Sisävesiristeilyä Suviexpress kantosiipialuksella

Aloittaja Pertti K, 17 heinäkuu, 2022, 19:24

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Meilläkin on aaltovaasissa muovitulppaaneja mitä ei tarvi kastella.
Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

Toyopet

Radiosta tuota kuulin että kuskattiin, niin vaimolle sanoin, ettei sitä varmaan uskallettu vettä pitkin tuoda ettei uppoa.
Ja sitten luinkin, että siinä oli vähän ongelmia.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

A.Naali

Noh, kai me autoharrastajatkin joskus tehdään vehkeitä ulkonäkö, eikä niinkään käytännöllisyyslähtökohdista... :thinking:

sössö

voi toki siitä ulkonäöstäkin olla montaa mieltä :D tai siihen miljöisiin sopivuuksista.

Pertti K

Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

Markok


Bantam

Vanhemmat kollegat varmaan muistaa kaatosiipialus Tehin joka liikennöi aikoinaan Lahden ja Jyväskylän välillä. Itse olin luulossa, että se on jo romutettu, mutta risteilee nykyisin Porvoon saaristossa. Kantosiivet poistettu jo v.1982.

https://www.friendshipcruises.fi/fin/
 

Toyopet

15.6. ei tainnut olla risteilyä mutta suvi-expressin kotisatamassa eli Paatelan Portilla pääsisi kuuntelemaan rautalankaa. Galaxie soittamassa klo 21-00 ja liput 10€.

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 07 kesäkuu, 2024, 16:30Vanhemmat kollegat varmaan muistaa kaatosiipialus Tehin joka liikennöi aikoinaan Lahden ja Jyväskylän välillä. Itse olin luulossa, että se on jo romutettu, mutta risteilee nykyisin Porvoon saaristossa. Kantosiivet poistettu jo v.1982.

https://www.friendshipcruises.fi/fin/
 
Oon kyllä ehtiny oleen Tehin kyydissä siipineenkin, mutta sen varran aikaa, et muistikuvat aika ohkaset.
En varmasti oo.

Bantam

Itsekin piti Tehillä matkustaa, mutta kokematta jäi, tuli kuitenkin nähtyä monta kertaa liikenteessä. Muistelen, että kuningatar Elisabeth tuli aikoinaan Tehillä Kekkosen kanssa Jyväskylän vierailulleen.

tamrokki

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 08 kesäkuu, 2024, 04:52Oon kyllä ehtiny oleen Tehin kyydissä siipineenkin, mutta sen varran aikaa, et muistikuvat aika ohkaset.

Taitaa olla yli 50v. kun ollu tehin kyydissä, muistikuvat  vähän heikot

Jussi

Lainaus käyttäjältä: tamrokki - 08 kesäkuu, 2024, 21:28Taitaa olla yli 50v. kun ollu tehin kyydissä, muistikuvat  vähän heikot
Varmaan samaa luokkaa tuo aika mullakin.
En varmasti oo.

Gary Grand

Jotenkin muistelisin, että olen ollut Tehin kyydissä jonkun alakoulun retken yhteydessä.. :o
Osuisi ihan viimeisiin vuosiin, kun on vielä ollut Päijänteellä. :thinking:

Muistikuvat vähintäänkin ohuita vaikka Jaffaa tiukempaa tuskin tuli juotua. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 kesäkuu, 2024, 08:02Jotenkin muistelisin, että olen ollut Tehin kyydissä jonkun alakoulun retken yhteydessä.. :o
Osuisi ihan viimeisiin vuosiin, kun on vielä ollut Päijänteellä. :thinking:

Muistikuvat vähintäänkin ohuita vaikka Jaffaa tiukempaa tuskin tuli juotua. :))

Jaffeli sokerilla tottakai on siihen ikään ja aikaan ollut riittävää kunnon pärinöihin :panic: