antaa mennä sitte automaatilla mutta jos vastaa jotain muuta niin parempi sitte vaan opetella myös manuaali. :) rokkitähdet ei mitää mansikanmyyntiautoja aja.