Hyväkuntoinen harrasteauto

Aloittaja Pertti K, 04 helmikuu, 2020, 10:13

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 23 helmikuu, 2020, 19:01No on se silleen että kun olen Hyvinkäällä, niin tänään ei ehdi. Kerkee vielä mennä.
Nojoo jos noin aattelee, aattelin ihan yleisesti.
Sinä vain

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 23 helmikuu, 2020, 18:47Jumangegga, nyt se tais löytyä! Oon vaan aika kaakana.
Tämähän on Charger69:n auto täältä Oulusta. Siinä on kyllä mies, jolta uskaltaa auton ostaa näkemättäkin. Olen tuota joskus ällistellytkin. Ei mikään näyttelykuntoinen, mutta ajokunnossa ja varsin sympaattinen laitos. Eikä ole mielestäni kallis. Mulla löytyy täältä kuljetuspuolen tuttavia, jos tarvitset kyydit
Diesel on puhtaampi

palontie

Mulla on sellainen tunne että Pertti omistaa kohta Chryslerin.
Eniten vituttaa kaikki.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 helmikuu, 2020, 20:52Mulla on sellainen tunne että Pertti omistaa kohta Chryslerin.

Jos ei justiin tuo sininen, niin joku muu Chrysler samaa ikäluokkaa...
Korjasitko sä sen rikki?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 helmikuu, 2020, 19:05Elikkä se 10 000e ois lähempänä oikeaa arvoa.
En oo Vistojen hinnoista niin perillä että en osaa sanoa. Oiskin vähän kulahtanut alkuperäiskunto, mutta kun oli vähän hutiloimalla entisöity.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 23 helmikuu, 2020, 19:41Tämähän on Charger69:n auto täältä Oulusta. Siinä on kyllä mies, jolta uskaltaa auton ostaa näkemättäkin. Olen tuota joskus ällistellytkin. Ei mikään näyttelykuntoinen, mutta ajokunnossa ja varsin sympaattinen laitos. Eikä ole mielestäni kallis. Mulla löytyy täältä kuljetuspuolen tuttavia, jos tarvitset kyydit
Voin mää tuota joskus käydä vilkaisemassa, pitää ensin katella kuvat isommalta ruudulta. Hinta on kyllä olevinaan soppeli.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 23 helmikuu, 2020, 22:13Jos ei justiin tuo sininen, niin joku muu Chrysler samaa ikäluokkaa...
Taidan tietää mitä meinaat. Hinnasta on vähän eri näkemykset, mutta jospa ei olis ylitsepääsemättömän kaukana kumminkaan.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

mikähelvetinkat

jotkut ovat kunnostautuneet tuhlaamaan toisten raheja ::)
~ ? ‰

palontie

Toiset toisten vaivoja ja luulotauteja.
Eniten vituttaa kaikki.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: palontie - 24 helmikuu, 2020, 10:57Toiset toisten vaivoja ja luulotauteja.

???

Puuttuuks täältä viestejä välistä vai enkö muuten vaan tajua?
Korjasitko sä sen rikki?

palontie

Miltäs se Yorkkeri vaikutti?
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Noh, on kyllä niinkuin ameriikan pojat sanoo, todella "solid", alusta pintaruosteessa, mutta tervepeltinen. Mitä ilmeisemmin täysin koskematon alkuperäiskunto, ehjä sisusta ja vähän jälkiä maalissa ja jotain ovella hakttuja kolhuja. Koeajolla ei käyty, mutta lämppäri ja ilmastointi ei toimi ja tuossa on se kuulemma kallis korjattava Autotemp. Takalasinnostimet ei toimi, renkaat pitäisi uusia (pintaa on mutta pompottaa). Että oikein hyvä mutta nuo puutteet ja saastemoottori huomioiden vähän liikaa hintaa, mutta en minä tuota kokonaan vielä unohtanut. Parempikin löytyi, mutta ei mennyt tarjous läpi, ainakaan vielä.

Tuon sinisen Jorkkerin myyjällä olis muuten '58 Caddyn alustalla oleva matkailuautoprojekti ostettavissa myös  ;D Ja mielenkiintoista kalustoa oli muutenkin, muttei välttis myynnissä. Mm. täysin mintti '56 Chevy ja joku vanha '49 Caddy tuoreemmalla tekniikalla, kuulemma semmoinen luiskaperä, mitä lie sitten tarkoittaa... Tiesi kyllä minun ex-Oldsin ja ilmeisesti minutkin.

Ja sitten tuo Vista Cruiser ei ollut Miken omistuksessa vaan se vaan jelppii myynnissä kaveria joka tekee reissuhommia. Ko. kaveri oli tallilla myös ja kun ilmaisin että ei taida Olssi olla minun seuraava auto, niin vinkkasi seinän toiselle puolelle katsomaan olisko mitään mielenkiintoista: "Että osottelet vaan sormella niin kerron onko myynnissä vai ei"  :o  :o  :o Toista kymmentä toinen toistaan hienompaa ameriikan ja vähän saksan laitettakin oli siisteissä riveissä. Sormi vapisten osoitin Pontiac GTO:ta ja '69 Chevelleä että nuo vois kiinnostaa, arvaten että ei taida kyllä Pertillä saldo riittää. Äkkiseltään katsoen virheetön GTO ei kuulemma ole myynnissä, mutta Chevelle (454 + 4-vaiheinen manuaali noin sivumennen mainiten) vois ollakin. Mutta oikein arvasin.

P.S. Lähtiessä kun kiittelin poikia autojen esittelystä, mutta ettei nyt tainnut tärpätä, niin Mike kuittasi että "Tulit kumminkin sovitusti paikalle, se on enemmän kuin yleensä". Osannut siihen sanoa kuin että "Jaa?"

isalmela

Diesel on puhtaampi

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 25 helmikuu, 2020, 14:09Jokos Pertti bongasi tämän hulppean Lincolnin?

https://m.nettiauto.com/lincoln/continental/11170345
Enpä bongannut, mutta ei sytytä tuo korimalli. Pari Kennedy-mallia on listoilla odottamassa että saisi aikaiseksi käydä kurkkaamassa.