Hyväkuntoinen harrasteauto

Aloittaja Pertti K, 04 helmikuu, 2020, 10:13

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Sisältä nätti. Ei ensinäkemältä sykähdyttänyt.

Lerssinen

Barfly

Että mitähän vittua?

Pertti K

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 09 marraskuu, 2020, 17:3329000 syytä keksin heti.

Tuo himottais kyllä https://m.nettiauto.com/saab/900/10790243
Tarkista tuon historia tarkkaan, takaluukun merkit ja niiden sijainti ei täsmää alkuperäisen Aeron kanssa. Ei sillä että olisitkaan ihan just lyömässä kauppoja kiinni  :P
Diesel on puhtaampi

Pertti K

sössö

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 09 marraskuu, 2020, 17:46Tarkista tuon historia tarkkaan, takaluukun merkit ja niiden sijainti ei täsmää alkuperäisen Aeron kanssa. Ei sillä että olisitkaan ihan just lyömässä kauppoja kiinni  :P
onko aeroon saanu mustaa nahkasisustaakaan? Eikö aina ole punasia. Rattikin aika outo.

Pertti K

Mikäs tuo sitten oikeasti on?

Kyrpov

On saanut nahkaa tottakai. Oisko maalari laittanut merkit eri kohtaan tms?
Sinä vain

Barfly

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 09 marraskuu, 2020, 17:3329000 syytä keksin heti.

Tuo himottais kyllä https://m.nettiauto.com/saab/900/10790243

Juu ja kun on ajettu 300 000, kaikki moottorin öljytiivisteet menee uusiksi.
Ei se hullu ole joka pyytää....
Että mitähän vittua?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 marraskuu, 2020, 11:52On saanut nahkaa tottakai. Oisko maalari laittanut merkit eri kohtaan tms?
onko mustaa, vai onko ollu punasia? Mulla olisi sellanen muistikuva mikä saattaa tosin olla tullut siitä kun mun köyhän miehen aero oli punasella nahkasisustalla.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 marraskuu, 2020, 17:34onko mustaa, vai onko ollu punasia? Mulla olisi sellanen muistikuva mikä saattaa tosin olla tullut siitä kun mun köyhän miehen aero oli punasella nahkasisustalla.
en nyt täys saabisti ole mutta punanen kuulostais harvinaisemmalta väriltä nahkoihin
Sinä vain

Jussi

En varmasti oo.

palontie

Ei menny kaupaksi niin paalattiin.
Eniten vituttaa kaikki.