Päivän pärräkuva

Aloittaja palontie, 23 tammikuu, 2020, 17:49

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 maaliskuu, 2020, 15:58Mulla oli tällanen

Harmailla peltiosilla tosin.

Mun eka oli sellainen metallinruskea -73 dt jamppu 125.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 28 maaliskuu, 2020, 16:06Mun eka oli sellainen metallinruskea -73 dt jamppu 125.
AT2 ilmeisesti?
Sellanen oli yhdellä kaverilla.

palontie

En muista mallimerkintää,nettimotossa on -74samanvärisenä myynnissä vähän päälle 3000e :o

palontie

Tämä siis myynnissä,oikohan kumminkin -73malissa ollut teipeissä myös mustaa?ei voi muistaa.Sillä jäin kiinni kortitta ajosta 15vuotiaana.
https://www.nettimoto.com/yamaha/dt/2431643

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 28 maaliskuu, 2020, 18:43Tämä siis myynnissä,oikohan kumminkin -73malissa ollut teipeissä myös mustaa?ei voi muistaa.Sillä jäin kiinni kortitta ajosta 15vuotiaana.
https://www.nettimoto.com/yamaha/dt/2431643
AT2.
Mä en jääny kiinni..
Koskaan en piikkikorttia ajanu, mutta mopon myin 15 vuotiaana pois ja siirryin piikin päälle..
Sen myin 16 vanhana pois ja ostin sitten Marinan.. :o

Rusty

rb

palontie

rb

^ Sumbeam oli kyllä Englantilaiseksi outo pitkittäisine moottoreineen ja kardaaniakseleineen...

palontie

Faijalla oli tuollainen joskus -60luvun alussa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 maaliskuu, 2020, 20:44^ Sumbeam oli kyllä Englantilaiseksi outo pitkittäisine moottoreineen ja kardaaniakseleineen...
Ei tuon Nimbuksen avoin venttiilikoneisto ja lattarautarunkokaan oo ihan mainstreamia.. :))

rb

Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 maaliskuu, 2020, 20:45Faijalla oli tuollainen joskus -60luvun alussa.
Mun faijalla oli joskus 50- luvulla:

Pande

Joskus alle mopoikäisenä prätkäkataloogeja selatessa jäi aina mieleen tämä saksalainen kummajainen. Münch Mammut.

Ei välttämättä erityisen kaunis, mutta ainakin omanlaisensa. Kallis piensarjatuote jo silloin, kallis kulttilaite nyt. -73 mallinen myynnissä 90 000 eurolla.

Ragnar Ök

Noissa munch mammuteissa oli NSU autonmoottori. Ilmajäähdytteinen.
Kaunis moottori jonka ympärille joku hollantilainen tms. heppu rakensi
joskus 30-luvun Indian kopion nelosmoottori rungossa pitkittäin.
Itsekin aikanaan metsästin ko. NSU konetta (yli 1000cc) mutta olisi
aina pitänyt ostaa koko auto, niin jäi aihio silloin löytymättä.

Marklin