Tekokuu l. Lutka

Aloittaja Gary Grand, 19 kesäkuu, 2022, 20:53

« edellinen - seuraava »

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 elokuu, 2022, 16:00Jep.
Eikä varsinkaan niitä turhia..

Menee sekasin jo vähempienkin kanssa niin mitenkä tuommosen nipun kanssa kävis. 🤭
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Camino79

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 02 elokuu, 2022, 21:20Menee sekasin jo vähempienkin kanssa niin mitenkä tuommosen nipun kanssa kävis. 🤭

Noissa valmiissa sarjoissa onneks johdot merkattu muutaman kymmenen cm välein ni ei oo kovinkaan hankala löytää paikoilleen  ;)

Ainakin painlessin ja rebel-wiren saejoissa ja epäilisin vahvasti että myös noissa vauhtiputkan kautta saatavissa sarjoissa  :D
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Stige

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 03 elokuu, 2022, 07:56Noissa valmiissa sarjoissa onneks johdot merkattu muutaman kymmenen cm välein ni ei oo kovinkaan hankala löytää paikoilleen  ;)

Ainakin painlessin ja rebel-wiren saejoissa ja epäilisin vahvasti että myös noissa vauhtiputkan kautta saatavissa sarjoissa  :D

Juuh näihän ne on.

Mut sit se et minkä AC johon oon käyttäny flektille jne tossa ni  :))
Paljon hyödynsin ylimääräsiä kaikkeen muuhun siinä

Gary Grand

Tosta johtosarjasta muuten lähtee johdoista ne tekstit, kun hieroo vähänkään rasvasilla sormilla johtoja.. :shitfan:
Eli käytännössä tekstejä EI OLE piuhoissa. ;D

Mä en ole uskaltanu vielä alkaa setvimään Stigen jäljiltä, mitä on kytkenyt ja mihin. ::)
Flekteille vedin ihan omat piuhat ja koitan suojata karvaperseet maakontakteilta. :panic:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 elokuu, 2022, 08:22Tosta johtosarjasta muuten lähtee johdoista ne tekstit, kun hieroo vähänkään rasvasilla sormilla johtoja.. :shitfan:
Eli käytännössä tekstejä EI OLE piuhoissa. ;D

Mä en ole uskaltanu vielä alkaa setvimään Stigen jäljiltä, mitä on kytkenyt ja mihin. ::)
Flekteille vedin ihan omat piuhat ja koitan suojata karvaperseet maakontakteilta. :panic:

Oikeesti?  :o

Ei tosta rebel-wiren setistä kyllä lähteny minkä impalaan asensin  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Tekokuuhun ehdin nyt illalla värkkäillä ilmanottoa. :P

Alkaa käyntikin olemaan kohdillaan, mutta taitaa bensapumppu tipauttaa paineita heti kun alkaa liikettä syntyä. >:(
Kaivelin jo yhden käypäsen möykyn esille, mutta ei vaan yhtään kiinnostais repiä @Stige n värkkäämää tankin luukkua auki. :shitfan:

On tuo tehostamaton ohjaus kyllä melkonen turn-offi.. :shitfan:
Kierroksiakin sen verran että koppi on täys käsiä heti jos kaasua alkaa tarjoilla koneelle. :driving:

Pitäis käydä se toinen Vojakkeri purkamassa, niin sais siitä tehostetun hammastangon Tekokuuhun. :iwantit: Sebukassa olis ollu erittäin hyvän tuntuinen ohjaus, mutta sen hammastanko on liki 20 senttiä liian leveä.. :o Saattais olla vaikka minkälaista bumpsteeriä kun lyhentelis rt-päät sopimaan tuohon.. :))
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Kustom STW

/ Sie et vielä siis o sitä Vojan varaosapirssistä saanut niitä vetopuolen osia irti?
Tuohan vois olla ihan jees idea ottaa noi komponentit siitä raadosta ja leveyskin taitaa passata!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 07 elokuu, 2022, 21:10/ Sie et vielä siis o sitä Vojan varaosapirssistä saanut niitä vetopuolen osia irti?
Tuohan vois olla ihan jees idea ottaa noi komponentit siitä raadosta ja leveyskin taitaa passata!
Joo..
Mä oon välillä vähän saamaton.. :-[
Ei oo jaksanu lähteä nokkospuskaan hyttysten syötiksi irrottelemaan osia siitä. :shitfan:

Kohta kai pakko, kun alkaa tuo toinen purettu vähän joka hommaa jarruttaa mun tallissa. :smashhead:

Kyllä mä tuon alla oon mitan kanssa makoillu pariin otteeseen.. :rotfl:
Aika sopivan oloisia palikoita noissa olis. :coolsmoke:

Jaa..
Jäikin kuva pois edellisestä päivittelystä.. :blackout:
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Stige

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 07 elokuu, 2022, 21:05Tekokuuhun ehdin nyt illalla värkkäillä ilmanottoa. :P

Alkaa käyntikin olemaan kohdillaan, mutta taitaa bensapumppu tipauttaa paineita heti kun alkaa liikettä syntyä. >:(
Kaivelin jo yhden käypäsen möykyn esille, mutta ei vaan yhtään kiinnostais repiä @Stige n värkkäämää tankin luukkua auki. :shitfan:

On tuo tehostamaton ohjaus kyllä melkonen turn-offi.. :shitfan:
Kierroksiakin sen verran että koppi on täys käsiä heti jos kaasua alkaa tarjoilla koneelle. :driving:

Pitäis käydä se toinen Vojakkeri purkamassa, niin sais siitä tehostetun hammastangon Tekokuuhun. :iwantit: Sebukassa olis ollu erittäin hyvän tuntuinen ohjaus, mutta sen hammastanko on liki 20 senttiä liian leveä.. :o Saattais olla vaikka minkälaista bumpsteeriä kun lyhentelis rt-päät sopimaan tuohon.. :))

Et sä siitä toimivaa saa ilman keruusäiliötä että laita semmone sinne vaan johonkin ja se oikee pumppu sinne.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 07 elokuu, 2022, 22:14Et sä siitä toimivaa saa ilman keruusäiliötä että laita semmone sinne vaan johonkin ja se oikee pumppu sinne.
Älähän ny..
Ku en tiedä jääkö tuon oma tankki autoon ensinkään.. ;D
Sebukan muovitankki olis aika soppelin mallinen. :P

Ja se mun nyt löytämä pumppu onkin "external".. :o Enpäs muistanu tuollastakaan. :o

Kuinkahan veneen tankki pelais keruusäiliönä..
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Stige

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 07 elokuu, 2022, 22:27Älähän ny..
Ku en tiedä jääkö tuon oma tankki autoon ensinkään.. ;D
Sebukan muovitankki olis aika soppelin mallinen. :P

Ja se mun nyt löytämä pumppu onkin "external".. :o Enpäs muistanu tuollastakaan. :o

Ei se oikeesti toimi siellä tankin sisällä  :)) mut jos on linjan väliin pumppu sulla ni sit IKHlta se suodatin mikä mullaki ja problem solved, nyt on keruusäiliö sit.

Gary Grand

En alkanu rahaa sijoittamaan valmiiseen ratkaisuun, vaan panostin kädentaitojen ja lahjoittajien varaan.. ::)

@Pertti K lle lähtee kiitokset materiaalista! 8)

Parit reiät

Muutama putkenpätkä

Ja sinne se kotiutui!

Pumpulle pitää vielä kannakkeet värkätä.. :P
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Gary Grand

Tuollainen käikäle oli naamioitunut 1.5mm pellin hukkapalaksi. :o

Vielä vähän kirkkaampaa väriä harmaan päälle, niin saa pumpun tuohon klemmarilla paikoitettua telttapatjan palan sisään lepäämään. :P
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 elokuu, 2022, 21:05En alkanu rahaa sijoittamaan valmiiseen ratkaisuun, vaan panostin kädentaitojen ja lahjoittajien varaan.. ::)

@Pertti K lle lähtee kiitokset materiaalista! 8)

Parit reiät

Muutama putkenpätkä

Ja sinne se kotiutui!

Pumpulle pitää vielä kannakkeet värkätä.. :P

Noita painesäiliöitä saa aika halvalla. Muutama kymppi.
Meinasin hankkia vedenerottajaksi paineilmalle kaa :)

sössö

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 09 elokuu, 2022, 11:30Noita painesäiliöitä saa aika halvalla. Muutama kymppi.
Meinasin hankkia vedenerottajaksi paineilmalle kaa :)
mistä? mulla olisi tarvis n. 5kg säiliölle.