Mistä autosta haaveilet tai haluaisit vielä omistaa?

Aloittaja Chevy59, 23 tammikuu, 2020, 07:52

« edellinen - seuraava »

mikähelvetinkat

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: mikähelvetinkat - 15 helmikuu, 2020, 00:22samis ei mullakaa :+1:

Camoon, ei ees Sulla oo meistä niin hyvin raha-asiat ettei mitään oo jääny, mitä et vois nykyvarallisuudessa omistaa/hankkia...

35830_man

Joku ehtikin jo listata tän, mutta mullekin kelpaisi veneperäinen Riviera.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: ImpJay - 17 helmikuu, 2020, 09:46Joku ehtikin jo listata tän, mutta mullekin kelpaisi veneperäinen Riviera.

Yhden kesän ajellu tommosella, makea peli oli!  :+1:

rb

^ --- ^^   On tääkin..  :P

"Mopar Mopar" ja sitten haikaillaan jostain geeämmästä..  ::)

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 helmikuu, 2020, 12:15^ --- ^^   On tääkin..  :P

"Mopar Mopar" ja sitten haikaillaan jostain geeämmästä..  ::)

Mopar on parsa edelleen!  :))

Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, etteikö muunkintehtaanlaiset kelpaisi...

rb

hantta

Olen aina hiukan vieroksunut Corvettea, ja pitänyt umpiautoa paremman näköisenä, kuin avoa, mutta täytyy myöntää, että tallia voisi koristaa myös -69 avoVette, mutta muuten tuollainen ei mahdu top 10: iin :)

rb

Lakeuden el Loco

35830_man

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 helmikuu, 2020, 12:21^ Kunhan nyt kiusaan...  ::)

455/400, sähköherkkuja, keskikonsoli oli onneksi vaan optio, ht joka tapauksessa...

Ainakin mun mielestä muotoilu on kaikin puolin paljon onnistuneempaa kuin esikuvissa, C2 Vetessä ja jotkut 30-luvun speedstereissä.

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 17 helmikuu, 2020, 12:10Yhden kesän ajellu tommosella, makea peli oli!  :+1:

Kerro vähän tarkemmin, että millainen tapaus oli kyseessä.  ;)

hantta

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 helmikuu, 2020, 12:31Etkä sä mahdu siihen avo Vetteen..
Olen joutunut/ saanut työni puolesta ajaa kaikenlaisilla vempeleillä, ja kyllä olen mahtunut Corvetteen, luultavasti mahtuisin vieläkin, 179 cm+ 84 kg :)

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: ImpJay - 17 helmikuu, 2020, 12:40455/400, sähköherkkuja, keskikonsoli oli onneksi vaan optio, ht joka tapauksessa...

Ainakin mun mielestä muotoilu on kaikin puolin paljon onnistuneempaa kuin esikuvissa, C2 Vetessä ja jotkut 30-luvun speedstereissä.

Kerro vähän tarkemmin, että millainen tapaus oli kyseessä.  ;)

Viimesen vuoden boattail, tolla sun mainitsemalla tekniikalla, rivakasti poistu vakionakin paikalta. Vähän rojekti, mut täysin toimiva kampe!

Pertti K

Määkin tommosesta haaveilin,mutta kyllä nyt enemmän miellyttää silmää pykälää vanhempi korimalli.

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 17 helmikuu, 2020, 12:47Viimesen vuoden boattail, tolla sun mainitsemalla tekniikalla, rivakasti poistu vakionakin paikalta. Vähän rojekti, mut täysin toimiva kampe!

Tuommosen kun joskus sais...  :o