Päivän pärräkuva

Aloittaja palontie, 23 tammikuu, 2020, 17:49

« edellinen - seuraava »

1320

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 10 helmikuu, 2020, 19:54

Onpa muuten todella hieno! Harvoin näkee sellaista prätkää, jota ei  pahemmin tarvisi muutella että se olisi  mieluinen, mutta tuohon ei tarttisi  oikeastaan tehdä mitään. 8)


Tämäkin on aika onnistunut tekele.


palontie

Joo tyylisuuntaa pitää käyttää loppuun saakka,eikä ruveta ymppäämään mitään muista tyylisuunnista ,niin lopputulos on lähes aina ok.

Sleepercooler


Vuppe

Tommoset pikkufillarit vois säilyttää parvekkeella.  :P

palontie


Zuinula

^
Yhden kerran elämässä voi sanoa, että rumpujarru edesssä olisi parempi, kuin levyjarru. On se niin ruma

rb

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 11 helmikuu, 2020, 19:20Yhden kerran elämässä voi sanoa, että rumpujarru edesssä olisi parempi, kuin levyjarru
Joo.... Springer keulaan istutettu levy ei oikein oo niiku kotonaan.


Mustalle lisää Kawoja.



Pienistä valmistusmääristä huolimatta noita Eddie Lawson replikoita jokunen Suomeen tuli ja tänä päivänä ne on maailmalla tosi haluttuja.

 https://www.bike-urious.com/no-reserve-1983-kawasaki-kz1000r2-elr/

This ELR sold for $20,100 after 46 bids on eBay.

Kalu

Sen verran jäi häirittee tuo edellisellä sivulla mainitsemani tapaus, et piti kaivaa esiin.

PanHead-Milwaukee

hitto, täs kyl pitäs kuvakin näkyy, mut eipä sit enää

palontie

Elikkä tämä Andyn tekemä.

rane58

Onhan noita kaiken näköisiä ja kokoisia pärriä mutta mitkähän ovat ajo-ominaisuudet ja -mukavuudet....?  :-\
-Vai onko tyyli tärkeintä....?  :P

palontie

Mitkä mukavuudet?

Ei vaan,kyllä tollanen pitkäkeulainen jäykkäperäinen chopperi kun on stonga,halinntalaitteet,jalkatapitym omilla mitoillaan duunattu maantiellä parhautta.

Vuppe

Muutaman kerran ajanut pitkäkeulasella mutta se oli tehty persjalkasen mitoille. Ei mikään kätevä kaupunkiruiseri, se kun vaatii lääniä kääntymiseen. En tykänny.

Marklin


Vuppe

Kappas kun on S&S kaasari laitettu.

 Komia on.

rb

Lainaus käyttäjältä: rane58 - 12 helmikuu, 2020, 04:54Onhan noita kaiken näköisiä ja kokoisia pärriä mutta mitkähän ovat ajo-ominaisuudet ja -mukavuudet....?
No sanotaanko että auton takarengasta mä en kyllä millään ymmärrä.

No se villitys taitaa onneksi olla menneen talven lumia, kun tänä päivänä löytyy ihan prätkäänkin tarkoitettua leveämpää rengasta.