ONLY FOR FANS

Aloittaja Hupeli, 29 joulukuu, 2021, 19:44

« edellinen - seuraava »

Hupeli

Rudon maine kasvaa :) Eilenkin uimareissulla kyseltiin jo sulhasen perään!!!
Lupasin lähettää käymään kylässä,  johon vastaus..täällä ollaan :)

Cabrion katsastus ensi viikolla.
Kaiken pitäisi olla ok paitsi jarrut hieman pärisee välillä.
Olisiko ilmaa ABS yksikössä. Sitä kerran ilmailinkin mutta olisiko jäänyt hiukan kuitenkin.
Yksikkö sijaitsee korkealla ja ilmattavuus huono.

Hupeli

On se nätti.. ja kiva ajaa

You cannot view this attachment.

Eilen illalla taas kaupungissa pörräiltiin.
Tänään kopeloidaan jarruja josko ilmaa poistuisi ABS yksiköltä.

Miten vähän sitä tietää omasta lähi ympäristöstä.
Sattumalta törmäsin grafiitti mestareitten Mekkaan.

Tämä paikka aivan täynnä toinen toistaan näyttävämpiä luomuksia :P

Hupeli

Kukas se siinä..

Kato... Kalle 69 hän se siinä :)

Cabrion jarrut lopettivat jurinan. Ilmaa taisikin olla vain takana kun molemmista tuli kuplat ja edestä aivan pikku lirut..  Pääasia kun lopetti jurinan ennen pysähtymistä hiljaisella nopeudella.

Vanhemman pojan kanssa ajateltiin kokeilla T-birdiä käyntiin huomenna iltapäivästä.
Tuurilla voitais saada se eloon kahdessa päivässä. Sitten alkaa koulu.
Käykin tätä IB luokkaa..sitä mistä tulee kansainväliset diplomaatit :iwantit:

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 07 elokuu, 2022, 18:46Kukas se siinä..

Kato... Kalle 69 hän se siinä :)

Cabrion jarrut lopettivat jurinan. Ilmaa taisikin olla vain takana kun molemmista tuli kuplat ja edestä aivan pikku lirut..  Pääasia kun lopetti jurinan ennen pysähtymistä hiljaisella nopeudella.

Vanhemman pojan kanssa ajateltiin kokeilla T-birdiä käyntiin huomenna iltapäivästä.
Tuurilla voitais saada se eloon kahdessa päivässä. Sitten alkaa koulu.
Käykin tätä IB luokkaa..sitä mistä tulee kansainväliset diplomaatit :iwantit:

Jaa? Ilmastako johtuu tällaisen Audin ABS pärinä hiljaisessa vauhdissa? Mä luulin että hapettuneista tunnistimista. Mulla siis 1989 coupe quattro.

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 09 elokuu, 2022, 15:17Jaa? Ilmastako johtuu tällaisen Audin ABS pärinä hiljaisessa vauhdissa? Mä luulin että hapettuneista tunnistimista. Mulla siis 1989 coupe quattro.

Antoi kyllä vikakoodia toisesta takajarrusta n85 vauhdissa.
Herkistelin näitäkin.
Polin oli kyllä hiukan pehmeä ja nyt toimii ok.
Jarrut suht tasaiset mitattaessa :) eikä sytytä valoakaan

Sullakin melkein samanlainen?

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 09 elokuu, 2022, 17:31Antoi kyllä vikakoodia toisesta takajarrusta n85 vauhdissa.
Herkistelin näitäkin.
Polin oli kyllä hiukan pehmeä ja nyt toimii ok.
Jarrut suht tasaiset mitattaessa :) eikä sytytä valoakaan

Sullakin melkein samanlainen?

Melkein sama, mutta coupe. Tässä ei edes ole mitään vikakoodilukua. Paras olisi, kun nuo absit saisi poistettua laillisesti.

Hupeli

Tosi kiiltävä tämä Coupesi  :)
Minkä takia haluat ABC pois? Eikös se ole hyvä nelivedon kanssa?

Ford fen saimme käyntiin. Poika otti siitä videonkin.
Kaksi iltaa siinä meni mutta kannatti.
Poikakin tykkäsi kun syttyi tuleenkin :)  onneks se jäi kuvaamatta.
Huomenna koulussa voi näytellä kavereille ja paistatella.
Tämä oli yhteinen onnistunut kokemus :)

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 09 elokuu, 2022, 23:14Tosi kiiltävä tämä Coupesi  :)
Minkä takia haluat ABC pois? Eikös se ole hyvä nelivedon kanssa?

Ford fen saimme käyntiin. Poika otti siitä videonkin.
Kaksi iltaa siinä meni mutta kannatti.
Poikakin tykkäsi kun syttyi tuleenkin :)  onneks se jäi kuvaamatta.
Huomenna koulussa voi näytellä kavereille ja paistatella.
Tämä oli yhteinen onnistunut kokemus :)

No, en mä abseja pois halua kuin sen vuoksi, jos niitä ei meinaa saada kuntoon. Täytyy enne seuraavaa katsastusta asiaan paneutua...

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 10 elokuu, 2022, 06:52No, en mä abseja pois halua kuin sen vuoksi, jos niitä ei meinaa saada kuntoon. Täytyy enne seuraavaa katsastusta asiaan paneutua...

Jaa..no mikäs niissä on?
Veikkaisin sulla olevan suht samanlainen systeemi. Tämä on kytketty piiriin

WBBC

Täytyypä tutkia syksymmällä asiaa.

Hupeli

TULTA JA TUPPURAA

Onpas tullu lenkkeiltyä. uitua ja kerättyä mustikkaa :)  Tänäänkin iltalenkille rasia mukaan.
Himo mustikkapiirakkaan on kasvanut sen verran että lisää mustikoita on saatava.

Kuvan kivi on nimetty "Puhuvaksi kiveksi"

Olen kovasti jutellut sille..mutta kun se taitaa luonteeltaan olla hiukan hiljainen niin..
Yhteis ymmärrys välillämme on kuitenkin kasvanut :)

Tbirdille on varmaan tehtävä oma topiikkinsa sillä pojan kanssa hiukan suunnitelmaa sen varalle viikonlopuiksi ennen kylmää.

Hupeli

Päivä alkaa olemaan paketissa. Ulkona on lämmin ja pimeä joten teltassa istuen paukkua särmäillen, ulkovalo palaen paviljongin sivulla, koirat ruokittuna ja iltauinnit suoritettuna, se on perjantai ilta.
Koirien iltalenkillä  mustia torvisieniä löytyi vielä kelvollisina sunnuntaiselle aterialle.
Syksyn viimeiset mustikatkin löysivät tiensä rasiaan sen verran runsain määrin jotta piirakkaa siitä pellillisen saa.

Pojan kanssa aloitetaan huomenna tbirdin kanssa. Tarkoitus sen kanssa ei ole minkään muotoinen suoritus tai taidon näyte vaan kivaa yhdessä puuhastelua. Jospa nuorempikin innostuisi..

Auto on suljetussa kylmä katoksessa varastolla joten tulevien viikon loppujen, ennen talvea oleva säätila mahdollisine sateineen ei tule rajoittamaan toimintaa :)

Jospa saisimme moottorin ja vaihdelaatikon irroitettua nyt viikonloppuna..

Hupeli

Onneksi purkillinen tota löytyy vielä :)

Klikkaa kuvaa

Vanha jemma kätkö jolle tuli käyttöä.

Tbird voi hyvin. Totesimme sen molemmat eilen, poika ja minä.

Tällähän voisi antaa jotain pataan..

Moottorin kohtaloa en ole päättänyt. Korjatako tämä vai asentaa toinen joka Sbc ja sen sopivuus on tarkastettava. Sbc ei ole rakennettuna joten jokin mallikappale moottori hankittava :)
Autossa on uusi laitettu perä jarruineen jota on lisä selvitettävä mitä vaihdelaatikkoa käyttäisin. Hyllyssä 2 vaihtoehtoa. Nämä eivät kuitenkaan Fordin.
Fordin vaihdelaatikot harvassa ja yhteen sopivuus FE n kanssa?

Tämä tullaan hiomaan peltipuhtaaksi

Ruostetta löytynyt todella vähän :)  ja toivottavasti hionnan jälkeen olen samaa mieltä :)
Tähän voisi vaikka hankkia tällaisen korigrillin niin poikakin viihtyisi  paremmin hioessaan.. ja olisihan sekin uusi vempain kokeiltavaksi/säilytettäväksi.

Kutunurkkaus..

.. tai oikeastaan vain irroitettuna ja "selällään". Voihan sitä jotain tollaistakin suunnitella jo rakentaessa miten se tehdään rock'n rollina 8)

Autossa jotain osa puutteita kuten ovilasit, kaikki ovien tiivisteet, ovi pahvit, nyt ainakin joita alettava metsästämään pikku hiljaa..

Toyopet

Onko se Australian tuonti, kun on ylösalaisin?
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Hupeli

Mun tabletti se on. Mistähän johtuu..kuvat kääntyy oikeinpäin klikatessa niitä :)