Tekokuu l. Lutka

Aloittaja Gary Grand, 19 kesäkuu, 2022, 20:53

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Etkö sä meinaa laittaa lokareihin levikkeitä ollenkaan?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 25 heinäkuu, 2022, 11:37Etkö sä meinaa laittaa lokareihin levikkeitä ollenkaan?
Ne ei sovi mun päässä olevaan kuvaan Tekokuusta.. :thinking:

Stige

Meniköhän väärään osotteeseen auto  :o

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Stige - 25 heinäkuu, 2022, 13:52Meniköhän väärään osotteeseen auto  :o

Mä oon miettiny samaa sitsueissonin kohdalla jos meinaat sen katon pilata  :))

Stige

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 25 heinäkuu, 2022, 15:00Mä oon miettiny samaa sitsueissonin kohdalla jos meinaat sen katon pilata  :))

Se on ihan vitun hirvee  :banghead:
Muuten se auto on jees 8)

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Stige - 25 heinäkuu, 2022, 15:21Se on ihan vitun hirvee  :banghead:
Muuten se auto on jees 8)

Se on osa sen identiteettiä  :))

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 heinäkuu, 2022, 09:08Eli mitäs taas on mielessä.. :thinking:
No se tietenkin, niinkuin kaikilla terveillä miespuolisilla, mutta tän Tekokuun suhteen?

Tässä pari näkemystä aiheesta:

Tää jälkimmäinen matalampi tyyli enemmän mielessä, mutta sattu tuo pikkuauto olemaan samaa korimallia, niin piti ottaa tähän.. :iwantit:

@Stige jo heittikin, ettei niissä pyöränkaarissa paljon ole säästeltävää. Totta.. Aika heikossa hapessa ovat. ???

Eli alanko surutta vääntää isoa mutikkaa alle ja laikkaa kylkiin, niin ylös kuin tarvii. :thinking: Olis kyllä houkutteleva ajatus..
Mulla kun olis 33x12.5R15 kumeja kasa ja vähän sirompia 265/75R16:iakin, mutta AT:na.. :shitfan: AllTerrain olis jo turnoffi tässä..

12.5 Mutikka menis kivasti vielä noille leveille peltivanteillekin.

Eteen sitten laittais sopivasti pienet nakit, niin tulis vähän etunojaakin autoon. :thinking:
Pitäis varmaan vaihtaa taakse 9.25 perä, kun siinä olis valmiiksi 3.90 välitys. :P Säilyis kokonaisvälitys järjellisenä. :thinking:

Näitä visioita on Tekokuusta pyöriny mielessä jo jonkun aikaa ennenkuin tuo hylsy edes tarjolle tuli. :))

Annan siunaukseni!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 25 heinäkuu, 2022, 13:52Meniköhän väärään osotteeseen auto  :o
Älä oo noin herkkis! :rotfl:

Tuo auto saa just sellaista hellyyttä ja huolenpitoa, mitä vailla se on ollu jo vuosia.. :mosh:  :hendrixxx:

leivonharri

palontie

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 25 heinäkuu, 2022, 21:39https://youtu.be/VVN538DC7qI?t=130
Lainaus käyttäjältä: palontie - 26 heinäkuu, 2022, 15:10Ois aika hieno!
Ei levikkeitä. :shitfan:

Pakoputkea ja sähköjä tänään värkkäillyt.

Siellä alkais hommat olla koekäyttöä vailla.. :P

Apparinpuolelle värkkäilin putkeakin jo pätkän.

Putkihan on Pajeron helmaputkea.. :))
Rosteria ja oli oikein miellyttävää hitsata. :P

Alkukäyrään ymppäsin lambadan mutterin heti pakosatsin jälkeen.

Toisen puolen hitsailut keskeyttikin sade tallissa. >:(
Eipä homma olis muutenkaan valmistunut, kun toisen v-bandin klemmari puuttui.. :(
Illalla poikettava moponetissa hakemassa uusi..

Sisäpuolella olis johtoviidakko selviteltävänä. :panic:

@sämpy ltä saadun peilinkin värkkäilin kiinni kuskinpuolelle, niin kehtaa ajella kylillä. ;D Vanhasta puuttui lasi.. ::)

Gary Grand

Sade rauhoittui välillä ripotteluksi, niin keräilin keulan osia kasaan ja ruuvailin paikalleen.

Mistähän se johtuu, että kaikki vehkeet näyttää keulivan tällä tontilla.. :thinking:

Kuskin ovenkin kasailin loppuun.

Joo..
Ei oo veivi paikallaan. ::)
Ei ollu ruuveja. :smashhead:

Katottava oisko nippeli-Tepolla noita kuusiokoloja. :P

juhapih

Millainen siinä pitäis olla?
Ettei vaan samanlaisia kuin Ramikoissa?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 26 heinäkuu, 2022, 21:57Millainen siinä pitäis olla?
Ettei vaan samanlaisia kuin Ramikoissa?
Mikähän se koko olis.. :P
Jotain 5mm vastaava tuumakoko, UNC.

Mulla näkyy alkavan tuumaset ruuvit 1/4":sta. :smashhead:

juhapih

Tuommoinen se olis... UNF ja noin 5mm