Hyväkuntoinen harrasteauto

Aloittaja Pertti K, 04 helmikuu, 2020, 10:13

« edellinen - seuraava »

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 maaliskuu, 2020, 19:23Joo ja nyt kun niitä alkaa olla tarjolla, niin mää oon karanteenissa... No ehkäpä niitä ei viedä käsistä tässä tilanteessa.

Tommonen 76-78 yorkkeri ei muuten oo hinnalla pilattu jenkeissä, jos korimalli alkaa enempi kiinnostamaan...

Onhan noita Suomeskin aika mukavasti, mut ton kuntosia ei varmaan monta.
Korjasitko sä sen rikki?

Gary Grand

Pertti.. Nyt!
Ei tuo heti mene, mutta tenttaat puhelimessa myyjän nyt hyvin! On kyllä siisti peli.. 8)
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Juu. Tuo on ollut tosi pitkään jo myynnissä, välillä täällä ja välillä näköjään Järjenpäässä: https://www.nettiauto.com/buick/wildcat/10721701, pari tonnia on jo hinta tullut alas alkuperäisestä. Sitä ruskeetahan mää kävin jo kattomassakin, "poistunut myynnistä", mutta luulen ettei oo myyty. Siisti oli, mutta hintaansa nähden vähän liikaa kumminkin pientä laittamista.

Tämä homma on nyt toistaiseksi koronakaranteenissa sekä terveydellisistä syistä että budjetin yläpään kalusto myös taloudellisista syistä.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 10 huhtikuu, 2020, 18:32Tai siis en tykkää.
Ei tässä mitään dramatiikkaa, terveys ja talous ihan hyvät, mutta mieluummin pelaan nyt varman päälle kun ei tiedä mitä tuleman pitää. Kumminkin ajelemaan pääsee mukavilla autoilla nytkin, naatitaan siitä ja seurataan tilannetta.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 huhtikuu, 2020, 19:02Ei tässä mitään dramatiikkaa, terveys ja talous ihan hyvät, mutta mieluummin pelaan nyt varman päälle kun ei tiedä mitä tuleman pitää. Kumminkin ajelemaan pääsee mukavilla autoilla nytkin, naatitaan siitä ja seurataan tilannetta.

No mutta mitäs jos sittenkin ostaisit sen isolohkon multa siihen camaroon ja löisit peculle ja katujätkälle luut kurkkuun?  ;)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Camino79

GM only 😉

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: palontie - 10 huhtikuu, 2020, 19:25Veikkaus.

Katujätkän koneessa 432hp, mulla L29sissä vakiona 290hp, nyt kannet kairattu, takoset alakerrassa ja sopiva nokka,imupuoli ja ahdin ni taatusti sen yli 600hp ja 1knm  ;)
GM only 😉

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 10 huhtikuu, 2020, 19:37Katujätkän koneessa 432hp, mulla L29sissä vakiona 290hp, nyt kannet kairattu, takoset alakerrassa ja sopiva nokka,imupuoli ja ahdin ni taatusti sen yli 600hp ja 1knm  ;)
Ja näyttää päällepäin ihan 350ltä (museoauto)?