Päivän pärräkuva

Aloittaja palontie, 23 tammikuu, 2020, 17:49

« edellinen - seuraava »

Asmo

Lainaus käyttäjältä: rb - 21 marraskuu, 2024, 19:57:o



Nyt ei kyllä yhtään saa kiinni, että mikä toi olis?

Taitaa olla tekoälyn tekele. Käynnistyspolkimen kumituppi sojottaa väärään suuntaan ja näyttää kelluvan ilmassa, stonga näyttäisi olevan suoraan teleskoopin päässä kiinni eikä näy mitään kolmiota, pakoputken lähtö oudon korkealla pytyn kyljessä jne..

Gary Grand

Katoin kans että kuvassa ei oo ihan kaikki kotosalla.. ;D
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

rb

Sylinterinkantta jäin ihmettelemään.
Rivoitus muistuttaa vähän 30- luvun isoa Inkkaria, mut kun toi kuvan peli on yksipyttyinen..

rb

Kuvittelin että Ducati ei ole kaksitahtisiin sotkeutunut,  mutta...


Pande

Ducati on sotkeutunut vaikka mihin kuten radioihin.  ;D Oikeasti on saman firman tekosia.



Mutta joo nelitahtisistaanhan merkki tunnettiin alusta alkaen. Fillarin apumoottoreiden jälkeen tämmöinen oli Ducatin eka prätkämalli.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

rb


rb


rb


Gary Grand

Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Pande

Vanhojen rupulikumilaitteiden ystäville Gilera 124 Regolarita. Vuosimalli 1974. Hieman näyttää mielestäni vanhahtavalta sen ikäiseksi, nettitiedon mukaan mallia valmistettiin 1966-75 joka asian selittää sillä -66 tuo on ollut ihan ajan tasalla mutta kehitys kehittyi nopeasti.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Bantam

^Äkkiseltään näytti omaan silmään CZ:ltä.

Pande

^ Totta kyllä.

Ei toi varmaan enää -74 ole ollut kovinkaan häävi kilpapeli, sillä nettitiedon mukaan tehot 10,5 hevosvoimaa. Toki paino vain 99 kiloa.

Kuva Museo Piaggiosta. Siellä siis oli muutakin kuin Vespoja, aika paljon etenkin mielenkiintoisia Gileroita mutta muitakin kyllä.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Bantam

Kuten mainitsit juuri tuolloin 70-luvun vaihteissa tehojen/tekniikan/designin kehitys kehittyi nopeasti moottoripyörissä. Varmaan v.1969 Honda CB750 edusti alan kaikista suurinta harppausta tähän päivään asti?

rb

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 30 marraskuu, 2024, 22:38Kuten mainitsit juuri tuolloin 70-luvun vaihteissa tehojen/tekniikan/designin kehitys kehittyi nopeasti moottoripyörissä.
Joo.... Tosta:



Tohon:



Melkeimpä "yhdessä yössä" niin siinä 60- lukuisten ulkonäkö vanheni hetkessä 70- luvulle tultaessa.

rb