Hyväkuntoinen harrasteauto

Aloittaja Pertti K, 04 helmikuu, 2020, 10:13

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 16 helmikuu, 2020, 22:11Ei oo avoautot mun juttu, tai jos jotain niin pitää letotukialusluokasta, joku tämmöne: https://www.nettiauto.com/chrysler/300/10639713 Oldsiin tommosta tarjottiin vaihdossa (ei sama mutta melko vastaava). Se nyt jäi kumminkin vähän vaiheeseen sillä kertaa.
Tuollanen fuse olis kyllä upea laite.. :P 2dht tai avo.  :+1:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Teesi

Pirskatti kun myin pois vuonna 2007 vuoden 91 chitikka XM v6 24 valven. Viininpunainen mustalla täysnahkasisustalla. Manuaali vieläpä eli varmaankin ainut suomessa tuolla combolla. Diravi falskasi ja muutakin pientä onkelmaa (ullatus) meni 800 € eteenpäin ilman leimaa, juu, vituttaa vieläkin.
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 17 helmikuu, 2020, 20:25Pirskatti kun myin pois vuonna 2007 vuoden 91 chitikka XM v6 24 valven. Viininpunainen mustalla täysnahkasisustalla. Manuaali vieläpä eli varmaankin ainut suomessa tuolla combolla. Diravi falskasi ja muutakin pientä onkelmaa (ullatus) meni 800 € eteenpäin ilman leimaa, juu, vituttaa vieläkin.
kaverin ranskisharrastelua seuraan vierestä ja täytyy sanoa, että viimiset 5 vuotta on ollut juhlaa. Suomessa on laaja valikoima ja halvat hinnat. Nytkin sillä tallissa yks tollanen sun mainittema xm samoilla herkuilla ja pari muuta myynyt lähivuosina.

Samaren cx gs gsa bx ym tarjonta on ollut hyvää, ei tarvi ulkomaailta kattoa. Visojakin alkanut olemaan sillon tällön myynnissä.

Infoavana ot:na  ;D
Sinä vain

Teesi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 17 helmikuu, 2020, 20:28kaverin ranskisharrastelua seuraan vierestä ja täytyy sanoa, että viimiset 5 vuotta on ollut juhlaa. Suomessa on laaja valikoima ja halvat hinnat. Nytkin sillä tallissa yks tollanen sun mainittema xm samoilla herkuilla ja pari muuta myynyt lähivuosina.

Samaren cx gs gsa bx ym tarjonta on ollut hyvää, ei tarvi ulkomaailta kattoa. Visojakin alkanut olemaan sillon tällön myynnissä.

Infoavana ot:na  ;D
Juu, citikoita ollut aikas paljon mutta nyt saa riittää. Täytyy kyllä vieläkin myöntää että tuollainen cx turbo2 pehmeäksi pallotettuna on maailman paras matka-auto. Ajoin tulevan fraun kanssa sellaisella eteläranskaan, tarkistin öljyt ja otin akun päältä unohtamani vittupihdit pois.  :))
Ei ongelmaa ajaa 1300 km päivä väsymättä.
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 18 helmikuu, 2020, 05:09https://www.nettiauto.com/oldsmobile/starfire/11153688
Saman bongasin. Ei ihan niitä maukkaimpia Oldseja minun mielestä ja Starfire on jo niin nähty, olihan mulla '63. 63-64 98 4dht:n kelpuuttaisin kyllä. Makee (muistaakseni)'63 farkku oli kyllä myynnissä mutta en "kerennyt" edes katsomaan kun meni, hinta ei ollut paha.

mikähelvetinkat

~ ? ‰

rane58

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

redneck1

Lainaus käyttäjältä: rane58 - 19 helmikuu, 2020, 03:49Jumankauta, siinä on mun vanha Oldsi....?  :o

https://www.nettiauto.com/oldsmobile/delta/10998563
Ihan hieno. Aloin vaan yhtäkkiä miettimään ekan auton ostoa. ::)

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 19 helmikuu, 2020, 07:36Ihan hieno. Aloin vaan yhtäkkiä miettimään ekan auton ostoa. ::)

Edullinen lotjake. Hae ihmeessä pois.

rane58

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 19 helmikuu, 2020, 07:36Ihan hieno. Aloin vaan yhtäkkiä miettimään ekan auton ostoa. ::)
Kun se minulta lähti niin tekniikka oli hyvässä kunnossa, nyt on näköjään laitettu päältäkin....?  8)
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

mikähelvetinkat

~ ? ‰

Kyrpov

Onko pertti miettinyt kun noita kympin autoja katellut eikä tahdo löytyä tarpeeksi siistiä, että jos budjetti oli 20k + camaro, niin äkkiä sitä maalauttais ja verhoilis vähän
Sinä vain

Pertti K

No oon minä sitäkin miettinyt, mutta on jo tuo yks mitä pitäisi maalauttaa ja ehkä vähän verhoillakin (ja siksikään en koko budjettia ole halukas päräyttämään "uuteen" autoon ellei ole todella mieluinen). Kyllä tupaa kumminkin paremmin onnistamaan jos löytää jo valmiiksi hyvän. En ole mikään jariha. Aina niissä kumminkin jotain näprättävää tahtoo olla.